joi, 1 mai 2014

Saraiman pentru Rudolph Aspirant





Rudolph Aspirant   mi-a cerut informatii suplimentare in legatura cu spectacolul "Saraiman", spectacol care l-a nedumerit pentru ca nu intelege legatura dintre dans, Romica Puceanu si stand up comedy. Oricum e greu de explicat in cuvinte un act artistic, eu am incercat si in plus am gasit cateva secvente mai ample din spectacol, sper sa-l ajute si in egala masura, sa-l amuze . Sigur, pentru el care e la distanta de reallitatile noastre va fi mai greu de inteles "miezul" poantelor dar eu sper sa-l amuze, totusi :)

3 comentarii:

  1. Daca introducem in Google "ce inseamna saraiman",vom gasi cateva lamuriri pertinente.Cineva e de parere ca este o alterate a termenului tiganesc "haraiman" care inseamna "harababura".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca informatia i-ar folosi Aspirantului Rudolph, multumesc draga Marco :)
      daca vrei, poti comenta la postarea intiala, acolo am purtat un dialog destul de lung cu Rudolph...
      apreciez la Rudolph ca nu spune lucruri din complezenta chiar daca o face in multe, foarte multe cuvinte...

      Ștergere
    2. Iata o a 3a posibilitate pertinenta pt a defini acest cuvant ! (Ca eu gasisem si posibilitatea Caraiman, ca nume propriu de persoana din partea dl Odobescu, dar si cea de cultura englezo-japoneza explicata pe lb romana de dna Puceanu, Sharary Man (salary man) !

      Ștergere