luni, 10 decembrie 2012

Pink Mondays - Aurora Boreala...Pink



mai multe gasiti la Karmapolice

27 de comentarii:

  1. Aurorele boreale sunt, probabil, unele dintre cele mai interesante spectacole ale naturii, un spectacol magnific de culoare.
    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fascinante de-a dreptul...
      minunata sa-ti fie si tie ziua,multumesc! :)

      Ștergere
  2. Mi-ar place sa pot vedea de aproape asa frumusete:)
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu imi doresc asta extrem de mult...
      o zi buna iti doresc la randul meu Robert,multumesc!

      Ștergere
  3. Ma fascineaza fenomenul acesta! Tare vreau sa-l vad. O saptamana pink sa ai!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pink sa-ti fie si tie saptamana Minnie,multumesc!
      te pupic si eu!

      Ștergere
  4. In mitologia nordica se spuneca atunci cind apare aurora boreala, se plimba valkiriiloe pe cer....sper ca intr-o zi sa vad si eu aurora boreala in realitate

    RăspundețiȘtergere
  5. imi plac povestile si cred ca si legendele lor sunt deosebite...
    si eu imi doresc mult sa vad aurora boreala...

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc Nima,o saptamana minunata iti doresc la randul meu! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Feerie de lumină și culoare! Ceva aproape ireal, mi-ar place să văd una în realitate...Superb! Să ai o săptămână cât mai pink, dragă Pandhora! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. da...ireal este cuvantul...
    pink sa-ti fie si tie ziua Mirela,pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. .. aş vrea să o pot vedea şi eu, în realitate!
    o săptămână frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu imi doresc acelasi lucru...
      frumoasa sa-ti fie si tie saptamana,multumesc anastasia!

      Ștergere
  10. o data in viata as vrea sa vad cu ochii mei aceast minunatie! Superbe fotografii, draga mea draga!
    O saptamâna cat mai pink iti doresc! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu imi doresc enorm de mult sa o vad si am speranta ca voi reusi :)
      te pupacesc si eu draga mea draga!

      Ștergere
  11. Superb! O imbinare maiastra de culori pentru acest spectacol unic! Multumesc!
    Seara placuta Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. niciodata nu arata la fel...
      minunate culori cum bine zici!
      o seara placuta iti doresc la randul meu Melly,multumesc!

      Ștergere
  12. Ma fascineaza toate fenomenele de genul asta. Ca si curcubeul, fata morgana...
    Superbe culorile surprinse de imagini!

    RăspundețiȘtergere
  13. Gand la gand :-) pt. cå si eu am scris despre Autora Borealå, de care imi este dor, fiind ceva foarte normal in nordul Norv. unde am loc. timp de 10 ani. Aici in Oslo apare foarte rar :-(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca e un spectacol fascinant...esti o norocoasa pentru ca ai vazut asa ceva :)

      Ștergere
  14. A propos de fenomene naturale, in noaptea de 13 spre 14 decembrie se va putea viziona cel mai bine ploaia de stele cazatoare a Geminidelor, deci pregatiti-va sa va puneti dorinte, pt ca am confirmare credibila ca astea puse pe stele cazatoare chiar se implinesc.

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi doresc din toata inima sa am ocazia de a vedea aurora. Nu stiu daca voi reusi vreodata sa imi implinesc visul, dar sper si imi fac iluzii.

    RăspundețiȘtergere