joi, 6 decembrie 2012

La multi ani...

...tuturor Niculaitelor si Niculaitilor!

24 de comentarii:

  1. La multi ani tuturor! :))
    Si tu ai fost cuminte? A venit mosu la tine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. categoric da :))
      sunt umitor de cuminte!
      dar la tine a venit Mosul?:)
      te pupacesc

      Ștergere
    2. NU a venit ca nu am voie ciocolata dar a zis ca vorbeste cu Mos Craciun sa îmi aduca ceva mai "substantial" :))
      si eu te pup draga mea!

      Ștergere
  2. eu nu inteleg!! eu sunt cea mai obraznica? :))
    la multi ani!
    pop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa nu-mi spui ca ai primit o nuielusa :))
      nu cred si nu cred...tu esti cumintica...stiu doar cum sunt gemenii :)
      pup si eu geanina!

      Ștergere
    2. un ciomag am primit!:)
      cumintica? eu? neee....fac numai tampenii :))
      da nu-i bai, o sa ma dau mai bine pe langa mos craciun....

      Ștergere
  3. La multi ani tuturor! Si cat mai multe bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulți ani le spun și eu! Și ție își doresc daruri multe și frumoase! Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Mirela,sunt sigura ca Mosul a fost darnic cu tine...te pupic si eu!

      Ștergere
  5. La mulți ani și din partea mea tuturor!
    Iar ție o seară frumoasă și multe cadouri!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani sa fie! Pentru toti sarbatoritii! :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. La Mulți Ani, celor care astăzi își sărbătoresc ziua de nume. Sper ca Mosul a avut grija de voi toți!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce zi frumoasa si-au ales sa se nasca,sau parintii au avut inspiratie la alegerea numeleui.
    la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  9. la multi ani, draga mea draga! pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani la toata lumea!
    Care-i numele tau de sfânta? Sa stim si noi când sa trecem pe la tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai tu un feeling ca as avea nume de sfanta? :)
      am mai spus pe aici,Elena e numele meu...de fapt Elena Lupescu e numele meu si,evident,imi place foarte mult si nu neaparat pentru ca este similar cu al celebrei amante devenita sotie ci pentru ca este un romanesc "...escu" :)
      motiv pentru care asa l-am botezat si pe bonsaiul meu :)

      Ștergere
  11. Acum imi dau seama ca a trecut ziua si eu nu i-am urat nimic unui var pe care il cheama Nicolae. :)) Sper sa nu se supere prea tare. :))
    Imi place noua ta fotografie. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt sigura ca nu se va supara :))
      multumesc,ma bucur ca iti place :)

      Ștergere