miercuri, 28 mai 2014

Miercurea fara cuvinte - Greta Oto sau Fluturele cu aripi de sticla



Postare inscrisa la "Miercurea fara cuvinte"

46 de comentarii:

  1. Minunăție delicată !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  2. PS: din tabelul lui Carmen nu se poate accesa postarea de pe blog

    RăspundețiȘtergere
  3. Fi atent, fluture mic...
    Nu te apropia prea tare de pamant,
    Ca îti spargi aripile, esti prea fragil! :))
    Happy WW, pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-au emotionat acesti fluturasi :)
      te pupacesc si eu, happy ww! :*

      Ștergere
  4. multumesc ca mi-ai spus, merg sa vad despre ce e vorba...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce fluturi minunaţi! Sunt cu adevărat superbi ca nişte bijuterii.
    O noapte frumoasă şi happy WW, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow! Ce frumos! Cata delicatete!
    Numai bine, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună dimineaţa.
    Astăzi avem o MFC plină de flori. Să ai o zi minunată, bună, liniştită şi cu spor la lucrul ce-l faci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. minunat de parfumati trandafirii tai draga Liviu, zi frumoasa sa ai! :)

      Ștergere
  8. E frumos, nu l-am mai văzut până acum.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt tare drăguți și finuți!
    O zi minunată îți doresc!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. O bijuterie! M-ar place sa-l am permanent in preajma, sa mi se joace in par, sa-mi stea pe umar si sa-mi sopteasca la ureche povestile curcubeului.
    te pup draga mea draga. O saptamana minunata sa ai!♡
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt ireal de frumosi, m-au emotionat...parca au aripi din cristal...
      te imbratisez draga mea draga, frumoasa sa-ti fie si tie ziua! >:D<

      Ștergere
  11. Foarte frumușel...parcă dansează! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. O minunatie ! Vreau si eu sa vad unul in realitate! :) O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  13. Adevarate bijuterii!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  14. Un fluture elegant. O minunatie...Frumoasa si inspirata aceasta alegere...
    O zi de miercuri minunata!

    RăspundețiȘtergere
  15. Oh! Sunt chiar frumosi! Habar n-aveam ca exista! :) M-am gandit ca sunt bijuterii... Intr-un fel, chiar sunt. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  16. Superbe creaturi fragile, vizibile doar celor initiati!

    RăspundețiȘtergere
  17. hm...
    eu cred că este o broșă! o purtai când ne-am întâlnit! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. din aripile unui fluture milioane de ani te saluta, spunea cineva...:)
    spectacol imaginile astea!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce imagini frumoase! Iar fluturasul e absolut superb!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce străveziu, chiar parcă ar fi de sticlă !

    Happy WW, Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
  21. de-ar avea macar si oamenii aripi , se poate si opace...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am avut dar le-am pierdut...se spune ca atunci ne numeam ingeri...

      Ștergere