vineri, 2 mai 2014

Reflexii in Oglinda - Reflexii salvatoare

    mai multe gasiti la SoriN.

27 de comentarii:

  1. Faci tu ce faci si te intorci la prima ta pasiune : cinematografia cu subramura RECLAMA.
    Merge! Mi-a placut ce am vazut!
    Sarbatori de 1 Mai cu bine si cu mici gustosi si condimentati cu usturoi numai romanesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-ai "prins" :))
      asa e, anii pe care i-am petrecut activand in acest domeniu, chiar daca am studiat doar tehnica cinematografica, m-au amprentat la modul pozitiv :)
      iubesc reclamele care spun o poveste, imi plac ideile care au un fond si stiu cat de multa munca se ascunde in spatele a 30 s de reclama :)

      multumesc de urare, draga Marco,la fel iti doresc si eu tie!

      Ștergere
  2. Amuzant si simpatic filmulet! Cu adevarat niste reflexii... "salvatoare"!
    Weekend frumos, draga Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a placut alegerea ta!
    zi cu soare iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super fain clip!
    Weekend plin de voie buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. ☺☺☺ ce noroc cu ochelarii-oglinda! foarte faina reclama!
    pup. weekend minunat draga mea draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un accesoriu foarte folositor :))
      duminica placuta si tie draga mea draga!

      Ștergere
  6. Ce bandit ! :)) Norocul lui că a văzut reflexia iubitei în ochelarii noii victime !

    RăspundețiȘtergere
  7. Superb filmulețul,mi-a plăcut!
    Un weekend excelent îți doresc,scumpo!
    Pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga Elena, duminica placuta iti doresc la randul meu, pup!

      Ștergere
  8. :))) Amuzant! De-ar fi asa toate reclamele care intrerup filmele n-as fi ales netul pentru a vedea filme... :)
    Reclamele amuzante imi plac. :)
    Weekend minunat iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din pacate sunt reclame, si reclame proaste :))

      sa stii ca vineri am fost prin Brasov si tot intr-o ploaie am tinut-o :))

      Ștergere
  9. Ce clasic, cat de caligrafic redactat si plin de haz subtire! Sunt iar cu ochii pe tine!

    RăspundețiȘtergere
  10. Miştoooo ! Idee foarte faină a regizorului !

    RăspundețiȘtergere
  11. Very funny. Vezi ce inseamna sa ai si noroc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Baiat destept! :))
    Cand sunt de laudat apai sa-i laudam, nu?!:p

    RăspundețiȘtergere