joi, 29 mai 2014

Reflexii in Oglinda - La Oglinda

Autor: Antoniu Iosif Bissinger

mai multe gasiti la SoriN. 

28 de comentarii:

  1. Ce vedem este un număr de magie pentru că echilibrul este foarte fragil.
    Mă mir cum rezistă şi chiuveta.
    Cred că "ideea" susţine totul !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce sa zic, fiecare artist cu viziunea lui, nu? :)
      mie imi place expresia ei sagalnica :)

      Ștergere
    2. Si mie imi place de diavolita asta cu oarescare aspect de...Zaraza : machiata frumos, gene lungi, buze mari date cu ruj, eventual senzuale, sani "qui mordent et qui piquent", si cu chilotei cu margine usor dantelata.
      Privirea ei ne spune : si acum, what the hell va tot uitati la mine si la ce tot fac eu aici ? :)))
      Daca ar trebui sa-i gasesc un nume, i-as spune "Veta", adica dupa o piesa notorie de-a lui Stefan Banica Jr...:)))

      Ștergere
    3. nu, in nici un caz Veta, pe Veta nu o vad cu aerul asta sagalnic, usor ludic, Veta e o fata practica si poate haioasa :))

      Ștergere
  2. Avantajul holsuruburilor rezistente...:p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu ce e cu voi barbatii, vedeti doar partea "tehnica"...pentru fata frumoasa nu aveti nici un cuvant de spus? :D

      Ștergere
  3. hm, hm
    e o himera a artistului care a facut schita :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Las' ca vedem noi partile frumoase. Si ii facem si pe domni atenti de cele mai multe ori....
    Ei cica nu observa....:))

    RăspundețiȘtergere
  5. credeam ca doar un pitic poate face baie intr-un ibric, dar si-o fata cocheta face baie intr-o chiuveta...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesanta himera, dar chiar nu are nici o treaba cu legile fizicii. E o ceva periculos care nu trebuie incercat acasa, pe mine ma cam strange in spate.
    Pe de alta parte, treubuie sa recunosc ca este o lucrare deosebita, imi place.

    RăspundețiȘtergere
  7. Haaa! Primul gand si mie mi-a fost la "cum isi mentine echilibrul?!" :) Si al doilea a fost: "ce cauta o femeie in chiuveta?" Nu inteleg de ce a desenat-o acolo... :)
    Iti doresc sa petreci un minunat final de saptamana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. important e ca a desenat-o cu talent...
      erys spune atat de frumos-ironic:
      "credeam ca doar un pitic poate face baie intr-un ibric,
      dar si-o fata cocheta face baie intr-o chiuveta" :)

      Ștergere
  8. Eu nu inteleg de ce ii zice La Oglinda, cand persoana ilustrata nici macar nu pare ca ar avea vreo relatie cu acea oglinda, ci pare a se uita dupa un posibil admirator real !

    RăspundețiȘtergere
  9. Tehnic vorbind, ce se facea inainte de ' 89 era trainic, te puteai urca in picioare pe chiuveta ca sa te uiti prin gura de vizitare a coloanei de apa.
    Tot tehnic vorbind, cand incalzeai apa in oala, pe aragaz, la unspe' noaptea cand veneai de la munca, nu prea reuseai sa te speli altfel decat in chiuveta, si repede ca se racea.
    Ceea ce pentru unii pare o himera, pentru alti poate fi purul adevar...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trist adevar...as vrea sa cred ca a ramas in trecut dar pentru multi, in multe locuri din tara asta, asa arata prezentul...

      Ștergere
  10. Acea femeie are umeri de campioana la natatie .
    Pestisorul a incurcat jetul cu baltoaca...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte plastic acest "pestisorul a incurcat jetul cu baltoaca" :))
      si eu am avut in prima clipa senzatia ca personajul are ceva masculin in alcatuirea lui, umerii, arcuirea spatelui, coapsele...dar cred ca aceste elemente il fac atragator si echilibreaza senzualitatea chipului, privirii...

      Ștergere
  11. Mi-ai adus aminte de o excursie într-un camping de langa Cluj!
    Cam asa mi-am facut si eu "baie" atunci! :))))))
    Trebuie sa recunoastem ca desenul domnului Bissinger, pe un A4 este tare reusit!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. categoric da, imi place si pentru ca aceasta compozitie este putin obisnuita :)
      te pupacesc si eu!

      Ștergere
  12. Foarte frumos desen! Artistul a vrut sa surprinda frumusetea feminina, intr-un moment mai intim, dar si intr-o maniera mai amuzanta.
    Si, ca sa nu fiu mai prejos decat comentatorii masculini de mai sus, si eu ma gandeam tot la partea cu echilibrul, dar daca... as incerca eu pozitia in chiuveta!!! Nicio sansa, s-ar sparge imediat!
    Weekend frumos, draga Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt sigura ca in spatele acestei lucrari sta o poveste, mi-ar placea sa o aflu dar....
      w-end perfect si tie draga, Alex!

      Ștergere
  13. Pupici din Malaga. Ma gandesc la tine draga mea draga♡♡♡♡

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa te bucuri de soare, draga mea draga, de vinul bun si de marea minunat de albastra! :*
      si tu imi lipsesti foarte mult, poate vedem si poze, te pupacesc :*

      Ștergere