miercuri, 16 aprilie 2014

Miercurea fara cuvinte - Nunta ruseasca



foto: Sergey Ivanov

Postare inscrisa la "Miercurea fara cuvinte



36 de comentarii:

  1. Emoție rusească !
    Îmi plac mult fotografii ruși !
    happy ww

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred că emoție este puțin spus. Mă uimesc încă odată acești ruși :D am vrut să le învăț limba, dar tot am să o fac odată în viața asta :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. probabil ca la putine natii se gaseste acest amestec de profunde emotii, de profunda tristete, de sete de viata si in egala masura de fatalism...

      Ștergere
  3. pozele sunt foarte frumoase! nuntile rusesti, nu stiu cum sunt, dar se spune ca dureaza cel putin doua zile, ca-s pline de traditii, veselie, vodka si chiar "peripetii". :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Fotografii reusite. La fotografiile reusite au o contributie si mirii, prin aceea ca trebuie sa accepte ideile artistului - si ar avea, mai multi, fotografii extraordinare, dar fotografiile de la nunta sunt frumoase oricum. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e adevarat ca aceste fotografii nu sunt obisnuitele fotografii de nunta :)

      Ștergere
  5. Sunt superbe pozele,îmi plac foarte mult!
    O zi minunată îți doresc scumpo!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. N-am vazut pana acum poze ale fotografilor rusi, dar cele de mai sus ma duc cu gandul la Trash the dress-ul pentru care n-am mai gasit timp :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu am vazut prea multe, tocmai de aceea le-am ales...

      Ștergere
  7. Meritul fotografului ! Altfel, toate nunțile au ceva emoții...

    RăspundețiȘtergere
  8. nici nu stiu ce sa zic, pentru niste fotografii sunt foarte (spre prea) prelucrate, mesajul pe care par sa-l transmita este ca idealul nu poate fi atins .. mireasa pare intangibila in prima si in ultima imagine, iar in a doua pare sa fie pe punctul de a-si lua zborul - tot o iluzie, imateriala
    foarte-foarte interesante imagini, starnesc o multime de intrebari si senzatii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. important e ca emotia artistului se transmite si ca asta ne face si pe noi sa privim in alt fel un astfel de eveniment...

      Ștergere
  9. Subscriu Maria, sunt prea tare modificate pozele... Cel putin ultima poza nu-mi inspira nimicut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie fotografiile astea imi dau senzatia unui stop cadru intr-un film...
      ultima mi se pare ca sugereaza zilele mai putin usoare intr-o casnicie, cand mireasa a depasit stadiul de printesa, trebuie sa faca fata unor situatii mai dificile dar, din fericire, isi are sotul alaturi, el o ocroteste....in fotografie de ploaie, in viata de cenusiul greutatilor...
      dar cum spuneam, eu imaginez filme :)

      Ștergere
  10. Nunta asta, dacă ar fi să citez o vorbă populară, este ..."ca o nuntă miercurea"...

    RăspundețiȘtergere
  11. wow! ce poze romantice... adevarata pasiune! Ultima este preferata mea.
    pup draga mea draga. O zi minunata!
    happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu le prefer pe toate trei, diferite fiind, de aceea le-am ales pentru ca sunt cu mult mai multe, ultima e deosebita, da :)
      pup draga mea draga, somn usor!

      Ștergere
  12. Inedite poze de nunta, cum doar sufletul slav poate face!

    RăspundețiȘtergere
  13. Mie imi cam place "rusesc": filme,muzica,balet,scriitori,etc.,etc.Uite ce poze minunate!

    RăspundețiȘtergere
  14. Mirii sunt frumosi intotdeauna.
    Am auzit undeva ca nunta este pentru invitati ,iar pentru miri e cununia.:)

    RăspundețiȘtergere
  15. daaa....
    si cand o sa devin rusoaica?:))
    sunt tare frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  16. Stau si ma intreb daca rusul din poza a-3-a este inalt. Daca da ... pot sa-l fur putin? :))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu zic sa-l furi pana nu o sa fie luat de tot :))

      ma bucur sa te revad! :)

      Ștergere
  17. O fotografie valoreaza cat o mie de cuvinte ! Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte adevarat, acesta este si scopul la "miercurea fara cuvinte" :)
      multumesc pentru apreciere, te mai astept :)

      Ștergere