luni, 31 decembrie 2012

La Multi Ani 2013!

Norocul sa va fie aproape in 2013, gandurile sa vi se implineasca si bucuriile sa va viziteze cat mai des cu putinta!
Va doresc cu tot dragul la multi ani si nu uitati sa purtati ceva rosu in aceasta noapte,doar asa norocul o sa va gaseasca!

63 de comentarii:

  1. hehe si banuti tre sa avem, neaparat!
    la multi ani scumpa geamana!!! iti doresc un nou an asa fain ca tine!!
    si te pupacesc de nu te vezi...:))
    aaa...rosu, sigur ca da :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si banuti si banuti,ca bine zici,nu ca am fi noi gemenii niste cheltuielnici :))
      pup si eu o geanina frumoasa si sensibila dorindu-i tot binele din lume si in plus in anul care vine sa nu existe dorinta care sa nu i se implineasca!
      te pupacesc!

      Ștergere
  2. Bună scumpo și mulțumesc pentru urări!
    La rândul meu îți doresc un an plin de bucurii,sănătete,
    fericire și multă iubire din partea celor dragi!
    LA MULȚI ANI 2013!
    Cu mult,mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bănuţi şi ceva roşu..! check!
    so, să-nceapă!.... :)
    Mulţumim de urări!
    Cele rele să se spele, cele bune să se-adune!

    RăspundețiȘtergere
  4. hihihi...rosu- sigur, sigur !!!
    La multi ani , pandhora !

    RăspundețiȘtergere
  5. La mulţi ani! 2013 să se dovedească un an mai bun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc de urare Max,acum ma pregateam sa trec pe la tine ca sa te urez! :)

      Ștergere
  6. draga mea anul nou sa-ti aduca iubire si prosperitate si sa fie mult mai bun decit cel ce trece, te imbratisez

    RăspundețiȘtergere
  7. Aoleu ! Uitasem de rosu ! Noroc ca am o vesta de fleece rosie + pantalonii de pijama ecosez + nu am de gand sa ies din casa, pt ca eu nu cred ca am purtat vreodata culoarea rosie pe undeva prin vazul unui public mai larg, nici macar ca o posibila dunga pe o portiune invizibila de ciorap...nici cand eram mic nu cred ca m-au decorat cumva vreodata cu martisoare sau chiar cu fundite anti-deochi...ca precis as fi vazut vreo poza. Aoleu ! Am uitat ! Am avut cravata rosie de pionier + intr-adevar am purtat-o in public !

    Dar de fapt de cand e chestia asta cu purtatul culorii rosu de Revelion, ca eu doar recent am citit-o pe bloguri, dar zau daca stiam de ea.

    Am si incercat sa gasesc ceva pe Google sa vad de unde origineaza obiceiul sau de unde o fi fost importat, si am vazut ca:

    a) in China se ofera plicuri rosii cu bani cadou la copii si persoanele necasatorite + se vopsesc usile caselor cu rosu de Anul Nou pt noroc si prosperitate, dar asta e legat de Anul Nou chinezesc (care e in februarie), nu de Anul Nou cf calendarul gregorian

    b) in America Latina cei care doresc iubire in noul an vor purta rosu, iar cei care doresc noroc (presupun fara iubire) vor purta galben. Nu imi dau seama ce sa poarte cei care isi doresc si iubire si noroc, sau noroc in iubire...poate ca un costum de clovn a la Roald Mc Donald, mascota restaurantelor McDonald, ca ala are un costum galben si rosu !

    RăspundețiȘtergere
  8. la multi ani si tie draga Rudolph!
    fara tine acest an 2012 aici in blogosfera ar fi fost altfel,prezenta ta este adorabil de simpatica si asta pentru ca in spatele lungilor tale comentarii am descoperit un tip inteligent dar si malitios :)

    RăspundețiȘtergere
  9. P.S. Desigur, La Multi Ani, atat pt Pandhoraa, cat si pt cei dragi ei, atat din real life, cat si din on-line !

    Ah, studiind mai atent de pe Google, am aflat ca in Mexic exista posibilitatea de a decora casa sau de a purta chiar mai multe culori, in functie de un tel ff specific, si anume:

    * rosu pt dragoste
    * galben pt conditii mai bune sau norocoase de munca
    * verde pt succes financiar (si din cel nelegat de vreo munca anume, presupun)
    * alb pt sanatate

    In Venezuela, cine doreste dragoste trebuie sa poarte underwear de culoare rosie, iar cine doreste fericire trebuie sa poarte underwear galben. (Cine o dori si fericire in dragoste...vezi, probabil, cu McDonald, mai sus !) Cine doreste bani, trebuie sa tina o bancnota in mana in timp ce beau sampania de Anul Nou, iar cine isi doreste calatorii cat mai multe, trebuie sa iasa pe usa cu o valiza in mana.

    Iar in Filipine se poarta buline ! (pt bani si noroc)







    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana la urma m-am decis sa ies din casa, insa deoarece am insistat sa imi mentin preferinta de a nu purta haine de culoare rosie, nici macar pe dedesubt, (de fapt mai ales pe dedesubt, pt ca sincer mi se pare o culoare total ridicola pt underwear, ba chiar posibil de nivel de "moartea pasiunii" in cazul meu personal), am gasit solutia de a lua cu mine telefonul celular waterproof invelit in cauciuc rosu ! Dar nu stiu daca foloseste la ceva in legatura cu acest obicei de Anul Nou aparent totusi relativ nou in Romania...ca zau daca eu stiam de el inainte de a incepe sa citesc pe bloguri despre el in ultima vreme, si nici nu am gasit vreo referire la el in mass-media internationala independenta care vorbeste despre alte obiceiuri traditional asociate cu Anul Nou in Romania...si chiar am devenit curios sa aflu de la cineva cam cand a aparut acest obicei social, daca se regaseste in intreaga Romanie, sau numai in anumite regiuni, sau daca era o traditie populara chiar mai veche, de care pur si simplu sa nu fi stiut eu, plus daca e real traditional aplicabila ambelor sexe ?

      Ștergere
    2. vorbim la anul ca s avedem care a fost efectul :)

      Ștergere
  10. La mulţi ani!
    Anul 2013 să-ţi aducă linişte, noroc şi fericire.

    RăspundețiȘtergere
  11. Draga Pandhora, iti doresc ca anul nou ce vine sa-ti aduca bucurii si multa sanatate!
    La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  12. LA MULŢI ANI cu BUCURIE, draga mea dragă, dragă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu bucurie sa-ti fie 2013,om frumos ce esti tu!
      te pupacesc! :)

      Ștergere
  13. Norocul este de partea celor care merg înainte...;)
    La mulți ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in acest caz sub nicio forma nu trebuie sa stam pe loc! :)
      la multi ani si tie Catalin!

      Ștergere
  14. La mulți ani Pand și cât mai multe bucurii în anul cel nou.Te îmbrățișez.

    RăspundețiȘtergere
  15. La mulți ani!
    Un an prodigios îți doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Pe mine m-a izbit norocul in nenumarate randuri. Cand m-am nascut, cand m-am insurat, cand mi s-au nascut copiii, cand am plecat din Romania. Dar nu m-am clatinat niciodata. Ca-șa-i românul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e clar,"ghinionul" se tine scai de tine! :))
      un 2013 in acelasi ton iti doresc,la multi ani!

      Ștergere
  17. La mulți ani, Pandhoră! Cu drag te îmbrățișez și îți doresc un An Nou frumos, luminos și cu multă, multă sănătate!

    (p.s. Nu știu ce au blogurile astea, de n-ai putut ajunge la mine, pare că Blogspot-ul nu poate "intra" pe wordpress - am blogul deschis, cu acces nelimitat :) dar a mai făcut aceeași figură și lui Erys, și Ryannei) Mulțumesc pentru gândul bun și pentru a ta urare. Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e posibil sa fie cum spui...
      multumesc de ganduri bune si urarai draga Oana:)
      un 2013 cu sanate,bani si bucurii iti doresc la randul meu!
      pup Oana:*

      Ștergere
  18. Să-ţi fie 2012 cel mai negru an din viaţă!
    Să bloguim sănătoşi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. avand in vedere ca m-am nascut intr-o zi de 13nimic nu-i imposibil :))
      la multi ani si tie!

      Ștergere
  19. red panties sunt pregatiti! :)
    la multi ani cu bine tie si tuturor celor dragi tie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai facut alegerea perfecta! :)
      la multi ani si tie draga erys!

      Ștergere


  20. La multi ani!!!

    Iti doresc ca Noul An sa iti aduca sanatate, multe bucurii, noroc in tot ceea ce ai de gand sa faci .
    Si desi Anul care tocmai vine are in componenta sa un “13”, sa speram ca va fi plin de noroc si impliniri!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi doresc asta mai ales ca intr-o zi de 13 m-am nascut :))
      un 2013 mai bun iti doresc la randul meu draga Cartim!
      la multi ani!

      Ștergere
  21. Draga mea draga!
    Sa ai un an nou plin de realizari si bucurii! Sa fie un an unic si special în care dragostea sa nu te ocoleasca si sa-ti gasesti fericirea si multumirea!
    Te îmbratisez draga mea!
    2013 pupici! :))

    PS. a fost o greseala de am blocat blogul! oops! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc de frumoase urari Minnie :)
      te imbratisez si eu cu acelasi drag intorcandu-ti de doua ori 2013 pupici :)
      la multi ani!

      Ștergere
  22. Un an frumos, asa ca tine!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma rasfeti Cleo,multumesc! :)
      la multi ani iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  23. La multzi ani, plini de fericire si sånåtate :*

    RăspundețiȘtergere
  24. Sa fie de toate! La multi ani, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa fie de toate cum bine zici Elly si cat mai bune! :)
      la multi ani,Elly!

      Ștergere
  25. La multi ani, Pandhora !
    Mult noroc si sanatate,
    toate dorintele sa se indeplineasca ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc de urare si de trecere,e ceva timp de cand nu te-am mai vazut :)
      un 2013 in care dorintele sa ti se implineasca iti doresc cu tot dragul!

      Ștergere
    2. Trec des pe-aici, dar in tacere :)
      Imi face placere sa-ti citesc blogul.
      Deh,...''gemenii'';)

      Ștergere
    3. ma bucur sa aflu asta :)
      nu stiam ca esti geamana,frumoasa zodie avem,nu-i asa? :)

      Ștergere
    4. Pai cum ? Cea mai reusita :-)

      Ștergere