duminică, 13 ianuarie 2013

Life in Pictures - NIGHTLOSERS - Blue Suede Shoes




mai multe gasiti la  Costin Comba

29 de comentarii:

  1. Ăştia habar nu au despre ce este vorba: nopţile se petrec intensiv, nu se pierd cu dănţuială-zbînţuială-colo-colo-bla-bla-bla. :)
    ps. mîţa asta are un defect: dacă duci şoricelul suuus, îi cresc musteţi şi pe cap; poi, treabă-i asta?
    Cum aşa? Ori e mîţă, ori e purtătoare de antene. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cine stie cunoaste :))

      alea sunt sprancene :))
      ai vazut ca iti da labuta,da?
      e prietenoasa si cred ca deja s-a obisnuit cu tine,e din ce in ce mai jucausa :))

      Ștergere
    2. He he. :)
      Nu dă lăbuţa ci, dă CU lăbuţa: încearcă să prindă şoricelul. :D
      Oricum, e drăgălaşă. :)

      Ștergere
  2. Ca sa nu mai fiu un pierde nopti te salut si ma duc la somn :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Faină horă.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  4. azi sunt cu amintirile....
    si imi amintesc asa...in adolescenta mea pentru ca neamul e mare, erau nunti, o gramada. si nu puteai lipsi de la neamuri..:). si se faceau la tara nuntile, la cort. mai tarziua a aparut treaba asta cu restaorantele.
    de cand ma stiu sunt o mare dansatoare, indiferent de gen eu dansez si o mare cantacioasa....
    ma mama, si imi amintesc de hore si batute se mai faceau!! se ridica cate un praf de nu te mai vedeai om cu fimeie :)). si venea cate o desteapta si arunca apa cu cana din galeata. si ce crezi.....se facea cate un glod de ziceai ca plouase o saptamana. da tot dansam...:))
    si ma uitam ca una aici in videoclip, incurca toata treaba, adica pasii...daca nu stie, sa ne lase! :))
    pop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uite ca eu nu stiu sa joc...in afara de hora si nici aia grozav nu-mi ies pasii si pace :))
      ca sa nu-ti mai zic de sarbe sau brasoveanca nelipsita de la nunti :)
      prietenul meu in schimb joaca si cand sta pe loc,asta e daca stie, stie :))
      faine amintireile tale,parca te si vad jucand cu nadejda invaluita in praf :))

      Ștergere
  5. Super-distractiv ! Ce idee să combine rockul cu hora !
    Mulțumesc, a fost amuzant și înviorător, așa, ca pentru duminică dimineață.
    Zi plăcută, Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu drag Zina,o duminica placuta iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
  6. Bună scumpo!
    Mi-a plăcut mult melodia aleasă de tine!
    Îți doresc o duminică plăcută!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Este prima data cand vad ceva de genul , dar imi cam place :))
    Cat despre problema de la mine iti multumesc ca m'ai anuntat:) acum am rezolvat :)
    O duminica placuta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place :)
      multumesc,placuta sa-ti fie si tie duminica!

      Ștergere
  8. Imi place cum canta trupa Nightlosers. Sunt putine formatii la noi care fac acest gen de muzica. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. :) Nici eu nu i-am mai auzit de-un car de vreme... Aveau stilul lor, asa, vesel, stil parodie.
    Sa ai duminica frumoasa, Pandhora! >)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt simpatici,pacat ca nu mai scot nimic...
      faina sa-ti fie si tie seara Elly,multumesc!:)

      Ștergere
  10. Nu i-am mai auzit demult..

    Abia acum am realizat ca pisoiul tau ridica labuta dupa mouse :))

    RăspundețiȘtergere
  11. hahaha...super videoclipul !!! ...
    Noapte buna, pandhora !
    P.S. Sa-ti fie de bine ! Iti sta fain si asa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc,incerc mereu cate ceva nou pentru ca ma plictisesc repede :)
      linistita sa-ti fie si tie noaptea,multumesc!

      Ștergere
  12. Mesa lika this. Maybe wesa being friends, cum zicea Boss Rugor Nass, căpetenia Gunganilor (Star Wars Episode I: The Phantom Menace)
    :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Noul album il poti asculta pe www.nightlosers.ro . Sunt si pe fb www.facebook.com/TheNightlosers

    RăspundețiȘtergere