marți, 18 decembrie 2012

Maroon 5 - Payphone


10 comentarii:

  1. Săracu Adam, dacă nu ar fi fost aşa de departe...
    peste mări şi ţări sigur ar fi sughiţat.
    Desigur piesa este una iarăşi reuşită în stilu-i propriu.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am inteles ca Marius Moga a compus pentru ei :) Lucru exceptional, zic eu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiam dar daca e asa,ai dreptate,chiar e un lucru exceptional!

      Ștergere
  3. imi plac muuuuuuult!
    pupici - si distractie placuta la party!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi plac muuuuult de tot :)
      multumesc,a fost foarte fain,am avut invitati o formatie de percutionisti din America de Sud...inca simt cum mai bubuie tobele lor!! :))

      Ștergere
  4. eee...piesa preferata! si acum o cant si cred ca am sa o fredonez toata ziua :))
    pop!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiam melodia, dar acum, ca am descoperit-o, macar pentru cateva zile va fi preferata mea. I-am trimis-o si baiatului meu, sa o asculte cand are timp, sigur ii va placea.

    RăspundețiȘtergere