vineri, 25 ianuarie 2013

Reflexii in Oglinda - Lacul Vidraru



mai multe gasiti la SoriN

40 de comentarii:

  1. LIKE în mod deosebit mai ales, a doua fotografie. Ştii de ce? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru ca e perfecta,desigur! :D

      o fi noroc sau ghinion ca nu stiu tot ce-ti trece prin cap? :))

      Ștergere
  2. ce dor imi este de astfel de imagini! superbe oglindiri! tot ce e frumos in natura, a surprins in aceste fotografii!
    Noapte buna, raga mea draga :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de la tine veneam,l-am admirat pe motociclist sa stii :))
      in ziua aceea parca timpul se oprise,era liniste,nici vantul nu adia,era a doua zi de Paste...
      te pupacesc si eu draga mea draga,somn usor!

      Ștergere
  3. Sigur că e perfectă! şi nu glumesc!
    Îmi place în mod deosebit pentru că la o analiză atentă, se văd mai multe lucruri simultan.
    Spun numai unul dintre ele: deşi se vede foarte clar că nivelul apelor creşte şi scade, (linia de contur vizibilă pe stînci), viaţa ( reprezentzată aici de arbuşti) îmbracă toate formele supravieţuirii: fie suuus, pe creştetul sîncilor, fie la îndemîna puhoaielor de ape, jooos, în această imagine. :)
    ps. nici eu nu ştiu ce-mi trece prin cap.
    :) relax... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte reușite fotografii, felicitări ! Un albastru infinit, iar reflexiile sunt uimitoare, parcă ar fi desene nu fotografii !

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce amintiri! A fost ptima excursie fără părinți, făcută cu școala, eram în clasa a treia și grozav mi-au plăcut acele locuri. Superbe imagini! Te pup, zi minunată îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am fost in excursie cu scoala dar vremea aceea cel mai tare m-a fascinat statuia lui Prometeu...

      Ștergere
  6. frumoase fotografii!!!
    (să nu râzi de mine! vin uneori pe aici să mă joc cu motanul!)
    ca să vezi! :))
    o zi bună, pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc pentru apreciere Ben :)
      e o pisicuta.Pati pe numele ei,de fapt seamana cu cea care a fost pisicuta mea timp de 13 ani si acum s-a dus...
      ii place sa fie alintata si se bucura intotdeuna cand are cu cine se juca,asa ca,te asteptam ori de cate ori iti face placere si ai chef de joaca :)

      Ștergere
    2. Mulțumesc!
      Îmi voi face timp!
      :)

      Ștergere
  7. Am fost la baraj cand eram mica! Ce de timp a trecut de atunci! Fotografiile sunt tare faine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Minnie,ma bucur ca ti-am redesteptat amintiri placute,pup! :)

      Ștergere
  8. Minunate fotografii, Pandhora.
    O zi luminoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc anastasia,o seara faina iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  9. Un albastru ce te farmeca:)
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat...
      o seara frumoasa iti doresc la randul meu Robert! :)

      Ștergere
  10. Bună scumpo!
    Superbe imagini!
    Un weekend excelent îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elena,un w-end perfect iti doresc la randul meu cu tot dragul!

      Ștergere
  11. O frumusetze de fotografii, mai ales a2a :-) Multzumim .... Acum chiar mi-a venit asa un dor de drumetzii, pe frumosii nostrii muntzi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e cazul sa drumetesti atunci :)
      multumesc de apreciere Ella :)

      Ștergere
  12. Ca stai in cer,ca stai pe pamant,imaginea e aceeasi.:)
    Superbe locuri !
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumoase nuante de albastru. Chiar sunt perfecte imaginile.
    O seara placuta, Pandhora! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc de apreciere Elly,o seara faina iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
  14. waw....m-ai lasat muta ! ... excelente!... te felicit din toata inima, pandhora !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu iti multumesc din toata inima!
      ma crezi ca nu stiu cum au iesit atat de clare fotografiile?
      si eu am fost surprinsa...stiu doar ca era la ora aia din zi o lumina si o liniste perfecte,nici fir de vant in aer,nici un val pe lac...

      Ștergere
    2. vreme excelenta pentru reflexii in oglinda apei... dar indiferent de vreme, pozele sunt perfecte... iti trebuie ochi si talent, sa gasesti unghiul potrivit si sa "tragi" ...

      Ștergere
    3. eu cred ca am intuitie si asta doar uneori :))
      ochi si talent ai cu siguranta tu! :)

      Ștergere
  15. Perfecte fotografii și minunat locul :)!
    M-am delectat cu adevărat privindu-le !
    Mulțumesc pentru ele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu drag E. :)
      locul e cu adevarat minunat...l-am vazut si vara si toamna dar si primavara (perioada in care au fost facute fotografiile).
      iarna nu am reusit sa ajung acolo,inca...

      Ștergere
  16. Extraordinar! Uite cat poate fi superb si la noi!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intotdeauna a fost superb la noi la fel ca si la altii...
      nu frumusetea peisajelor reprezinta minusul nostru...
      o zi frumoasa iti soresc si eu!

      Ștergere
  17. Minunate fotografii, din locuri de vis! Nu te mai saturi să admiri natura într-un astfel de loc.
    Foarte frumos, dragă Pandhora!
    Îţi doresc un weekend minunat! :-)

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu am fost la baraj si cand am devenit mai mare... :))) E fain la Curtea de Arges, la Lacul Vidraru...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dupa cum vezi,si eu :)
      la Curtea dexArges am ajuns primavara cand magnoliile erau inflorite...

      Ștergere