miercuri, 30 aprilie 2014

La ce sunt bune cărțile?




artist: Jonathan Wolstenholme.
Postare inscrisa la "Miercurea fara cuvinte"

33 de comentarii:

  1. Ce picturi interesante. Nişte idei grozave la acest artist. Carţile privite ca nişte persoane, cu preocupări atât de variate şi umane..
    Happy Ww, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat, cartea ca o fiinta vie, ceea ce si e pana la urma :)

      Ștergere
  2. atâtea cuvinte intr-o zi de Miercuri fara cuvinte?! :)))
    excelente fotografii! am ramas cu gura cascata! imaginatia artistilor nu are granite! MINUNAT! iata un motiv pentru care iubesc viata!
    pup draga mea! Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uite ca am reusit performanta multor cuvinte...fara cuvinte :))
      ei vad ceea ce vedem si noi si nu stim ca vedem atat de frumos :)
      te pupacesc draga mea draga :*

      Ștergere
  3. No sara bună la ora unu după miezul nopții. Îmi place fotografia ta.

    În anul ăsta IO am fost mai leneș și încă nu am ajuns la Mureș. Sunt mai grele deplasările cu doi prunci, mai ales când unul vrea o plimbare prin parc și celălalt să meargă cu bicicleta prin șanțurile cetății.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. seara buna si tie Liviu, acum trec pe la tine sa vad ce si cum :)

      Ștergere
  4. Sunt super!
    Esti fantastica! Le tot gasesti si la mine se aduna linkuri de vazut! :) Nu ma plang! Nunu! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Excelenta ilustrare la aceasta intrebare, pusa din ce in ce mai des in zilele noastre...din pacate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din pacate pentru multi raspunsul nu este atat de frumos...

      Ștergere
  6. frumos colaj ca de obicei!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt super realizate,interesantă ideea!
    O zi excelentă îți doresc!
    Pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti plac, Elena :)
      te imbratisez si eu cu acelasi drag!

      Ștergere
  8. Carti ce ne poarta spre lumi diferite... Frumos.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte amuzant !!!
    Mi-a plăcut mult ideea ta !
    Happy ww :)

    RăspundețiȘtergere
  10. umane cartile astea! te pot si imbratisa? :P

    RăspundețiȘtergere
  11. Grozave poze, nu-mi dau seama daca sunt grafica, fotografii, picturi... Mi-ar placea sa le am inramate fix pe peretele de langa biblioteca!

    RăspundețiȘtergere
  12. Am intrat la Test de Stres sau la altceva ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate fi si asta un test :))
      am renuntat la postarea aceea, era prea...stresanta :)

      Ștergere
  13. Unele se citesc singure,altele isi scriu chiar recenziile.:))
    Interesante abordari.:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Interesante imagini si totodata amuzante!
    zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere