luni, 12 mai 2014

Rosii cu branza la cuptor

In seara asta mi-am amintit ca nu am mai pregatit de mult reteta mea de
rosii cu branza la cuptor...asa ca m-am pus pe treaba...
  Mi-am mai amintit ca am postat-o si pe blog acum vreo doi ani asa ca am zis sa vi-o reamintesc si voua ca poate, cine stie, vi se face pofta :)

Sunt cat se poate de gustoase rosiile preparate cu branza la cuptor.
Puteti incerca reteta vara cu rosii proaspete dar si iarna cu rosii intregi de la conserva.
Aveti nevoie de :

- 4 rosii maricele coapte bine sau o conserva cu rosii intregi
- 300 g de branza (telemea de vaca,oaie,capra sau chiar putina branza de burduf, folositi ce va place dar sa nu fie o branza slaba).
- ulei de masline
- un ardei putin iute sau pasta de ardei dar nu foarte iute
- oregano
- sare
- piper

Se prepara foarte usor.
Puteti folosi un vas termorezistent sau unul din acelea din pamant (asa preparatul va arata mai rustic).Alternati feliile de rosii cu felii groase de branza asezate in evantai (daca folositi rosii din conserva le taiati in doua) adaugati ardeiul taiat marunt sau pasta de ardei, sare, piper, oregano si la sfarsit stropiti bine cu ulei de masline.
La cuptor nu ar trebui sa stea mai mult de 20 de minute (nu uitati sa incalziti cuptorul in prealabil).
Are un gust fantastic, un aspect usor cremos de la sosul pe care il lasa rosiile.O paine de casa cu coaja crocanta ar fi minunata dar nu obligatorie dar un pahar cu vin alb sec este cu adevarat obligatoriu...pofta buna! :)

7 comentarii:

  1. Suna frumos si arata si mai frumos!
    Am si eu o reteta de tarta, cu brânza si altele dar sunt cam pierdut prin pietele si magazinele din Bucuresti si nu stiu unde sa gasesc ingredientele. Poate pun doar textul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si e maxim de gustos mai ales daca rosiile miros a gradina vara :)
      esti aici?!
      nici nu stii cat de tare ma bucur...sunt sigura ca "La mama" s-a bucurat sa te revada :)

      Ștergere
  2. Uuuuu .. arata frumos, am sa incerc si eu! Pff ce bine cu blogurile astea ca au arhiva :)) .. poti sa mai postezi retete, cand raman in impas sau vreau ceva nou, incep sa rasfoiesc pe aici! :D
    Zi frumoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e si gustos sa stii si foarte usor de preparat :)
      frumoasa sa-ti fie si tie ziua, multumesc!

      Ștergere
  3. Combinatia rosii/branza îmi place tare mult, dar la cuptor? E de incercat!:)
    Diabetul meu nu prea ma lasa sa traiesc :)) Offf si daca ai stii la cate ma abtin... sa mananc desigur! :))
    Imi pare rau ca spune stop Carmen, dar cine stie, poate se razgandeste.
    Pupici draga mea si o zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa-ti placa :)
      ufff...e o boala dificila cu enorm de multe restrictii :(
      ai grija de tine, te imbratisez si da, sper ca intr-o buna zi Carmen sa revina...
      pup :*

      Ștergere
  4. tare frumos arata. si e foarte usoara ceea ce ma face sa o incerc chiar in seara asta.... :)
    multumesc!

    RăspundețiȘtergere