miercuri, 9 ianuarie 2013

Miercurea fara cuvinte - Bruxelles - Gradina Botanica


Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitat

62 de comentarii:

  1. Doar doua poze ? A doua ma predispune la visare ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu sunt de principiu ca ce e mult strica dar stiu ca fiind vorba de o gradina ai fi vrut sa vezi cat mai multe din ea :)
      sweet dreams Dani! :)

      Ștergere
  2. Îmi place foarte mult cea de-a doua fotografie. Te face să te gândești la ceea ce s-ar putea ascunde dincolo de lumină...

    RăspundețiȘtergere
  3. ooooo! aici nu am fost! are dreptate Dani, doar doua poze? vrem sa ne plimbam mai mult, te rugaaaaaaam ;)
    pupici si Noapte buna draga mea draga!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in acest caz "la cererea publicului" o sa postez mai multe intr-o alta zi de miercuri :)
      te pupacesc si eu draga mea draga!

      Ștergere
    2. Nici eu n-am fost la bxl.
      poze, poze, poze. cît mai multe poze! :D

      Ștergere
    3. am publicat deja o serie de poze facute in Bruxelles si in Bruges din noiembrie si pana acum dar o sa mai public :)
      mi-ar placea sa traiesc in Belgia,sa stii ca si berea lor este foarte buna dar eu una prefer ciocolata :))

      Ștergere
  4. Grădinile botanice sunt marea mea fascinație! Lumea de acolo este deosibit de interesantă !!!
    Mulțumesc !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. La fel spun şi eu: grădinile botanice sunt fascinante! Atâtea frumuseţi strânse laolaltă. nu te mai saturi să le admiri.
    Tot s-a întors iarna cea zburlită, aşa că ai avut o idee frumoasă să ne "încălzeşti" sufletele cu ceva frumos.
    O noapte bună, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca te-ai "inaclzit" putin privind imaginile,sunt multumita :)
      buna sa-ti fie si tie noaptea Alex! :)

      Ștergere
  6. Iarba vecinului e mai verde:)
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa se spune :))
      faina sa-ti fie si tie ziua Robert,multumesc!

      Ștergere
  7. Grădina botanică și Zoo sunt două obiective prezente pe listă de câte ori vizităm un oraș nou. Nu am vizitat încă Bruxelles (deși avem și o rudă stabilită acolo) și îmi place că mă familiarizezi puțin cu acest oraș. În ceea ce privește berea, favorita mea e Stella Artois, așa că Leuven va fi și el pe listă când vom vizita Belgia !

    RăspundețiȘtergere
  8. te plimbasi draga! iar?
    da trebuie sa recunosc ca plimbarea e fascinanta....
    te pop! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. as fi vrut eu,plimbarea e de la sfarsitul lui octombrie anul trecut :)
      te pupacesc si eu! :)

      Ștergere
  9. Bună scumpo!
    Pozele tale sunt superbe și m-au încălzit puțin!
    O zi de miercuri cât mai plăcută îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un picut de caldura nu strica nimanui :)
      pup si eu Elena,o zi faina iti doresc!

      Ștergere
  10. Ce mi-ar placea sa fiu acum intr-o gradina botanica! Fotografiile tale mi-au starnit dorul de verdeata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te inteleg...tot din acelasi "dor" am facut si eu aceasta postare :)

      Ștergere
  11. ce frumos este cerul!
    şase luni am stat în Franţa şi tot timpul acelaşi cer!
    fascinant! te pup, o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fiecare loc cu cerul lui dar in fiecare loc cerul este altfel frumos :)
      o noapte frumoasa iti doresc si eu!

      Ștergere
  12. Am intrat in Gradina Botanica,ca doar ne-ai aratat calea,iar acum visez pana miercurea viitoare.:)
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper ca miercurea viitoare sa nu fii dezamagita! :)
      pup,seara faina iti doresc!

      Ștergere
  13. Am intrat în primăvară aici la tine, dragă Pandhora! E superb, mai ales pentru o iubitoare de grădini botanice așa, ca mine! Mulțumesc pentru clipa înflorită. Să ai o zi minunată!Îmbrățișări! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Prima fotografie îmi place, un coltisor de verdeata între beton si sticla! Foarte faina...
    te pup, zi usoara îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumos. As vrea sa fiu acolo :-)

    RăspundețiȘtergere
  16. Îmi place să mă plimb printr-o grădină botanică. Mulţumesc.
    Să ai o zi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu iti multumesc de trecere Liviu,seara faina iti doresc!

      Ștergere
  17. Verdeaţă în plină iarnă, aici la tine! Îmi place enorm! E cald şi bine! Bruxelles e un oraş fascinant! Subscriu şi eu pentru mai multe fotografii... :)))
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. miercurea viitoare vor fi mai multe,sper sa le privesti cu aceeasi bucurie :)
      o seara faina iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
  18. Frumos dar putin! :(
    Astept si alte minunatii in alta MFC ! :)
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar daca eu nu sunt adepta postarilor cu multe fotografii,miercurea viitoare voi face o exceptie :)
      pup,seara frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  19. O zi cu soare in Bruxellul vestit, innorat
    :)
    Si mult verde...
    Un an bun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am prins si cateva ploi dar surprinzator pentru inceputul lui noiembrie,am avut si mult soare :)
      multumesc de urare,un an bun iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  20. Aia da gradina botanica, nu ce avem noi in Timisoara ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi pare rau ca nu v-am vizitat Gradina cand am fost la Timisoara dar m-am idragostit de Parcul Rozelor :)

      Ștergere
  21. Ai prins o zi frumoasa. Cel putin asa deduc dupa ce am vazut pozele. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca da,am prins chiar mai multe zile frumoase,am fost norocoasa :)
      happy ww!

      Ștergere
  22. Sunt foarte frumoase amandoua. Nu stiu de-i vara sau toamna dar mie mi s-a facut dor de vara. :)
    Happy WW, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pozele sunt facut la inceputul lui noiembrie anul trecut...da...si mie imi e dor de verdele primaverii in primul rand :)
      happy ww,Elly!

      Ștergere
  23. Fain tare! Sper sa ajung intr-o zi pe acolo. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  24. Frumoase poze! A doua are o lumina speciala, imi aminteste de copilarie, cand ma simteam usoara si plutitoare ca un fir de praf!...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iubesc curcubeele si lumina altfel decat obisnuita asa ca te inteleg :)

      Ștergere
  25. Imi place cum e surprinsa de aparat stralucirea Soarelui! Sigur, ceea ce ai imortalizat arata frumos! Si, evident, norii care se falesc pe cer – surprinsi in prima foto – par a fi avioane asezate in formatie de... “parada” :)
    Zile fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. prima fotografie este preferata mea,are un aer vintage pe care nu mi l-am propus dar...asa a iesit :)

      Ștergere
  26. Gradina botanica Bruxelles-destinatie de top!
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  27. Un loc placut si ingrijit. E perfect pentru cei care vor o vacanta pentru relaxare. O plimbare in superbele parculete si gradini cu siguranta ar fascina pe oricine.
    Reusite fotografii!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc pentru aprecieri Sorin! :)
      o seara frumoasa iti doresc la randul meu!

      Ștergere