sâmbătă, 8 decembrie 2012

Escala


Fiecare varsta e o escala si,la fiecare escala,sa tii minte ca niciodata nu ai sa mai treci pe acolo.
Si mai ales sa nu uiti ca viata e singurul lucru de care nu ne saturam niciodata.

Tudor Teodorescu Braniste - Printul

25 de comentarii:

  1. Mama, da ce de escale am la "bord"! :)))
    Dar stii avantajul? Dupa fiecare escala "faci plinul" si o iei de la capat!
    Un weekend asa cum ti-l doresti sa ai parte!
    pupici de la -8 grade! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pup si eu draga si vesela Minnie :)
      asteptam si noi sa ninga...ma bucur dar o sa-mi treca cand o sa se faca mizerie pe jos :))

      Ștergere
  2. In general...
    Sunt unii care, daca ar mai trai, ar spune ca s-au saturat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. zici tu? :)
      sa stii ca penultima ta postare m-a facut sa-mi reamintesc de cartea lui Braniste...

      Ștergere
    2. Draga mea pandi ne-am gândit la acelaşi lucru astăzi.
      Numai că eu m-am uitat scrutat la evidenţă şi tu te-ai uitat suuper languros la excepţia ce stă...sfioasă într un colţ.
      :))))
      Frumoasă ce e drept..

      Ștergere
    3. hai sa vedem cum te-ai uitat-scrutat evidenta :D

      Ștergere
    4. Păi trebuie să ai un scanner pt mintea mea...
      eventual chiar şi un detector de minciuni.:)))

      :P

      Ștergere
    5. Ce-a avut penultima mea postare de a stârnit atâta tristete? N-a fost decât un banal schimb de mesaje între doi colegi...
      In acest context "vesel" nu te poti gândi decât la cartea cu "cimitirul, la nr.13", nu-i asa? N-am citit-o. Sau la care?

      Ștergere
    6. Imi pare rau daca asa se vede, nici vorba! Dar ma mir de ce efect a avut postarea aia la care nu am facut decât copy - paste, adica m-am autoplagiat, se mai întâmpla... La alte postari ma muncesc si nu iese nimic!
      Nu schimba vorba, despre care carte vorbeai?

      Ștergere
    7. :))
      poate pentru ca in acea postare fiecare cititor de-al tau s-a regasit in mai mare masura :)
      si ca sa nu zici ca schimb iar vorba o sa-ti spun:
      "Printul" este numele cartii...
      citatul pe care l-am postat face parte din acest roman si apartine personajului principal,Andrei Morudzi :)

      Ștergere
    8. Da, acum înteleg altfel postarea ta...
      Dar mergea si aia cu cimitirul!

      Ștergere
  3. Vîrsta este un obiectiv niciodată atins.
    Torian Searbiu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta daca o atingerea unei anumite varste reprezinta un obiectiv :)

      Ștergere
  4. Oare n-am putea sa nu luam in seama trecerea asta a timpului?
    Marturisesc ca de o vreme am inceput sa resimt oarecum dureros trecerea timpului...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu ma gandesc la el,la timp, dar el a inceput sa se gandeasca din ce in ce mai des la mine :))

      Ștergere
  5. eu chiar sunt intr-un moment in care imi doresc ca timpl sa treaca....repejor. si mai mult, daca m-as trezi maine si cineva mi-ar spune ca e jumatatea lui ianuarie ar fi prefect :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. atunci sa zboare timpul daca asa simti nevoia :)
      pup o geamana nerabdatoare :)

      Ștergere
  6. Beautiful Post Pandhora!

    Escala the moment.

    Have a happy weekend.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună scumpo!
    Așa este”viața este singurul lucru de care
    nu ne săturăm niciodată”!
    Eu aș vrea ca iarna să treacă cât mai repede!
    O duminică frumoasă și cât mai plăcută îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iarna abia a inceput Elena...uff...
      o seara placuta iti doresc Elena si o noapte buna,pup cu tot dragul!

      Ștergere
  8. ce bine ca in drumul meu, am facut o escala in Bucuresti facand posibil ca drumurile noastre sa se intersecteze :)) ma bucur ca te-am cunoscut, draga mea draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cunoscandu-ne am inteles ca intuitia noastra functioneaza bine,dovada fiind intalnirea noastra...
      si eu ma bucur ca am putut sa vad ce suflet frumos ai privintu-ti acei ochi incredibil de albastri :)
      te imbratisez cu mult,mult drag...nu esti tu draga mea draga?:) >:D<

      Ștergere