duminică, 9 decembrie 2012

Poveste Parfumata - Parfumul ingerilor




Palidă umbrăcare mister
Unul spre altul mereu ne-atrage?
Vrem de sub farmec a ne sustrage
Şi dăm de-aceeaşi forţă de fier.
Palidă umbrăcare mister?
Fost-am vreodată îngeri frumoşi
Uniţi pe-albastrul largului spaţiu?
O voluptate fără nesaţiu
Ne face ochii mai luminoşi.
Fost-am vreodată îngeri frumoşi?
Sau împreună ars-am în iad?
Coboară-n suflet de-ţi aminteşte...
Al meu ce-mi spune e  iubeşte,
Şi dacă suntem îngeri ce cad,
De ce n-am arde ş-aici ca-n iad?
Palidă umbrăreflex bizar
În care s-află iadul şi raiul,
Cu unul arde-mi repede traiul,
Cu altul aripi urzeşte-mi iar,
Palidă umbrăreflex bizar.

poezie de Alexandru Macedonski

desen: Alexandru Mirea

Un parfum usor decadent,care imbina masculinul cu femininul,dulcele cu amaruiul intr-o impletire aproape ingereasca este Angel Liqueur Du 
Parfum...iata ce se spune despre acest parfum:
Parfumul Angel Le Gout Du Parfum de Thierry Mugler este primul gurmand oriental si unul dintre primele parfumuri care a folosit o nota de ciocolata. Pentru Angel Le guta du Parfum, Mugler a folosit un gust potentator de pudra de cacao pura, pentru a sublinia notele de ciocolata. Angel Le Gout Du Parfum este un plus demn de linia Angel si in acelasi timp, nu inlocuieste versiunea originala. 

Deschiderea lui Angel Le Gout Du Parfum este compusa din fructe de padure, flori albe si ciocolata, ajunge in exact acelasi mod ca Angel original. Diferenta apare dupa doua sau trei minute, cand de nicaieri ciocolata devine o hiper-ciocolata, mai completa, mai bogata, mai amara.
Apoi, dupa un timp, ciocolata dispare usor in fundal, dar este inca acolo, si Angel continua sa faca ceea ce face el cel mai bine - se amesteca cu masculinul feminin. Exista inca unele diferente subtile in inima, se pare ca a fost un grad de 'fine tuning', pentru a lucra perfect cu cacao pulbere.
Cazuti sau nu ingerii ne sunt alaturi...

Postare inscrisa in Poveste parfumată între bloggeri gazduita de Mirela dupa o idee a lui Karmapolice.

31 de comentarii:

  1. Adevărat... îngerii ne sunt alături mereu!
    Frumoasă poezia!
    Vă doresc o duminică plină de atingeri de îngeri, fie ei și doar oameni-îngeri!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga mea Sara,ingerii sa-ti fie mereu aproape,te imbratisez >:D<

      Ștergere
  2. Imi plac foarte mult poeziile, cu atat mai mult cu cat am mentionat ca ne este mai dificil sa scoatem o carte de poezii din biblioteca si sa ne axam pe o poezie.
    Iti multumesc pentru ocazia de a intra in lumea poeziei in mediul virtual mult mai la indemana in zilele noastre.
    Si parfumul cu iz de ciocolata, chiar nu imi imaginez cum ar putea mirosi, acest parfum, desi am auzit de Mugler.
    Nu imi ramane decat sa imi clatesc simturile olftalmic :)
    Un weekend de poveste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu sunt o cunoscatoare in a le poeziei dar am poezii preferate si doar trei,patru poeti care ma tulbura cu adevarat...
      poezia este ca un parfum,trebuie sa-l gasesti pe cel care ti se potriveste :)
      iti multumesc pentru aprecieri si pentru vizita...ma bucura trecerea ta,te mai astept si iti doresc la randul meu un w-end cu parfum dulce amarui de ciocolata! :)

      Ștergere
  3. Frumoasa postare draga Pandhora!
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa poezia aleasa pentru aceasta postare!
    Cat despre parfum ce pot spune.... este angelic!
    Te pup draga mea si îti doresc o duminica placuta!
    Ps. de ce nu te-ai înscris la Mirela?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. parfumul da...este angelic intr-un fel deosebit iar poezia este una dintre preferatele mele :)
      m-am inscris dar dintr-un motiv care imi scapa nu apar in tabel...mai incerc o data :)
      pup draga Minnie,duminica placuta iti dpresc cu tot dragul!>:D<

      Ștergere
  5. Chiar asearå am våzut intr-un program Tv. despre aceste parfumuri si pe creatorul lor povestind despre ideea in sine :-) Poezia este super si mie imi place A. M. :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ti-au placut atat poezia cat si parfumul totul e perfect :)

      Ștergere
  6. frumoase versuri!
    iar parfumul din descriere inteleg ca place ingerasilor. si ingerasii adora ciocolata, domle'... :)
    te pop!

    RăspundețiȘtergere
  7. ”Fost-am vreodată îngeri frumoşi
    ...........................
    Sau împreună ars-am în iad?”
    E o întrebare crudă, dar atât de poetică! Așa cum bine spui, ”Cazuti sau nu ingerii ne sunt alaturi...”!
    Thierry Mugler a avut o idee excepțională cu seria ”Angel”, unul mai bun ca celălalt, unul mai...angelic ca altul, superbe toate!
    M-am bucurat să citesc și să privesc grafica lui Alexandru Mirea. Mulțumesc!
    Să ai o duminică superbă și o săptămână minunată, dragă Pandhora! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca cineva apreciaza aceasta lucrare a lui Alexaandru Mirea,un poem in sine...
      eu iti multumesc pentru aprecieri si iti doresc la randul meu o seara perfecta! :)

      Ștergere
  8. :) Aroma de ciocolată să fie motivul pentru care acest parfum e unul din preferatele mele? N-am idee. Însă n-am ştiut că are legătură cu ciocolata.
    Iar tu, Pandhora, eşti o continuă revărsare de poveşti surprinzătoare.
    >D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca e un parfim care ti se potriveste,spun asta din cate am "vazut" eu aici din tine :)
      povestile ...da...cutia Pandhorei este si o cutie cu povesti :)
      si eu te imbratisez draga Blue >:D<

      Ștergere
  9. Aoleu ! Cand am vazut ingerul ala din stanga cu sani feminini dezgoliti, desi din punct de vedere teologic academic teoretic sunt de parere ca ingerii pot lua diverse forme, inclusiv hermafrodite, plus am vazut si unii de sex greu de determinat imbracati in rochii chiar in tablouri clasice vestite, totusi, datorita trasaturilor faciale oarecum colturos-angulare, (pe care eu personal nu le pot suporta la persoanele de sex feminin, ca efectiv mi se face frica de ele), ale acelui inger cu sani din desen, mi-a fost absolut imposibil sa nu ma gandesc la sculptura d-lui Damien Hirst, (un artist britanic contemporan destul de faimos), intitulata Anatomia Unui Inger, la care dau link aici, http://wtfarthistory.com/post/32870660232/angels-have-breasts-too

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o lucrare surprinzatoare as zice,e prima data cand o vad...
      multumesc ca mi-ai semnalat-o Rudolph :)

      Ștergere
  10. am oftat adânc, parca mi s-a luat o greutate de pe suflet, citind minunata poezie si frumoasa descriere a parfumului, aici la tine, draga mea draga!
    nu l-am mai citit de mult pe Macedonski... multumesc mult!
    pupici si mii de îmbratisari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. simtindu-le frumusetea suntem cu totii,chiar si pentru un minut, mai frumosi :)
      si eu te imbratisez cu acelasi drag dar inmultit cu o mie >:D<

      Ștergere
  11. Ingerii exista! Parfumul lor este cel al iubirii, puritatii, gingasiei, generozitatii... Sunt langa noi! Mi-a placut mult poezia lui Macedonski cu natura duala in prim plan!
    Numai bine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ingerii exista,uneori meritam sa-i simtim...alte ori nu...
      o noapte frumoasa iti doresc! :)

      Ștergere
  12. deci imi citesti gindurile..si eu am scris despre ingerii cazuti...fara ei legenda nu e completa

    RăspundețiȘtergere
  13. Marturisesc ca nu prea cunosc poezia lui Macedonski in afara de cateva rondeluri. Lucru care se explica foarte simplu prin faptul ca nu sunt o cititoare de poezie...doar daca o intalnesc accidental :) sau poate cand ma atrage daca are versuri foarte muzicale.
    Daca acest parfum ar mirosi a ciocolata obisnuita poate as fi mai circumspecta. Miroase insa a ciocolata dark, preferata mea si care cred ca ar functiona bine si ca parfum. Gustul si mirosul sau amarui e foarte placut si perfect pretabil ca parfum.
    O saptamana minunata, Pandhora! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu iti ramane decat sa-l incerci :)
      o noapte frumoasa iti doresc si eu Elly...afara ninge linistit,ai vazut? :)

      Ștergere
    2. Da, Pandhora. Ningea... Dar nu prea ma bucura... Am avut de dat zapada...si o gramada de chestii de facut azi... La casa nu-i deloc placut :( Crede-ma.

      Ștergere
  14. Cateodata ma intreb daca ingerul pe care l-am vazut odata, a fost ingerul meu pazitor sau ingerul cazut?
    Poezia am citit-o acum pentru prima data, imi place.
    Sa ai o seara linistita!

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumoasa poezia!
    Cineva, candva, undeva scria ca "raiul si iadul sunt in noi" Nu stiu cine era (mi-as putea aminti, insa mi-ar lua ceva timp si deja sunt in intarziere aici la tine) dar cred ca are dreptate :)
    Imi place propozitia: "cazuti sau nu ingerii ne sunt alaturi" Si e la fel de adevarata ca si prima afirmatie (parerea mea, evident)
    Si parfumul cred ca e super! Ma intreb, uneori, cum ar fi sa vand parfumuri, intr-o parfumerie care se respecta si foloseste mostre... Poate, intr-o zi, voi experimenta... :)
    Zile fericite!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu cunosteam aceasta poezie, dar aproape ca m-am indragostit de ea. Am recitit-o si am simtit acelasi lucru.
    De fapt, nu stiu prea multe despre Alexandru Macedonski. :((

    RăspundețiȘtergere