vineri, 14 decembrie 2012

Reflexii in Oglinda - Oglinda Neascultatoare

autor: Lucian Indrei

mai multe gasiti la  SorinN




38 de comentarii:

  1. Ciudată reflexia, care nu e ceea ce ar crede privitorul! E o fotografie frumoasă...Armonioasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie imi sugereaza echilibru iar scaunele acelea nefinisate si de un albastru siniliu contrasteaza frumos cu finetea pielii ei...

      Ștergere
  2. :)) Pai.. s-o certam! Pe oglinda, fireste!
    Glumesc. Mai bine ca e asa! ;)
    O seara frumoasa, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai bine sa intrebam oglinda asa ca in povesti "oglinda oglinjoara..." :))
      la tine am gasit un posibil raspuns si la Zina de asemeni :)

      Ștergere
  3. :) fuoarte tare!
    Cam despuiată oglinda, dar la cât e de independentă, ce să ne mai mirăm!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. despuiata dar cuminte oricat de neascultatoare pare ea a fi :)

      Ștergere
    2. Poate ca o fi dintr-o cultura musulmana si are "interzis" la orgasmul vaginal si clitoridian. Sorry, dar mi se pare o pozitie cam chinuita si ne-naturala aproape patologica, inclusiv reflexia, insa poate ca e un fel de statement politic, sau poate ca eu personal nu suport sa vad femei dezbracate stand in genunchi cu spatele la mine, si nici ghemuite cu fata la mine insa cu chipul aproape total invizibil, ferit, ascuns, asa ca in reflexie, si efectiv asa ceva ma ingrozeste, (chiar daca ar face-o de bunavoie, sau chiar din placere personala).

      Ștergere
    3. ma indoiesc ca imaginea face trimitere la orgasm dar daca tu asta vezi...
      eu una vad...iluzia...
      credem ca vedem dar nu e chiar asa...

      Ștergere
    4. Pai o femeie in viata total dezbracata in fata noastra e totusi o imagine sexual sugestiva, (ca daca nu e in viata e doar o reclama la un serial politist), si daca cineva e pe cale de a invita pe altcineva sa se gandeasca la sex, macar sa se vada ca le face placere si o fac consensual si si cu scop de placere proprie, (plus/minus de a face copii, plus/minus de a oferi placere, ca nu e obligatoriu sa fie toata lumea chiar atat de expert altruista), nu sa para asa chinuit, ca ambele pozitii mi se par chinuite, (zau, chiar daca o fi o pozitie masochista, dupa cum a remarcat, cred, si Joker). De aia m-am gandit la placerea ei, nu a modelulului desigur, dar a persoanei careia modelul ii joaca rolul, desi sper ca si modelul a fost platit adecvat, si nu a facut-o doar pt amorul artei.

      Ștergere
    5. JOKER are si el vederile lui :)
      pe de alta parte,dincolo de tenta sexuala,imaginea corpului ei poate fi aceea a unui violoncel...poti imagina muzica...
      imaginea reflectata,adunata,inchisa in ea poate fi sfarsitul unei minunate partituri...
      orice vedem poate fi frumos sau si mai frumos :)

      Ștergere
    6. Pur si simplu cred ca perceptia mea de efort oarecum chinuit a venit si de felul in care pareau incordati muschii, mai evident reflectand stress-ul in poza principala, insa oarecum si in reflexia secundara. La violoncel nu m-am gandit de loc, dar eu chiar ca nu le am cu muzica, deci nici cu instrumentele muzicale, deci niciodata nu imi vine vreunul in minte asa ca prima asociatie daca ma uit la o fotografie sau un tablou care mi se pare ca reprezinta altceva.

      Ștergere
    7. e firesc sa vedem lucrurile diferit...
      daca am percepe totul in mod uniform ar fi plictisitor,nu crezi? :)

      Ștergere
    8. Cred ca ar cauza totusi mai putin stress si bataie de cap pt oamenii muncii din domeniile birocratice, (printre care si eu) ! Pe de alta parte, ar duce si la eliminarea treptata si anticipat destul de rapida a locurilor de munca pt functionari umani, care ar putea fi inlocuiti mai usor cu roboti, asa ca imi dau seama ca nu prea e cazul sa ma plang !

      Ștergere
  4. M-am uitat atent: nu se vad cătuşele... Poate din cauza iluziei care modifică şi imaginea reflectată.
    :D

    RăspundețiȘtergere
  5. E scandalos!!
    Ce face oglinda vreau sa spun.

    RăspundețiȘtergere
  6. oooo! pai mai draga oblinda, ai gresit reflexia! :))picioarele trebuiau sa fie un pic departate ca sa-i vedem fata domnisoarei, nu de alta....:P
    te pooop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uite ce curiozitati naste aceasta reflexie :))
      pup geamana mea! :)

      Ștergere
  7. O oglindă pudică, a refuzat să reflecte ceea ce ar fi făcut ca imaginea să fie o trimitere explicită la abordarea sexuală a imaginii. Inspirat fotograf !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. doar o doamna ca tine se putea exprima atat de elegant :)
      si da...inspirat fotograf! :)

      Ștergere
  8. Hahahahahahah!
    Ingenioasa reflexia! Toata lumea comenteaza! :))))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna pandora!
    Interesanta reflexie !

    RăspundețiȘtergere
  10. La poza de mai sus, trebuie invitat David Copperfield, şi apoi adăugate, în completare, alte două poze cu intervenţiile lui magice.Mai întâi, el ar face să dispară un scaun, apoi pe cel de-al doilea.Astfel, modelul ar rămânea în aer (!) iar noi vom vedea în oglindă ceea ce ascunde de fapt magia asta...Oare ?!
    Să rămânem totuşi la ceva mai puţin virtual : la magia sărbătorilor de iarnă! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ar fi magic cu siguranta :))
      bine ai revenit Marco! :)

      Ștergere
    2. Bun regăsit! Cum să nu revin când vedem o reflexie inedită, semnificativă, dar complet..."pe dos"? Adică..."de-a-ndoaselea"? :)))

      Ștergere
    3. inteleg ca te multumeste comitetul de primire :))

      Ștergere
    4. Să zicem..."comitetul de primire" care se vede treaba că se află într-o formulă...restrânsă! :)))

      Ștergere
  11. Mie-mi pare că exprimă două atitudini, opuse dar/şi concomitente, ale aceleaşi persoane. Ceva de genul: una gândesc şi alta spun...
    Interesanta, cel puţin.
    Weekend plăcut, pandhora.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-a placut ce ai spus...nu ma gandisem la asta :)
      un w-end placut iti doresc la randul meu anastasia!

      Ștergere
  12. Am vrut să comentez ceva, dar după primele 38 de minute de privit poza, încă nu mi-a venit inspiraţia. Sper ca următoarele 4 ore să-mi ofere şansa găsirii unui comentariu adecvat.
    Revin. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      cum de abia mi-am facut o cafea e posibil sa raman curioasa inca ceva timp :)
      inteleg ca iti plac...oglinzile! :)

      Ștergere
    2. Gata! Am terminat!....:) Comentariul, nu altceva.:)

      Oooo, daaa...ador oglinzile, dar cred că deja ai constatat asta, citind articolele mele. :) Şi mai abitir, sunt topit şi după reflexii, dar asta e deja un alt subiect, pe care l-aş analiza mai profund cu altă ocazie. ;)

      După cum vezi nu mi-au trebuit 4 ore, ci doar 2 ore jumate...de data asta am fost mai rapid. Şi totuşi, după ce în sfârşit găsisem şi eu ceva interesant de spus, chiar când mă pregăteam să tastez comentariul, am mai aruncat o privire pe reflexie, apoi pe original, şi am uitat iar ce-am avut de spus...
      Dar nu-i nimic...promit că mă revanşez altă dată, dacă şi tu promiţi că mă crezi că am avut ceva interesant de spus. :)

      Da, îmi plac oglinzile...ah, am mai spus odată asta...pfff. :)

      Ștergere
    3. iti place sa privesti asa ca nu ma indoiesc ca ar fi posibil sa nu-ti placa oglinzile,am spus-o doar o data,sa o mai spun? :))

      sa stii ca te inteleg,unele reflexii au darul de a te amuti :P

      Ștergere