duminică, 27 aprilie 2014

Maroon 5 - Love Somebody

12 comentarii:

  1. foarte fain realizat acest videoclip....eu nu l-am mai vazut dar piesa mi-e cunoscuta ...... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu la fel stiam piesa dar nu si videoclipul care este deosebit, asa-i :)

      Ștergere
  2. Îmi place foarte tare acest clip.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place !
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. nici nu ma asteptam ca Adam Levine nu o sa te impresioneze, e prea "soft" pentru tine :)
      eu il iubesc, recunosc :)

      Ștergere
    2. Totalmente aricios ?... Noo! Boby Vinton , Paul Anka :P

      Ștergere
    3. am vrut sa spun ca nici nu ma asteptam ca A.L sa te impresioneze dar de, graba :))
      o daa, amandoi rezoneaza cu Metallica :P

      Ștergere
  5. Dupa Maroon sper sa mai urmeze un clip si cu...Maroo, adica cu Maru !
    Ca mie tot nu-mi (mai) apare pisicuta de pe coloana dreapta a blogului...
    E mai ceva ca pe vremea Inchizitiei, cand pisicile negre erau vanate ca intruchipatea...Necuratului...
    Cu bine si cu rabdare in asteptarea vacantei de 1 Mai!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frumosul Maru :)
      din pacate nu am reusit sa o readuc pe Pati...nu stiu ce se intampla :(
      imi lipseste si mie mult de tot...

      Ștergere