sâmbătă, 15 decembrie 2012

Blog of the Year 2012 Award


Image 
Îi mulțumesc Mirelei  pentru premiul Blog of the Year 2012 Award!
Pentru a primi această distincţie există şi un set de reguli pe care îl las aici:
 1. Selectează blogurile ce vor primi premiul Blogul Anului 2012.
2. Postează un articol în care nominalizezi blogurile respective (nu există un număr minim sau maxim admis) și acordă-le premiul.
3. Include un link către această pagină: ‘Blog of the Year 2012′ Award –http://thethoughtpalette.co.uk/our-awards/blog-of-the-year-2012-award/, menționînd regulile de față în postul tău – a nu se altera regulile sau banner-ul premiului!
4. Anunță autorul fiecărui blog căruia îi acorzi premiul și împarte regulile cu aceștia
5. Te poți alătura grupului Facebook creat pentru acest premiu – dă “like” pe pagina pe care o poți accesa aici (linkul de la punctul 5), putînd astfel să îți împarți blogul cu o audiență mai largă
6. Adaugă un link către blogul persoanei care ți-a înmînat premiul și încarcă banner-ul premiului pe blogul tău, continuînd colecționarea stelelor (maximul este de 6).
 

14 comentarii:

  1. Felicitari pentru premiu! Te-am vazut pe covorul rosu, dar nu am putut sa ma apropii din cauza "Paparazzi"-ilor...
    http://www.youtube.com/watch?v=X5PWuLW4sUI

    Petrecere frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  2. ooo...multumesc,multumesc Ioan...adevarul e ca mi-e imposibil sa scap de ei,crede-ma! :))

    m-am gandit sa te nominalizez dar stiu ca tu esti extrem de prins cu blogurile tale la care muncesti atat de mult...
    nu trebuie sa-ti amintesc cat de mult apreciez ce faci pentru Ploiestiul nostru >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. mulţumesc frumos, pandhora.
    te pup, noapte bună!

    RăspundețiȘtergere
  4. Spun iar saru' mâna (îmi si place!), chiar crezi ca meritam asta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am simtit mai mult decat am observat ca iti place :))

      suna ca si cum ai fi fost pedepsit pe nedrept :))
      imi place blogul tau,stii bine ca am "scormonit" si in anii trecuti,imi place felul tau de a scrie...ti-am mai spus-o dar o repet pentru ca asa si este, dar nu e obligatoriu sa postezi totul la tine pe blog,stai linistit :))
      nu e o leapsa dar inca astept sa raspunzi la cea a lui Rudolph...vad ca ii plac din ce in ce mai mult lepsele,tocmai ce am citit una noua la el :))

      Ștergere
  5. Mai intai, felicitari pentru premiu!
    Apoi...multumesc mult pentru nominalizare :)
    Sunt onorata! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc Elly :)
    blogul tau are farmec,consider nominalizarea ta pe deplin meritata...
    ai deja multi fani de "w-end" :)
    mi-ar placea sa ma alatur voua doar ca dispun de prea putin timp pentru postarile "fixe" motiv pentru care nici la Povestea Parfumata a Mirelei,nici la Pink Mondays-ul lui Karmapolice nu particip de fiecare data,la fel si la Reflexiile lui Sorin dar asta nu inseamna ca nu ma amuz alaturi de voi la rubrica ta :)
    pup si eu Elly!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pentru nominalizare, Pandhora!
    Sa ai o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult, Pandhora! Este a patra steluta pe care o primesc. Voi deveni un cer instelat, daca o tin in acest ritm. :))

    RăspundețiȘtergere