joi, 6 decembrie 2012

La multi ani...

...tuturor Niculaitelor si Niculaitilor!

24 de comentarii:

  1. La multi ani tuturor! :))
    Si tu ai fost cuminte? A venit mosu la tine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. categoric da :))
      sunt umitor de cuminte!
      dar la tine a venit Mosul?:)
      te pupacesc

      Ștergere
    2. NU a venit ca nu am voie ciocolata dar a zis ca vorbeste cu Mos Craciun sa îmi aduca ceva mai "substantial" :))
      si eu te pup draga mea!

      Ștergere
  2. eu nu inteleg!! eu sunt cea mai obraznica? :))
    la multi ani!
    pop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa nu-mi spui ca ai primit o nuielusa :))
      nu cred si nu cred...tu esti cumintica...stiu doar cum sunt gemenii :)
      pup si eu geanina!

      Ștergere
    2. un ciomag am primit!:)
      cumintica? eu? neee....fac numai tampenii :))
      da nu-i bai, o sa ma dau mai bine pe langa mos craciun....

      Ștergere
  3. La multi ani tuturor! Si cat mai multe bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulți ani le spun și eu! Și ție își doresc daruri multe și frumoase! Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Mirela,sunt sigura ca Mosul a fost darnic cu tine...te pupic si eu!

      Ștergere
  5. La mulți ani și din partea mea tuturor!
    Iar ție o seară frumoasă și multe cadouri!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elena,asemeni si tie!
      te imbratisez cu drag >:D<

      Ștergere
  6. La multi ani sa fie! Pentru toti sarbatoritii! :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. La Mulți Ani, celor care astăzi își sărbătoresc ziua de nume. Sper ca Mosul a avut grija de voi toți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt sigura ca si de tine cerasela,la multi ani!

      Ștergere
  8. Ce zi frumoasa si-au ales sa se nasca,sau parintii au avut inspiratie la alegerea numeleui.
    la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. as zice ca parintii sunt marii "vinovati"! :)

      Ștergere
  9. la multi ani, draga mea draga! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te pupacesc si eu draga mea draga,la multi ani! :)

      Ștergere
  10. La multi ani la toata lumea!
    Care-i numele tau de sfânta? Sa stim si noi când sa trecem pe la tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai tu un feeling ca as avea nume de sfanta? :)
      am mai spus pe aici,Elena e numele meu...de fapt Elena Lupescu e numele meu si,evident,imi place foarte mult si nu neaparat pentru ca este similar cu al celebrei amante devenita sotie ci pentru ca este un romanesc "...escu" :)
      motiv pentru care asa l-am botezat si pe bonsaiul meu :)

      Ștergere
  11. Acum imi dau seama ca a trecut ziua si eu nu i-am urat nimic unui var pe care il cheama Nicolae. :)) Sper sa nu se supere prea tare. :))
    Imi place noua ta fotografie. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt sigura ca nu se va supara :))
      multumesc,ma bucur ca iti place :)

      Ștergere