miercuri, 2 aprilie 2014

Miercurea fara cuvinte - Vintage Bath

Artist: Janet Kruskamp

Artist: Becca Barton

Artist: Kim Lewis
Postare inscrisa la "Miercurea fara cuvinte"


34 de comentarii:

  1. imi place mai mult cum aratau baile inainte...

    RăspundețiȘtergere
  2. Un loc important !
    Apare și în multe filme western :)
    happy ww

    RăspundețiȘtergere
  3. mereu ne uimesti cu imagini inedite!
    frumos-tare frumos!
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  4. asa ce mi-e dor de o cada, fie ea si vintage....:)
    te pop si zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna dimineata, draga mea draga! Aseara am fost deja la ora 21:30 in pat , oboseala acumulata zilele trcute mi -a pus capac! Acum sunt la serviciu dar tare as mai fi dormit pana la 10! :)) te pup si iti doresc o zi minunata! La noi e foarte cald, peste 20°
    ~~~~~~~~~~
    Imi doresc asa o baie :) e superb aspectul!
    Happy WW! :-☆

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. seara buna draga mea draga, o da, tare mi-as dori o asa baie :)
      azi a fost o zi cam intunecata la noi dar oricum pomii sunt infloriti asa ca e minunat de primvara :)
      te pupacesc:*

      Ștergere
  6. mi-ar place asa o cada :)
    o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. daaaaa...votez pentru !!!
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase ! Mi-ar plăcea să am si eu una.
    Hapy WW ! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună scumpo!
    Îmi place cum arată!
    Mi-ar plăcea să am una!
    O zi minunată îți doresc!
    Pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie, dar nu stiu pe care sa o aleg :))
      pup si eu, Elena!

      Ștergere
  10. Foarte frumoase desene. Este interesant ca stilulbailor de altadata ne incanta si acum, iar multi isi facsi acum bai dupa acel model.
    O zi frumoasa,draga Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru ca sunt absolut incantatoare :)
      o seara frumoasa si tie, draga Alex!

      Ștergere
  11. Asa o baie cred ca e mai de efect, mai confortabila si mai placuta, decat elementele reci ale bailor din ziua de azi.

    O zi cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, aratau ca o camera de baie si nu ca o sala de baie...
      cred ca era magnific sa ai o asemenea camera :)

      Ștergere
  12. Janet Kruskamp este favorita, ca este de-a mea! :))
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. Nimeni nu face baie...- apa-i rece ca gheața... :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumos, delicat, cu gust, imi plac toate!

    RăspundețiȘtergere
  15. ce mi-ar placea si mie o baie din asta... cu asa vana mai ales <3<3<3

    RăspundețiȘtergere
  16. Wow ! Cazi de baie...de cand nu am mai facut baie intr-o cada...de mai bine de 1 1/2 an...ultima oara a fost la un hotel pe la sfarsitul lui 2012...am stat la hotelul ala special pt ca avea cada de baie si mi-am luat si clabuci si ratusca de plastic cu mine...o cada de baie adevarata, fie ea vintage sau moderna, e o chestie destul de rara in Scandinavia...chiar si la oamenii care stau in case personale, nu in apartamente. Nu am apucat sa fac baie nici macar cand am fost in Franta, ca am stat si acolo prin niste cladiri destul de vechi destinate micii burghezii, nu aleia mai mari.

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi amintesc de filmele cu cowboy aceste imagini! :)
    Imi plac cazile! Nu stiu ce m-as face daca n-as putea sa zac intr-o cada cu apa fierbinte-fierbinte (cunoscutii zic ca ma fierb, nu fac baie, dar e treaba lor). Dusul e pentru soldati, baia in cada e pentru rasfatati! :))
    Zile fericite sa ai!

    RăspundețiȘtergere