joi, 6 decembrie 2012

Reflexii in Oglinda - Desert island


foto : Marcus Larsson
mai multe gasiti la SorinN

48 de comentarii:

  1. wow!... arta adevarata! superbe imagini!

    RăspundețiȘtergere
  2. he-heiiii, acum vad ca ai o poza noua :)) Super! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :)
      aseara au fost aprinse luminitele in oras si am mers si noi sa le vedem...nu am stat prea mult ca a inceput ploaia,asa ca am fugit repede sa bem un ceai cald :)

      Ștergere
  3. frumoase imagini!
    dar tu esti si mai frumoasa...luminitele din oras te prin foarte bine :P
    zi faina! pop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc geamana mea,sunt toata o sclipire :))
      pup si eu,faina sa-ti fie ziua!

      Ștergere
  4. Superbe fotografii ! Trebuie să recunoaștem că se cunosc ochiul și mâna de profesionist.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. categorig...
      prvim nu doar o fotografie,privim o clipa in care se intampla ceva...ratusca aia parca gandeste pe cand in urmatoarea ai senzatia ca te afli intre doua lumi...eu asta vad,privindu-le...

      Ștergere
  5. Foarte misterioase!
    Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si asta,da...
      minunata sa-ti fie si tie ziua melly,multumesc!

      Ștergere
  6. Ce misterioasa esti azi! :)))
    te pup si sa ai un weekend tare fain!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună scumpo!
    Superbe imagini!
    Un weekend de vis îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elena,un w-end perfect iti doresc la randul meu.pup si eu!

      Ștergere
  8. Cel de-al doilea îmi amintește de stampele chinezești, sunt superbe ambele! Se pot înrăma și pot înfrumuseța un spațiu, prin liniștea și culoarea caldă care o emană!
    O zi minunată, dragă Pandhoraa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ochiul de artist nu se dezminte :)
      o zi perfecta iti doresc la randul meu Mirela,multumesc!

      Ștergere
  9. Frumoase foto. si foarte interpretabile, depinde in ce dispozitzie esti cand te uitzi la ele :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Prima e grozava ... de inceput de lume. Mi-am amintit de Kalevala ...

    RăspundețiȘtergere
  11. Superbe fotografii!
    Desertul e fascinant! Peisajele "desertice" sunt fascinante! :)
    O zi minunata iti doresc!
    Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  12. Fascinante imagini!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  13. Pe mine ma fascineaza a doua fotografie, nu imi pot lua privirea de la ea. Spunea cineva mai sus ca se vede mana de profesionist. Trebuie sa ii dau dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ambele fotografii-reflexii sunt foarte frumoase, artistice. Imi place mult atmosfera...:)
    O seara frumoasa, draga Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca le apreciezi Elly :)
      o noapte faina iti doresc la ranul meu,multumesc!

      Ștergere
  15. Frumusetea delicata, o încântare sa fie privite.
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  16. Un desert tare rece:)...
    Minunate imagini!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce imagini frumoase! Ce mult îi admir pe cei care ştiu să facă din fotografie o mare artă! Sunt atâtea minunăţii împrejur, numai să avem timp să le şi vedem, să le admirăm!
    Îţi doresc un sfârşit de săptămână frumos, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga Alex,un w-end perfect iti doresc la randul meu cu tot dragul!:)

      Ștergere
  18. A doua reflexie e foarte bizara: vezi vârfuri de brazi si în realitate sunt doi copaci golasi...

    RăspundețiȘtergere
  19. Splendide fotografii!Fotograful trebuie sa fi fost tare mandru...
    Sper ca esti bine draga mea. In ultima vreme am cam lipsit..
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna pandhora!
    Atat de simplu,dar atat de spectacular!
    O zi senina îti doresc !

    RăspundețiȘtergere