miercuri, 7 mai 2014

Opt lucruri amuzante (și mai puțin știute) despre animale

Știați că…

- în timp ce un câine fericit dă din coadă curbând-o spre dreapta, un câine trist dă din coada curbând-o spre stânga?

- pentru a-și proteja pielea de soarele arzător, hipopotamii își folosesc transpirația pe post de cremă pentru protecția solară?

- girafele se pot scărpina în urechi folosindu-și limba?

- călugărițele (insectele, desigur) au o ureche între picioare?

- leul (animalul, firește) doarme 20 de ore pe zi?

- deși sunt atât de masivi, elefanții pot să sară?

- vacile (patrupedele, evident) pot suferi din pricina rușinii dacă se râde de ele?

- porcii (da, da, tot despre patrupede vorbim) pot fi învățați să joace jocuri video? Nu vă vine să credeți? Priviți.


sursa:webcultura.ro

17 comentarii:

  1. Cum şi de de să nu doarmă LEUL?
    Doar LEOAICA vînează, nu dumnealui.
    Rege, mneh?
    Mă prăpădesc de rîs cînd văd LEI fugăriţi de BIVOLI.
    E plin youtubul de astfel de imagini :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eee....nici lei nu mai sunt ce au fost odata dar regele tot rege :))

      Ștergere
  2. Eu sunt doar jumate de leu pt.dorm numai 10 ore....:)))
    Despre pisici chiar nu citim nimic ? Ca doar au o multime de curiozitati si de...naravuri....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu ai dezlegare asa ca esti leu 100% :))
      despre pisici va fi o postare speciala, ca doar speciale sunt si ele :)

      Ștergere
  3. :)
    Cainele meu cand e fericit da din coada in toate directiile....:))
    Prcusorul jucator e un deliciu....

    RăspundețiȘtergere
  4. Majoritatea le stiam, ceea ce nu stiam e orientarea fericiriii la catei :)))))) ... am sa-i urmaresc pe ai mei de acum sa vad daca sunt sau nu fericiti! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. o multime de secrete ale animalelor! care mai de care mai ciudate si nestiute! tare m-am amuzat citind articolul dar mai ales vizionând videoclipul :) te pup draga mea draga. O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu am crezut ca vacutele pot suferi din cauza rusinii....

      Ștergere
  6. acelea cu urechea inghinala si porcul gamer, m-au facut sa ma sufoc cu ceai , adevarul mai e si amuzant, n-am stiut.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vacile si porcii sunt la inaltime.:)
    Pupici ca tare bine m-am distrat!

    RăspundețiȘtergere
  8. de cand am vazut filmul Babe am vazut si partea emotiva a unui purcel
    cel din video e un purcel pavlov :)
    o seara buna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am vazut filmul dar stiu ca purceii sunt foarte inteligenti....

      Ștergere
  9. Foarte interesante aceste lucruri!! Iti dau de gandit....

    RăspundețiȘtergere