sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Va lipseste energia? :)

19 comentarii:

  1. Dacă ar fi băut ceva gradat aş fi înţeles şi ultima scenă dar aşa...
    Din ce-am observat toate frumoasele aveau chiloţeii la locul lor. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Finalul a fost cel mai tare !!!! Super...
    Un weekend minunat, pandhora draga !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-a distrat reclama si aerul de super macho al tipului :))
      o seara faina iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  3. :))
    stii ce-i interesant? in cladirea aia numai femei faine...
    apai cum asa? :)
    te pop!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce figură eşti! :) Pui tema şi dispari. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bon. Atunci, să cîrcotim. :)
      Chestia aia din reclamă, este complet nedigerabilă; am gustat o singură dată şi mi-a venit să desfiinţez fabricile de chimicale dar, m-am calmat: trebuie să trăiască şi proştii pe lume, nu? :)
      ps. mă uit la mîţa cu zgardă roşie; ea mă ignoră - semn că nu ne-am împrietenit chiar aşa de tare cum credeai. :)

      Ștergere
    2. nu am incercat-o dar am baut "Rain" (nu la noi)...
      am baut o doza si nu am simtit nimic,am mai baut una si eram deja dezamagita and am inceput-o pe a treia...dupa asta simteam ca explodez asa ca nu am dormit toata noaptea si nici locului nu am stat :))

      ii place sa fie alintata,ti-am spus doar ca imi seamana :))
      Pati e numele ei,am avut o pisicuta exact asa timp de 13 ani...acum e doar oamintire draga :)

      Ștergere
  5. S-a făcut un studiu cu cât a crescut consumul de Burn (+ efect colateral: consumul de prezervative) ca urmare a acestei reclame? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu cred dar cu siguranta rezultatul ar fi interesant :))

      bine ai venit pe blogul meu,te mai astept! :)

      Ștergere
  6. stii ce mi-a placut? ca toate fetele zambesc dimineata. asta da, energie! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. conteaza mult sa ai un motiv ca sa te trezesti cu zambetul pe buze :))

      Ștergere
  7. Interesanta reclama :)
    Dar omul ala s-o mai fi si spalat? Asa...ca o curiozitate... :))

    RăspundețiȘtergere
  8. ce curiozitati mai ai si tu :)))
    poate cu Burn :))

    RăspundețiȘtergere