luni, 3 decembrie 2012

Pink Mondays - Pink Dreams


mai multe gasiti la KARMAPOLICE

17 comentarii:

  1. i dreaming of a white christmas....
    Si asta poate fii o dornta "pink"? :)))
    Ninge acum dar pana la Craciun.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu zic ca poate fi cu siguranta :)
      pink sa-ti fie ziua Minnie,pup!

      Ștergere
  2. Pink spre rosu este fatza mea de la gerul de afarå( -16 azi la Oslo) si tot pink este si cerul acum spre apus :-) O såptåmanå plinå de " pink" (= prima dragoste?!, dar se poate traduce si la prima vedere) dragå Pandhora :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. stai linistita,nu esti singura care se inroseste la ger,patesc si eu la fel :))
    pink sa-ti fie si tie saptamana Ella,multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. vreau si eu pisica de aia dragutaaaaaaaaa ca a mea e afurisita si nu ma lasa sa-l-e baiat-mingii decit cind are el chef(sa nu0ti iei pisica siameza)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca toti bebelusii, inclusiv bebelusii-pisici, au vise in roz :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Dulceață, nu alta: amândoi! Și pisica, și bebeul! Scumpi, nemapomeniți! Să ai seară cât mai pink, Pandhora dragă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pup si eu Mirela,o seara la fel de pink iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
  7. ce minunatii...ies incet sa nu le intrerup visele...
    pop! :P

    RăspundețiȘtergere
  8. unul mai dulce ca celalalt! doi pui :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce rasfatati si lipsiti de griji sunt micutii alesi de tine. Am vazut acum cateva minute ca pisicutele au si ele o pagina proprie de facebook. :))

    RăspundețiȘtergere