marți, 4 decembrie 2012

Scary,scary,scary :)


24 de comentarii:

  1. băh, da' ce nebuni! Poate murea vreunul de sperietură.
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la asta m-am gandit si eu...ma mir ca nu-i da nimeni in judecata :)

      Ștergere
    2. Cred că aş fi fost mai mult curioasă decât speriată. E tipic la mine. D-aia am ajuns cum am ajuns, că-mi bag nasul peste tot. Şi unde se cuvine, dar, mai ales, unde nu se cuvine.
      Deci, ca să concluzionez, cre'că aş fi întrebat-o de vorbă şi aş vrut s-o ating. Pe Miţa-fantomiţa.
      :)))))

      Ștergere
  2. Il stiam! Mi la pus acum vre-o 3 zile soata mea! Am ras cu lacrimi! Dupa care m-am întrebat eu cum asi fi reactionat? :)))))
    Seara faina, te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi l-a aratat aseara prietenl meu...
      ca si tine am ras dar am zis "bine ca nu am fost in locul lor" mai ales ca liftul nostru seamna foooarte bine cu cel din filmulet :))

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. crede-ma ca si eu :))
      nu ma intreba cum ma urc acum in lift :))

      Ștergere
  4. Doamne...! Dacă suferi cu inima...
    Chiar că nu sunt sănătoşi.... să faci o asemenea farsă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarul e ca ce mult e prea mult...
      e totusi funny dar inca o data zic,bine ca nu am fost acolo :))

      Ștergere
  5. Eu am noroc ca n-am nevoie de lift.:)
    Dar daca imi apare cand merg in pivnita dupa leguminoase ce ma fac??
    Acum am zambit vazandu-le fata si stiind ca e o farsa,dar in locul lor...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de pivnite chiar imi este teama...dar si in lift am ramas blocata o data :))

      Ștergere
  6. :)) cred ca tipa de la receptie le cerea cu semnatura faptul ca nu sufera cu inima, apoi ii indruma spre lift :)) M-am amuzat copios, dar... nu, nu! nu mi-as fi dorit sa iau parte la acest experiment :)) Ce idei au câte unii!
    Uite inca un lift haios: http://www.youtube.com/watch?v=-k4j-cVlUY0
    te pup, draga mea draga

    RăspundețiȘtergere
  7. ei da...liftul tau este cu adevarat simpatic :))
    pup si eu draga mea draga :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Deci daca vre-o doamna sperioasa are nevoie de cineva care sa o protejeze de strigoii din pivnite, lifturi si bai cu becul ars, poate trimite mesaj la ninuninulescu@yahoo.com si se rezolva !

    RăspundețiȘtergere
  9. Cea mai mare nedumerire de-a mea a fost lipsa de reacţie a protagoniştilor. Eu spre exemplu, aş fi stat cu o frică imensă să-mi trimit copilul să joace acel rol, pentru că exista o şansă destul de mare, ca un nene cu adevărat speriat, să-i dea un picior în cap şi s-o omoare...sau să-i zboare creierii, în cazul în care ar fi avut un pistol la el. Exact că în acest clip:

    http://www.youtube.com/watch?v=OdQDg2be2o0

    RăspundețiȘtergere
  10. Pentru noi, cei ce privim, pare amuzant. Dar bietii oameni, supusi la asa ceva...mi-e mila de ei. Cred ca nici noi n-am fi reactionat mai bine. Unii chiar ar putea sa aiba probleme din asemenea sperietura... Astia, cu farsele lor, depasesc orice limita...

    RăspundețiȘtergere
  11. eu ma mir si acum ca nu au facut un infarct!
    e funny sa privesti dar cum spuneam mai sus,bine ca nu am fost in liftul ala! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Asemenea glume nu se fac, clar. Nu se poate sa ingrozesti omul doar pentru a te amuza. Oare s-au gandit la faptul ca cineva are inima mai sensibila si cade acolo mort?

    RăspundețiȘtergere
  13. "mult prea mult"??
    E exact cât trebuie.
    Sic.:)
    Aici intervine:raţiune, subonştient, mituri ba chiar dispoziţie. De unde se vede că, cu păpuşile nu trebuie să te joci*
    :)

    RăspundețiȘtergere