miercuri, 28 mai 2014

What's UP - Taxi (Official Video)

13 comentarii:

  1. Beutura, bate-o vina! :))
    Imi place tare mult "Taxi"!
    pupici, ..... taxiiiii........ :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bautura ca bautura dar si dragostea te ameteste rau :)))

      clipul nu apartine trupei Taxi, melodia se numeste "Taxi" si What'up e chiar cantaretul care apare si in clip...
      e un tip ''rasarit" de curand, descoperit de Andra...e talentat dar usor bizar si totusi haios...
      l-am ascultat la un concert al Andrei, am avut o invitatie de la firma la "Garaj Europa Fm", clientii nostri...
      e o manifestare care are loc o data la doua saptamani chiar in garajul Europa Fm...e foarte fain, poate voi posta ceva pe aceasta tema :)

      Ștergere
    2. oops! Chiar ma întrebam unde este solistul de la Taxi? :))
      Oricum, tot mi-a placut! De "garajul Europa FM" am auzit doar la radio.. si ala pe internet! :(( Chiar te rog sa publici ceva este interesant de stiut, cel putin ptr mine!
      pup, zi faina!

      Ștergere
    3. va fi cu dedicatie, special pentru tine :)
      te pupacesc si eu! :*

      Ștergere
  2. atat de mediatizata e piesa asta....
    am impresia ca o aud peste tot... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta inseamna ca asculti radiouri romanesti :)

      Ștergere
    2. daaa, si eu asemenea...
      au difuzat-o in mod exagerat...
      deja la primele acorduri imi vine sa schimb deja postul

      Ștergere
  3. Asta-i varianta actualizată a lui..."Mână, birjar, Şi du-mă-n noapte... A se vedea :
    https://www.youtube.com/watch?v=dgCACz33SVw
    În clip, cel mai mult mi-a plăcut taxiul londonez, care aici este cu volanul pe stânga şi cu nr. de...Bucureşti.
    O maşină foarte comodă în care efectiv te lăfăi de nu-ţi mai încapi în pielea...banchetei... :)))
    Desigur, că tot clipul ca şi melodia de altfel este destul de convingătoare pentru mesajul transmis nouă pe cale vizuală, bahică, ş.c.l...ş.c.l...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca ai dreptate, chiar poate fi asociat cu varianta moderna a celebrei romante :)))

      Ștergere
    2. La inceput, sunt cateva acorduri sau masuri ca de romantza, dar totusi e tangou, moncher.Parol ! :)))

      Ștergere
  4. Du-m-acasa, mai tramvai...etc !...parca era mai romantic si mai potrivit pt o persoana adulta decat videoclipul asta pt adulti de 40 de ani care simt nevoia sa faca pe tinereii de 20, cu gesturi gen "la bulivar, birjar" + baut sampania din sticla...zau, chestiile astea teribiliste se potrivesc mult mai ok, inclusiv in cantece si videoclipuri si daca arati a 17 ani, ca daca arati ca ai peste 37 semeni mai mult a alcoolic + cam cu IQ sub medie decat a altceva. Ma rog, e chestie si de imagine, nu zic ca melodia nu e misto, numai ca efectiv imaginile mi s-au parut ca nuca-n perete, chiar suparator de inestetice. Dupa parerea mea, persoanele care au peste 32 de ani, trebuie sa se comporte mai estetic clasic romantic in diverse videoclipuri, chiar si daca ar fi de gen destrabalat, totusi sa fie mai clara ideea de romantism mai molcom desuet care poate scuza multe, inclusiv faptul ca, daca ai sarit in decada a 4a de varsta, nici daca te dai peste cap si te fotoshopezi tot nu mai poti sa proiectezi o alura ca la 20 de ani. Numai o tinuta sarmant-seductiv romantica, NU revoltat romantica, poate salva un adult de la grotescul degradarii senile, drept exemplu si dl Gica Petrescu, si dl Alexandru Arsinel, etc.

    Sunt din ce in ce mai disperat de cand am sarit de 30 de ani, ma simt la o varsta de-a dreptul ingrata, nu imi permit nici sa fiu rebel ca la 20, si parca nici nu mi-as dori sa devin asa mai hipotestosteronizat cum ma voi simti nevoit sa devin dupa 40. Efectiv nu stiu cum sa ma comport, drept care de cele mai multe ori adopt asa o tinuta sobra pseudo-impartiala promovand realismul. Zau, efectiv m-as simti ridicol in ipostaze romantic rebele cum mi s-ar fi potrivit cand aveam sub 20 de ani, nici din alea asa mai romantic avantat-revolutionare, gen cum ar fimers cand aveam intre 20 si 30 de ani, dar si din alea asa cam romantic metrosexual suave, de care am jurat ca nu ma ating pana nu trec de 40 de ani, preferail de fapt chiar dupa 50 incolo. Pur si simplu ma simt efectiv obligat acum intre 30 si 40, (la nivel ideal intre 30 si 50), la minim o decada realista, sobra, chiar cenusiu austera, fara nici un soi de avant exagerat, pt ca efectiv cred ca altfel efectiv as parea deosebit de ridicol.

    RăspundețiȘtergere
  5. P.S. Ah, da stiam si de Mana birjar, si la aia m-am gandit, nu neaparat numai la Du-m-acasa, mai tramvai ! Tot aia e. Efectiv nu se potriveste unui om sarit bine de 36 de ani. Nici macar la Bucuresti cu gandul la alte decade culturale istorice. Pur si simplu nu merge, mai ales in mediu dinamic cinematografic. Pare total ridicol. Cred ca tine de viteza filmului. Adica poate intr-o ilustrata sau asa daca era filmat mai cu incetinitorul, si pe alb negru, sau sepia si in ceata, poate poate mai se crea vreo iluzie romantic gotic horror, gen racula, dar asta, zau, asa filmat, nu pare nici macar comic, pare efectiv total aiurea, chiar ca un exemplu destul e neplacut, cam gretos...dar, ma rog, poate e bine ca o fi educativ in sens aversiv anti-alcoolism la barbatii de varsta adulta, care asta e bine, ca e protector impotriva a o gramada de complicatii de varsta adulta. Mda, in concluzie aprob videoclipul datorita beneficiului educativ pt sanatatea publica.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasa melodie! Am ascultat-o la tv de cateva ori. O sa-l mai urmaresc pe acest cantaret, caci promite.
    Numai bine, draga Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere