luni, 28 ianuarie 2013

Frigiderul,altfel...

Ideea e foarte simplă: poţi să schimbi complet aspectul frigiderului tău dacă foloseşti câteva bucăţi de autocolant. Se găseşte la toate magazinele de bricolaj sau chiar şi la unele hypermarketuri şi costa sub 5- 10 lei pe metru.

Mai complicat este să îl lipeşti aşa încât să arate perfect, mai ales când suprafaţa este mare, ca în cazul frigiderului. Este un “proiect” pentru două persoane, pentru că una trebuie să ţină partea nelipită a hârtiei, în timp ce a doua trece uşor mâna peste partea deja lipită astfel încât să se elimine toate bulele de aer.
Rezultatul merită tot efortul...
Ce ziceti,da sau nu? :)


sursa: unica.ro

47 de comentarii:

  1. Buna idee! Primul e fantezist, dar al doilea nici nu ghiceam ca e frigider! Super!
    Multumesc de idee!
    Seara placuta, draga Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu drag Melly :)
      seara placuta iti doresc la randul meu,multumesc!

      Ștergere
  2. Arată vesel, foarte fain! Al doilea e mai extraterestru! Se poate asorta ușor cu bucătăria, asta e de reținut. O săptămână pink îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt niste idei cu adevarat haioase..le-as incerca daca as fi ma indemanatica,ghinion ca nici prietenul meu nu e mai priceput ca mine :))
      o seara faina iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  3. Arata chiar fain! As incerca si eu ceva colorat si vesel.

    RăspundețiȘtergere
  4. arată foarte bine! schimbă cu totul... iar bulinele sunt încântătoare. faină idee! mulţumesc, pandhora.
    o seară frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu drag anastasia :)
      daca o incerci sa ne arati rezultatul,da? :)
      pup!

      Ștergere
  5. Nu! Va arata groaznic cand lipiciul va ceda! Mai bine vopsit! Zau asa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu zic ca daca va cedea si lipiciul frigiderul va fi suficient de vechi incat sa fie schimbat :))

      Ștergere
    2. Lipiciul nu va ceda ci se va fixa in timp! Atat de tare, incat veti munci sa-l desprindeti. Vorbesc din experienta proprie, am un frigider cu autocolant pe el de..10 ani(!) iar altul dupa 4 ani, l-am tot curatat de acel .."lipici" o jumatate de zi!

      Ștergere
  6. Il prefer cat mai ''decorat'' pe interior:).
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma gindeam daca am citit bine titlul....cu gindul fiind la scoala altfel.. :)) E frumos frigiderul mai! Cred ca al doilea mi-e mai pe suflet ca sa nu zic ca sustin din plin si ideea lui Robert!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bun aşa.
    Eu prefer să-mi împodobesc frigiderul cu magneţii luaţi ca suvenir, de pe unde am fost...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si al meu e maxim de imbodobit de aceea pe unii isi schimb in functie de anotimp :)

      Ștergere
  9. Arata tare fain! Eu am facut o treaba din asta pe o usa! Ma pricep la eliminat bulele...:)
    Pop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aha...deci potrivita pentru munca in doi :))
      te pupacesc si eu!

      Ștergere
  10. Tot timpul e nevoie de doi...ca sa fie perfect!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ha ! Ha ! Eu daca as avea in casa un frigider din asta cu buline sau chiar desene geometrice asa de proeminente, cred ca as ajunge sa mor de foame pt ca mi-ar fi si frica sa ma apropii de el ! Zau, nu pot sa suport imprimeurile, decat la un nivel ceva mult mai discret, sau in nici un caz asa zi de zi, nici pe mine, dar nici pe prea multi altii din jur asa in continuu, cu 2 mari exceptii, cred, camasile hawaii-ene in vacanta, si poate imprimeurile Pucci (dar alea vechi clasice, NU astea recente), asa ocazional, la vreo petrecere oarecare.

    RăspundețiȘtergere
  12. imi place ideea, desi nu mai e o noutate...cam asa mi-am alungat eu monotonia din bucatarie acum vreo douazeci de ani :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Arata superb! Pe mine unul m-ai convins. Imi place mult de tot cel cu negru. Acum mai tre' sa ne reuseasca lipirea... Tin minte ca am mai incercat odata sa lipesc autocolant pe un geam si mi-am blestemat zilele. Pana la urma am recurs la intepatul bulelor de aer cu un ac. :))) Sa vad, poate la frigider le nimeresc din prima...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunteti doi,exact ca in "enuntul problemei" asa ca trebuie sa-ti reuseasca :))

      Ștergere
  14. Arată bine, mai ales că de zeci de ani aspectul exterior al frigiderelor e cam tot la fel. La mine, însă, e plin de magneţi, calendar, carneţel. E gata decorat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si la mine la fel,magneti,biletele asa ca este deja vesel :))

      Ștergere
  15. - bună treabă!!!
    ață la mall fug, iau colant și-mi pun, da așa temeinic pun, peste tăt!
    pe geamuri pe oglinzi... și pe Vermeerul din livingul meu de jde mii de pătrați pun. ce? - nu-i faină ideea?!

    (sper că nu deranjez cu nuanța mea șugubeață...)

    - o zi bună, pandhora! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo...totul invaluit in buline ar arata de vis :)))

      imi plac sugubetii,ben asa ca nu-mi ramane decat sa-ti doresc o zi sugubeata :))

      Ștergere
    2. iuiii... no ni! cum ar veni să am o zi cu tot soiul de șotii!!! no lasă pandora că ți-o coc io... :))))

      glumeam, desigur!

      Ștergere
  16. Frigiderul meu e incorporat in mobila de bucatarie, nu am nici magneti decorativi... Sunt multumita cu aspectul bucatariei mele, insa ideea cu autocolantul o gasesc fiarte buna! Aduce un plus de veselie, mai ales varianta cu buline. Chiar dragut! ★

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bucataria ta este foarte eleganta,imi plac bucatariile compacte,sunt practice si foarte aerisite :)

      Ștergere
  17. ...super idee...nu ma gandisem la asa ceva !... eu il am "tapetat " cu magneti !!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Metrul liniar de autocolant e mai scump. Depinde si de model si textura.
    Cel mai bine se lipeste dezlipind putin cate putin din el si dai cu o rigla sau unii foloseau cartele tari pentru a-l intinde bine astfel incat sa iasa bulele de aer ;)
    tips and triks :))
    O saptamana superba cu idei noi si spor la munca :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uite cine se pricepe! :)
      mersic de ponturi :)

      cu spor si vesela sa-ti fie si tie saptamana Anca,multumesc! :)

      Ștergere
  19. am o amica, si-a redecorat asa mobila de bucatari cu autocolant. Nu atat de riscant :) ( buline/forme) dar a schimbat culoarea la tot. Arata f. bine, atat ca pe anumite locuri utilizate intens a inceput sa se jupeasca.

    RăspundețiȘtergere
  20. Bunå ideea( cu toate cå-i veche) si sunt faine cele douå exemple. La mine este incorporat in mobila de buc., dar dacå am så schimb, o så-l decorez cu buline cat mai colorate pt. a tzine la dist. mancåciosii din caså ;-)

    RăspundețiȘtergere
  21. Eu acum cativa ani,pentru ca nu mi-am permis sa-mi schimb mobila de bucatarie,am transformat-o intr-o alta culoare cu autocolant.Deci e mai economic si poti face o schimbare pentru ochiul tau.E un pic de munca,dar se merita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu cred ca e un mod de a reinprospata mobila si a schimba un pic atmosfera din bucatarie :)

      Ștergere
  22. Eu n-am nimic pe frigider. Absolut nimic. Sincer, nici n-as pune niciodata nimic. Il prefer alb. Tocmai pentru ca ma pricep mai bine ca oricine de aici la autocolante :)) Am lucrat cu ele vreo 10 ani.

    RăspundețiȘtergere