miercuri, 9 aprilie 2014

Miercurea fara cuvinte - Ce frizura sa-mi aleg?



Postare inscrisa la "Miercurea fara cuvinte"

23 de comentarii:

  1. Mie a doua imi place teribil! E "salbatica" si totusi eleganta :-D:-D:-D
    Te pup draga mea draga.♡♥♡

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar vrei sa alegi dintre cele trei? Si eu tot la a doua ma gandeam, dar tu stii cel mai bine ce iti place si ti se potriveste.
    Iti doresc o zi minunata! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Prima cred că ți se potrivește, dar și a doua îmi place!
    O zi minunată îți doresc!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Prima !:))A doua e cea de acum,mai putin culoarea...cred.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. ehe....
    toate sunt faine....:P
    cred ca ultima!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu as alege-o pe ultima !
    Zi asa cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt foarte chic...
    din pacate astfel de tunsori care dau o frizura sunt foarte complicate, greu de aranjat
    trebuie sa stai sa dai cu spuma si cu fixativ

    RăspundețiȘtergere
  8. preferata mea e cea din mijloc :D

    RăspundețiȘtergere
  9. A doua arata super. Depinde care ti se potriveste tie cel mai bine, si te reprezinta!Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred că a doua ți-ar sta cel mai bine ! :)
    Seară bună. Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
  11. multumesc pentrru sugestii, cred ca a doua este castigatoare.
    frizura de acum este foarte apropiata de ultima :)
    daca rezultatul va fi pe masura asteptarilor o sa va arat...cum arat cu noua frizura :)

    va imbratisez si va doresc tuturor o seara perfecta!

    RăspundețiȘtergere
  12. am venit cam tarziu, mie-mi place prima! dar tu sa-ti alegi ce-ti place tie! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Mie imi place ultima. Si stilul coafurii si stilul vestimentatiei si... atitudinea. :) Prima pare ca e pusa in priza, la 380. :)
    Zile fericite sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frizura de acum se apropie de ultima, mai putin atitudinea darkness :))
      pup!

      Ștergere
  14. Nu am priceput cine pune întrebarea în titlul postării : Pandhora sau "subiectele" ?
    Cred că e retorică toată chestia ! :)))
    Mie coafurile propuse îmi plac foarte mult toate, aşa cum sunt ele, adică de tip... "ciufulici-zburlici".
    Ca manechine, îmi place numai de cea de-a doua persoană (la ...singular !!!), restul având figuri ca de "date în urmărire generală"...Coafura trebuie să se preteze la mina persoanei...coafate ! :)))
    Cu bine şi cu imagini de femei frumoase şi frumos coafate !

    RăspundețiȘtergere
  15. Absolut NICI UNA ! Sunt de-a dreptul horror toate 3 !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai inital m/am gandit numai la rizuri, dar acum ca ma intrebi, imi dau seama ca si fetele daca au ales sa poarte acele frizuri, (desi in aceste cazuri a fost probabil in interes e serviciu de model, si sunt aproape sigur ca cel putin 2/3 din ele, posibil chiar toate 3, desi nu sunt 100 % sigur in legatura cu a 2a, nu ar purta asemenea coafuri in afara orelor de serviciu si dupa incheierea contractului respectiv de cap-chip model de coafuri...a doua cred ca e posibil sa aiba si un job 2 de model culoare de par, plus cred ca aspira sa devina actrita, si probabil ca repeta si in afara orelor de program, deci nici nu are timp sa poarte coafura care-i place ei, decat poate asa in rare vacante sau unele zile de week-end pe ici si pe colo, de aia ziceam ca nu sunt sigur despre ea).

      Ștergere