duminică, 16 decembrie 2012

Life in Pictures - Ceva gustos

Acum catva timp am gasit la Mirela o reteta foarte interesanta de pulpite de pui trase in ceapa calita,date prin pesmet si puse la cuptor.
Am incercat-o si eu si va garantez,este minunata doar ca eu am folosit in loc de linte,garnitura de piure din cartofi cu cascaval si verdeata...
Daca va tenteaza, o gasiti in Culinare personale alaturi de alte retete gustoase :)

p.s
fotografia nu este prea reusita din pacate :(

postare inscrisa la rubrica Life in Pictures

36 de comentarii:

  1. Asta-i poza si reteta de pus la miezul noptii? Pai îti creste colesterolul numai cât te uiti.
    Am fost sa ma vad cu cardiologul acum câteva zile si mi-a spus ca stau foarte bine "coté coeur" (ar fi grozav!), dar mai stiu ca tot el mi-a spus ca dupa 50 de ani (eheiiii!!) inima se mai numeste cord...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vezi ce inseamna sa te culci la ore mici?
      acum sufera! :))
      cord zice el?o sa-mi amintesc asta :))

      Ștergere
  2. Au! Doare! Este 24:40 si tu îmi prezinti mancare!
    Vai ce foame mi sa facut! Ma duc sa dorm! :)))))))
    pupilici! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vezi...si tu faci ca Dan...nu sunteti deloc cuminti :))
      lasa,Costin in contra partida a postat hrana vegana si arata tare gustos :)
      te pupacesc si eu,somn usor! >:D<

      Ștergere
  3. ce mai conteaza fotografia!! conteaza ce e in farfurie...bunutz! esti o geamana priceputa...:)
    pop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc geamana mea :)
      eu visez din cand in cand la tiramisu ala facut de tine :))
      te pupic si eu!

      Ștergere
  4. Ba fotografia e foarte reușită, dacă a făcut să-mi lase gura apă !
    Duminică plăcută !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Zina,eu zic sa-l incerci si tu,e foarte gustos :)
      o zi faina iti doresc la randul meu,multumesc!

      Ștergere
  5. Arata foarte delicios mai ales ca nu am mancat inca :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună scumpo!
    Wow,ce bine arată!
    O duminică frumoasă îți dorersc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elena :)
      o duminica perfecta iti doresc la randul meu!
      te pup si eu cu acelasi drag!

      Ștergere
  7. Astăzi nu am poftă de mâncare. Mulţumesc pentru ofertă.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mmmm, cred ca sunt gustoase.Imi place ceapa prajita si tot ce inseamna pane
    Linte n-am folosit nici eu, si sunt mai obisnuita cu piureul de cartofi.

    RăspundețiȘtergere
  9. Iar ati iesit cu bunataturile la interval? Iar imi faceti pofta. :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc de invitatie :)
    E foarte potrivita reteta mai ales ca se apropie pranzul.
    O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pofta buna atunci!
      frumoasa sa-ti fie si tie duminica,multumesc! :)

      Ștergere
  11. Nu te mai necăji pentru foto. Dacă papa a fost bună, nu mai contează. :)
    ps. cine mai ţine post? :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc de incurajari draga Tibi :)
      de buna a fost buna rau(au zis degustatorii)
      despre post...dehh :P

      Ștergere
  12. Mai ales cu salata, puiul este de mare exceptie! Dar nu refuz nici varianta prezentata de tine. :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Seara nu am probleme, pentru ca mananc tot ce vreau, dar dimineata obisnuiesc sa fumez, sa beau cafea si imaginile cu mancare imi amintesc de problemele care pot aparea de la o anumita varsta. :))

    RăspundețiȘtergere