miercuri, 5 decembrie 2012

Miercurea fara cuvinte - Home sweet home....

...din turta dulce...




Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitat

67 de comentarii:

  1. chiar ca dulci, casutele astea :))
    dar cine are puterea sa le manânce?! cred ca nici macar un copil! ce munca s-a depus acolo! casutele sunt finisate pana la cele mai mici detalii... respect cofetarilor!
    Happy WW draga mea draga! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt minunate...ultima e preferata mea :)
    mie imi place la nebunie turta dulce :)
    happy ww draga mea draga!pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ultima seamana cu Schloss Neuschwanstein, de aici de la mine din Bavaria :)
      Noapte buna! vise duuuuulci! :-*

      Ștergere
  3. Da, da e vremea casutelor de turta duce a martipanului si a bomboanelor fondant! Si eu una nu am voie sa mananc nimic din ce am scris! :((
    Dar voi bucurativa, asa sincer sa va bucurati cum fac copii! Te pup o zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi pare rau draga mea...ufff....
      te pupacesc ca sa treaca supararea >:D<

      Ștergere
  4. Ei, astea da casute:) Sweet home!
    Seara senina, cer senin!

    RăspundețiȘtergere
  5. Căsuţe din poveşti. Şi acolo erau din turtă dulce.
    Să ai o nopate liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce mnunate sunt!
    Mi-am adus aminte, cu mult drag, de anii copilăriei !
    Superbă idee,Pandhoraa,mulțumesc !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cât sunt de frumoase! Adevărate opere de artă. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. ce frumoase sunt! eu parca as manca un horn :)
    ador turta dulce...

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce dragute sunt... si ce dulci :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumoase sunt! Cred ca o vreau si eu pe ultima. Macar din turta dulce sa am si eu un castel ;)
    O zi frumoasa sa ai, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ultima e si preferata mea...e tare tare frumoasa casuta-castel :)
      faina sa-ti fie si tie ziua Elly,multumesc!

      Ștergere
  11. Bună scumpo!
    Sunt superbe căsuțele tale și dulci..!
    Și mie îmi place turta dulce!
    Să ai o zi frumoasă și dulce ca tine!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma gandeam eu ca iti place :)
      pup si eu draga mea,multumesc,dulce sa-ti fie si tie ziua! :)

      Ștergere
  12. N-aș putea să le mănânc, sunt opere de artă dulci, dragă Pandhoraa, minuni de poveste! Cred că Hansel și Gretel erau tare înfometați, dacă au putut să ronțăie din căsuța de turtă dulce!
    O zi minunată, cu ceai aromat și... un dulce de basm! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei da...acum e o data mai mult vremea povestilor :)
      dulce sa-ti fie si tie ziua mirela,multumesc!

      Ștergere
  13. Vai vai, de poveste, nu m-as putea atinge de ele. :)
    O zi de miercuri linistita sper sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  14. turta dulce?! ah, ce mi-as infige dintii intr-una!

    RăspundețiȘtergere
  15. Yammi Yammi! Ce le-as manca pe toate!
    De fapt daca stau mai bine sa ma gandesc, parca nici nu-ti vine sa strici asemenea opera de arta :).

    RăspundețiȘtergere
  16. eu nu cred ca le-as manca...sunt minunate !

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce frumoase sunt! Si daca mai sunt si gustoase....mmmm! Devin si mai "atractive".
    Frumos le-ai ales, numai bune pentru acest sezon mirific al Sarbatorilor!
    O zi frumoasa, draga Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
  18. wow chestiile alea chiar exista? cineva a avut rabdare sa le faca? acum ii inteleg pe haensel si gratel de ce nu au rezistat ispitei de a minca din c asuta vrajitoarei

    RăspundețiȘtergere
  19. Răspunsuri
    1. ai si tu dreptatea ta :)
      o seara faina iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  20. Asa ceva!!! :) Asa ceva se mananca... meticulos! Nu se demoleaza, pur si simplu, se dezmembreaza punct cu punct si se savureaza! :)
    Inghit usor i sec si... am plecat! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. Aiaiaiii!
    Eu, când eram mic și mai târziu când ficiorii era micuți, făceam căsuțe din plastilină, așa minuțios, cu cărămizi multe, clădite etc.
    Happy WW, dragă pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo...acum aflu ce tip meticulos eti tu :)
      o noapte buna iti doresc la randul meu Tury!

      Ștergere
  22. Minunate construcții de turtă dulce ! Aș roade și eu o mărginuță de acoperiș măcar ! :D

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce bine arata:x Mare dreptate are Diana cand spune ca nu se demoleaza ci se dezmbembreaza punct cu punct :x
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  24. Ispita, asa se cheama! :))
    Seara placuta Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  25. Superbe opere de arta!
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  26. eu mă mulţumesc cu ultimul castel! :))

    RăspundețiȘtergere

  27. Frumoase si gustoase, aici fiind concursuri cu premii insemnate pt. cele mai aspectoase si votate cåsutze dulci. Vezi si aici
    http://www.pepperkakegalleriet.no/#g
    ;-)

    RăspundețiȘtergere
  28. Astea sunt mai mult SWWET decat HOME!:)
    Sa ai parte de o noapte magica!

    RăspundețiȘtergere
  29. Ei da, o idee minunata ! Eu mai mult m-as bucura sa o fac decit s-o gust :) Poate reusesc, daca ma mobilizez, sa le fac o bucurie celor mici ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo...ar fi grozav,dar sa ne arati si noua rezultatul,da? :)

      Ștergere
  30. Ii faceam in fiecare iarna baiatului meu casute din biscuiti, lipite cu unt si presaram deasupra nuca de cocos. Le adora. Nu ieseau atat de sofisticate, dar tot erau de mare efect.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt sigura ca aratau grozav si lui ii placeau pentru ca ma indoiesc ca mamicile prietenilor lui sa le fi facut asa ceva :)

      Ștergere
  31. as zice delicioasa, mai degraba :)

    RăspundețiȘtergere