luni, 17 decembrie 2012

Oare ce mai face Maru? :)

24 de comentarii:

  1. Nici daca era frate cu Mishu al meu nu semana asa bine în comportament! Si trebuie sa recunosc ca si Mishu este tot asa "obez" si nu e bine, sunt prea sedentari amandoi! :))
    O seara faina, pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. il iubesc de numai pot pe Maru si cu siguranta l-as iubi si pe Mishu al tau :)
      te pupic si eu draga mea Minnie! :)

      Ștergere
  2. Mama, mama, pisoiul asta e complet nebun, hahahaha.
    Ce haios e. Si ce dolofan si pufos!
    M-am indragostit de asemenea de Maru. Tare m-a mai distrat!
    Te pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. maru e de-a dreptul adorabil...si-i plac cutiile tare mult! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. cat e de scump! adevarul ca nu se plictiseste si nici noi...:))
    pop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oricat de stresata sau plictisita as fi, Maru ma face sa zambesc si sa ma deconectez :)
      pup si eu!

      Ștergere
  5. Ce frumos este, sa-ti traiasca! Asa e, nu e bine pentru ei sa fie asa grasuti dar sunt tare simpatici si pufosi. Imi aduce aminte de motanul unei prietene, la fel de rotund, negru tot si cu o privire patrunzatoare.
    O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eee...as vrea eu sa fie al meu :))
      macar o zi mi-ar placea sa-l dragalesc :)

      Ștergere
  6. E un scump, iar Odin al nostru e pe urmele lui! Picky în schimb e subțire și agitată, nici vorbă să-i semene lui Odin, fratele geamăn! Tare dulce-i Maru! Te pup, Pandhoraa! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. anul asta va fi primul Craciun pentru Picky si Odin...va fi distractie maxima,sunt sigura :)))
    pup si eu Mirela! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Hei, hei!
    Sarut'mana, Pandhora! Multumesc pentru urare, m-a bucurat foarte mult.
    Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu mă pot hotărî: este un gras foarte leneş, sau un leneş foarte gras. :P

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună scumpo!
    Este tare drăgălaș!
    O zi frumoasă îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. Chiar daca e, intr-adevar, cam grasut, tot adorabil este, ca intotdeauna. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. am ras cu lacrimi :))) ce scumpete de motan! asorabil in toate ipostazele! cum sare in cutia aia mica si plonjeaza pe burta, cum sta la curatat urechile, cum umbla cu punga aia pe cap :)) Cel mai dulce a fost cand a iesit de sub plapuma! imi venea sa-l pup! o minune Maru!

    pupici draga mea draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e asa ca are niste ochisori de caprior? :)
      il iubesc! :)
      pup si eu draga mea draga!

      Ștergere
  13. Tot la tine l-am vazut si prima data pe Maru. Abia apoi am aflat ca este celebru. :)) Este tare simpatic. Ar putea fi vedeta in orice casa, pentru ca nu ai cum sa ramai insensibil. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. categoric da :))
      imi place felul hotarat in care stie el sa se joace :))

      Ștergere