marți, 25 decembrie 2012

Florian Pittis - Cantecul Bufonului

alessiei cu drag 


11 comentarii:

  1. Tare frumoasă melodie. Îmi place Florian Pittiș și Iris !
    Mulțumesc și sărbători fericite,cu drag, Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ti-am facut o bucurie ma bucur si eu E. :)
      Sarbatori cu bucurie iti doresc si eu!

      Ștergere
  2. Hei, ce BUCURIE mi-ai făcut "fiindcă plouă pe pământ"! :)
    MULŢUMEEESC cu "lacrimă de rouă fericită", draga mea dragă!

    Ştii, de DOR de el, tot ascultam în ultima vreme o frântură de gând a inimii lui mai puţin cunoscută, "Seninătate", dar...nu o mai pot găsi :(
    Însă tot căutând-o, am dat peste altceva la fel de copleşitor de frumos. Ţi-o dăruiesc, la rându-mi, cu imens drag :)

    https://www.youtube.com/watch?v=KN9bXFVr9-k

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. reverenta,nu pot spune altceva...
      multumesc cu tot sufletul alessia pentru asa frumusete!

      Ștergere
  3. Şi încă una dintre preferinţele mele, pentru tine şi pentru toţi prietenii tăi de aici, pe care îi îmbrăţişez cu mare drag! :)

    https://www.youtube.com/watch?v=Faed-XIWTg0

    RăspundețiȘtergere
  4. Florian Pittis a fost adevarat artist...
    Ras se nasc asemenea oameni...de o asa valoare. Pacat ca a plecat atat de devreme la ingeri.

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar l-am vazut de zeci de ori? Cu Colibri, cu Cenaclul, la tot felul de muzici rock (la Deep Purple, când au fost la Bucuresti), la teatru, juca, era mim, recita, cânta, încânta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. incanta...da...asta e cuvantul...
      vocea lui...l-as asculta tot timpul...

      Ștergere