vineri, 25 aprilie 2014

Patru tatuaje sexy de pe vremea străbunicilor...





Măcar o dată în viață, cu toții suntem rebeli. 

Și simțim că toată lumea este a noastră.
 Iar uneori chiar este așa.
 

Tatuaj din anii 1930

Tatuaj din 1928

Tatuaj din anii 1930

Tatuaj din 1936

sursa: webcultura.ro

29 de comentarii:

  1. :)))) toti spun ca ce e rau e din vina zilelor pe care le traim si a rebeliunii dar nu e asa, s-au facut de toate de cand lumea, singura diferenta este ca nu erau mediatizate pe vremea aia! :D
    Tatuajul din prima poza mi se pare prea funny! :))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca e o mare pierdere pentru fiecare dintre noi reprimarea incercarii de a fi rebel sau si mai rau, inexistenta ideii de a fi rebel indiferent ce inseamna asta pentru fiecare...
      nu o sa ma bat cu pumnul in piept, ce rebela am fost si am ramas dar prietenii mei spun despre mine, cu multa dragoste, ca sunt atipica :)
      anul trecut am primit cadou de ziua mea de la un prieten drag, un tatuaj pe care mi-l doream de mult :)
      si nu as zice ca mai am varsta unor astfel de accesorii, totusi... :)

      Ștergere
  2. Uite-l pe regele Frederick 9 al Danemarcei (tata reginei actuale, care e fiica lui cea mai mare) plin de tatuaje, (aici cu fiica lui cea mai mica, ca a avut 3, ca orice rege serios din literatura de basme populare), , http://ready4royalty.tumblr.com/post/38263549821/king-frederick-ix-of-denmark-and-his-daughter

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tatuajele ii vin foarte bine, imi plac :)
      nu acelasi lucru pot spune si despre slipul lui :D

      Ștergere
  3. Intotdeauna mi-am dorit sa imi fac si eu un tatuaj, insa nu am fost hotarata niciodata 100%. Imi place al treilea tatuaj e interesant. E si mai interesant cum au evoluat tatuajele, insa esenta a ramas aceeasi...spiritul liber. Cam asa asociez eu tatuajele cu imaginea de libertate si nonconformism.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu siguranta te vei hotara intr-o buna zi, sper ca vom vedea si noi ce vei alege :)
      chiar reprezinta o adevarata arta...
      nu sunt de acord cu excesele, ce e mult e prea mult dar fiecare stie, simte ce i se potriveste...

      Ștergere
  4. Ce frumoas sunt! Am mai zis, tare imi doresc si eu unul asa mai mic...intr-un loc mai retras....:))
    Cumva sa-l vada doar cine doresc eu....hihi.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta e, acum o sa mor de curiozitate, cum va arata oare tatuajul tau? :))
      important e sa ti-l faci :)
      dupa cum ai vazut in foto, eu am ales sa fie la vedere, eu il consider un accesoriu, e ca si cum as purta un inel sau o bratara care se potrivesc la orice tinuta, zi sau noapte, indiferent de context :)

      Ștergere
  5. Cele mai populare tatuaje pe timpurile cand bunicul meu era inca energic au fost : ancora , sirenele si не забуду мать родную ( n-o s-o uit pe mămuca) asta da rebeliune ordinara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta cu "n-o s-o uit pe mamuca" e foarte tare :))
      tu? ce fel de tatuaje ai?

      Ștergere
    2. Cu parere de rau sau de bine nu am niciuna

      Ștergere
  6. Sunt chiar sexi aceste doamne cu tatuajele lor.Ce e rebel in viata noastra?Sa-ti faci o placere, fie ea chiar excentrica e o realizare personala.Nu toti avem acest curaj! Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu sunt adepta ideii de a face ceea ce simti ca ti se potriveste chiar daca cei din jur cred contrariul...
      daca te indoiesti sau crezi ca nu e cazul sa faci acel lucru atunci cu siguranta ca nu merita sa-l faci...important e sa te bucure la fel de mult ca ai facut sau ca nu ai facut un lucru.
      daca apare parerea de rau in ambele cazuri e clar ca ai facut o alegere gresita. :)
      un w-end perfect iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  7. nu am avut niciodata curajul necesar, de aceea ii admir pe cei ce poarta tatuaje! :) in schimb ma pot lauda cu alt curaj . eu am si port o caciula ca cea din fotografia a treia :))
    pupici si un weekend de vis!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. palarioara aceea e superba, mi-ar placea la nebunie sa port una dar as arata dezastruos...mereu am suferit ca nu pot purta palarioare...
      bunica mea avea acest "har" orice isi punea pe cap ii venea perfect!
      sper ca te vom vedea si noi intr-o foto cu acea caciulita, da? :)
      te pupacesc si eu draga mea draga :*
      probabil ca mami a ta o sa plece, stiu ca asta te intristeaza, iti las o imbratisare >:D<

      Ștergere
    2. nu pleaca înca - mâine mergem iar într-o excursie :) Pe 4 mai Raluca are ziua de nastere si pe 6 mai are Helmut, asa ca mama ramâne sa sarbatorim cu tot familionul. Probabil pe 11 mai va pleca, dar inca nu e sigur.
      te pupacesc si eu. Duminica faina sa ai!

      Ștergere
    3. ce mult ma bucur pentru voi! :)
      pe 5 mai este si ziua de nastere a celuilalt frate al meu, din pacate la fel de departe sunt amandoi :(
      pup draga mea draga, duminica placuta va doresc si eu!

      Ștergere
  8. O pasiune interesanta, pentru cine are curajul sa poarte permanent o asemenea...bijuterie. Interesant ca doamnele din acea vreme se incumetau la asemenea podoabe.
    Weekend frumos, draga Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. suntem mai mereu tentati sa ne imaginam ca noi am inventat roata :))
      un w-end perfect iti doresc si eu draga Alex!

      Ștergere
  9. :) Sunt tatuaje pe care imi place sa le vad pe pielea unora, dar nu-mi iese din minte imaginea sirenei zbarcite de pe pieptul unui batranel...
    Tatuaje nu mi-am dorit in mod deosebit, dar am mai "pus", dintre cele gen abtibild - acum sunt si dintre cele nepermanente si e mai simplu. Nici dupa belciuge nu m-as da in vant. :) In schimb, mi-a placut (si imi place) sa-mi vopsesc parul in fel si fel de nuante si culori si suvite. Intr-o vara, in tinerete, l-am avut jumatate blond si jumatate roz (vopsit cu vopsea de oua - daca ar fi plouat s-ar fi intins vopseaua) :)
    Faine fotografiile, dar nu vreau sa vad aceste tatuaje pe pielea batranelelor. :)
    Important este ca putem fi rebeli - cu sau fara cauza :) - pana la adanci batraneti; sanatos este sa ne simtim bine in pielea noastra si sa nu ne pese de gura lumii, pe care doar pamantul o astupa. :)
    Weekend minunat iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la vremea cand tatuajele vor fi zbarcite, totul va fi zbarcit, nicio parte a corpului nostru nu va mai fi atragatoare...nici macar privirea nu va mai fi tanara, poate cu un dram de sansa mintea si/sau sufletul...
      asa ca mai bine imi voi privi tatuajul si imi voi aminti cat m-am bucurat ca l-am dobandit decat sa regret ca m-am privat de aceasta bucurie :)
      si tu esti o rebela, cu siguranta mai profunda, eu sunt extrem, extrem de superficiala aproape in tot ceea ce fac :))

      Ștergere
  10. eu zic ca tatuatul pe ici pe colea e o manifestare destul de cuminte in comparatie cu alte lucruri. fiecare isi alege machiajul, vestimentatia, tunsoarea, de ce n-ar alege si cum sa-si tatueze pielea? de mult imi doresc un tatuaj, n-am reusit sa-l fac si nici nu cred ca voi reusi vreodata. in schimb, admir tatuajele altora. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt de acord cu tine, poate ca nu e un accesoriu obisnuit dar nici socant nu este :)
      tu stii de ce crezi ca nu vei reusi, poate nu te vei limita la a le admira pe ale altora, da-le si altora posibilitatea sa-l admire pe al tau :)

      Ștergere
  11. Eu nu mi-aș face griji cum va arăta când voi fi bătrână și zbârcită și mi-aș face un tatuaj gen jartieră ! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in penultima foto, exact un astfel de tatuaj va avea fata, te rog eum fa-ti si tu unu :)

      Ștergere
  12. Imi amintesc de o intamplare amuzanta cu un vecin de-al bunicilor, care isi tatuase in armata o silueta feminina, gen "sirena", sub care era scris Geta. Numai ca, pe nevasta lui nea Nicu o chema Fanica!! Cand l-am intrebat ce-i cu tatuajul, a inceput sa rada, zicandu-mi ca doar n-o sa scrie sub Geta toate numele mandrelor pe care le-a avut! M-am amuzat tare mult atunci, de aceasta situatie. Asa ca, mai bine tatuaje fara nume! Ca nu se stie...

    RăspundețiȘtergere
  13. Mie nu imi plac tatuajele cu cuvinte. Cel mai mult imi plac, (la altii, nu la mine, ca eu nu m-as tatua decat poate daca m-ar recompensa cineva cu cca minim 1 237 453 299 GBP per mm patrat, cf ultima mea estimare, desi nu cred ca pretul va varia prea mult in plus sau in minus, cel mult asa plus/minus 99 GBP negciabili), tatuajele abstracte care simbolizeaza marea gen alea pacific-insulare de pe antebrate si uneori si brate, care uneori sunt si alea ca niste bratari, dar mult mai late si mai vizibile si destul de complexe, insa mi se par ca se unduiesc si se misca in urma miscarilor acelui brat si daca reprezinta marea atunci se potriveste si nici nu ar conta daca ar fi mai vechi sau mai estompate pe o piele mai zbarcita pt ca uneori marea are si valurele mici si crete asa ff superficiale.

    RăspundețiȘtergere