duminică, 2 decembrie 2012

Life in Pictures - Pentru catei

mai multe gasiti la

26 de comentarii:

  1. :)) foarte tare!
    aaa...am si eu scaun din ala :P
    poop!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aici era o brocantă, ceva ? Pare un vas vechi, ce nu mai e bun decât pentru căței.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. era vorba de o galerie in Bruges cu mici magazine care vand de toate,cu cafenele...un loc foarte placut prin aerul lui vintage...a fost pentru prima data cand am vazut asa ceva si mi-a placut grozav de mult ideea :)

      Ștergere
  3. Boieru da un leu! :))))))
    Mi-ai adus aminte de ceva fain cu poza asta!
    Te pup, duminica faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ne arati la ce te-ai gandit? :)
      pup si eu draga Minnie,faina sa-ti fie duminica! :)

      Ștergere
  4. Are si mama mea un scaun identic, ratacit prin holul de la intrare.
    Oare cateii care intra acolo stiu sa citeasca? Mi se pare un loc dragut, care seamana mult cu crama de la subsolul casei unei prietene a mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in fotografie nu se vede prea bine dar bolul era pe jumatate plin cu apa,asa ca la plimbare fiind cu stapanii cateii puteau bea apa :)

      Ștergere
  5. Haioasă idee, drăguții de ei! ;)
    O duminică frumoasă îți doresc, Pandhora dragă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi-a placut grozav de mult :)
      frumoasa sa-ti fie si tie duminica Mirela,multumesc! :)

      Ștergere
  6. Important e ca stachina sa fie plina de bunatati.:)
    Cateii par fericiti.:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in momentul cand eu am facut fotografia era pe jumatate plina cu apa pentru cateii care erau in trecere pe acolo cu stapanii lor,evident :)

      Ștergere
  7. Bună scumpo!
    Interesantă poza!
    Duminică cât mai plăcută îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pup si eu Elena,o zi de duminica perfecta iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
  8. C'est pour le chien :))
    intr-adevar ceva vintage caruia ii poti gasi multe intrebuintari, zic eu, unui caine. Desi nu am caine :))
    Poate, eu i-as face un culcus, l-as folosi si pe post de lighean, cine stie?!
    Dar ma gandesc, Minnie la ce s-o fi gandit?
    Astept si eu cu nerabdare :)
    Weekend placut

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce dragut! De ce n?
    Cateii merita toata atentia noastra! :)
    O duminica faina, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt foarte de acord cu tine :)
      placuta sa-ti fie si tie duminica Elly,multumesc! :)

      Ștergere
  10. Foarte tare, pana si animalele sunt mai respectate in alte parti.. O duminica minunata iti doresc pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  11. In Germania fiecare mahazin are asa ceva. in drumul spre Italia am gasit pana si la o benzinarie un minibar cu apa si bunatati pentru catei,un os era din partea casei si daca mai dorea patrupedul inca unul (si dorea!) ii puteai cumpara cu cativa centi inca unul sau cate doreai :))

    Dar cele cu apa sunt binevenite deoarece nu trebuie sa cari dupa tine apa si castron pentru catel daca ai plimbari mai lungi.

    Zi placuta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu acum am vazut pentru prima data si ideea mi se pare grozava iar pentru micutele patrupede sunt sigura ca e si mai grozava :))

      o seara faina iti doresc la randul meu Cartim,multumesc!

      Ștergere