duminică, 20 ianuarie 2013

Life in Pictures - Captain Morgan



mai multe gasiti la Costin Comba

26 de comentarii:

  1. Uuuite-așa ne mint ei pe noi ! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună scumpo!
    Îți doresc o duminică frumoasă și
    multe zâmbete!
    Cu drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumessc Elena,o duminica perfecta iti doresc la randul meu,pup!

      Ștergere
  3. :) Haios videoclip! Multumesc Pandhora!
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, da este "lekker"! :)))
    Uite si o reteta!

    LEGENDARY MIX!

    Take a glass and fill 3/4 with ice
    Add 35ml of Captain Morgan's Spiced ®
    Add Cola
    Garnish with a slice of lime
    Enjoy!

    Duminica frumoasa, te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Faci reclamă la Romanian Dating?
    E bine de ştiut. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Haios videoclipul!
    Dumunica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Salutare. Bai cand am baut prima data acest rom nu am simtit asa o avalansa de idei. Reclama este absolut geniala.

    RăspundețiȘtergere
  8. Haioasa reclama!

    Nu stiu ce naiba au facut astia la Blogger ca nu ma mai recunoaste :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da,ceva s-a intamplat azi pentru ca mi-au aparut in blogroll postari ale unor persoane pe care nu le am in lista iar postarile altor bloggeri mi-au aparut tote in calup insemnand cateva saptamani :(

      Ștergere
    2. Dar vad ca numai noi doua ne agitam :)
      Intre timp si-a revenit...

      Ștergere