sâmbătă, 1 decembrie 2012

La multi ani Romania!


40 de comentarii:

  1. La mulţi ani tuturor românilor!
    La mulţi ani ţară dragă!
    La mulţi ani, Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulţi ani, România!
    La mulţi ani, dragă Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe undeva e chiar nociv sau chiar contraproductiv să sugerezi cantitatea şi nu calitatea..:))))
    Hai că am glumit!La Mulţi ani!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulți ani,ROMÂNIA!
    La mulți ani,scumpo!
    O zi deosebită îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la multi ani Romania!
      la multi ani Elena!
      o zi deosebita iti doresc la randul meu cu tot dragul!

      Ștergere
  5. La multi ani!
    Sa va fie casa casa
    Sa va fie masa masa
    Tare ca piatra
    Iute ca sageata!
    Te pup! Numai bine îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te imbratisez si eu cu tot dragul Minnie chiar daca esti departe stiu ca iti este draga Romania Noastra!
      la multi ani!

      Ștergere
    2. Vezi ca am pus si horoscopul pe blog..... :))))))))

      Ștergere
    3. vin sa vad despre ce e vorba :)

      Ștergere
  6. La mulți ani România, la mulți ani Pandhoraa! Happy Weekend! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Vivat România!
    La mulţi ani români!
    Vă iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. La Multi Ani, noua tuturor!

    IBM ceva?

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani! Sa-i fie mai bine tarii noastre! Sa ne fie mai bine tuturor romanilor!
    La multi ani, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  10. Să fie, dragă Pandhora, mulţumim! Să ne vină mintea la cap ca să putem trăi în pace, prosperi şi fericiţi cu toţii!
    Pup fruntea de româncuţă!

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani, draga mea bucuresteanca!
    o zi deosebita sa ai! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la multi ani romancuta mea de departe! :)
      te pupacesc si eu!

      Ștergere
  12. La sărbătoarea ţării,la mulţi ani români, la mulţi ani România!

    RăspundețiȘtergere
  13. “La mulţi ,pandora!
    La mulţi ani tuturor românilor şi celor ce iubesc România!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la multi ani Sorin!
      si cum bine ai zis la multi ani romanilor dar si celor care iubesc Romania!!

      Ștergere
  14. la multi ani draga mea geamana!
    la multi ani, Romania! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani tie, Pandhora! La multi ani tarii noastre!

    RăspundețiȘtergere