duminică, 6 ianuarie 2013

Vrei sa stii daca sotia te iubeste?

Potrivit unui studiu realizat la Universitatea din Texas, dacă bărbaţii vor să ştie cât de mult îi iubesc partenerele lor, ei trebuie să fie atenţi pur şi simplu la cât de des acestea îi îmbrăţişează şi sărută.
Cercetarea recunoaşte că bărbaţii nu sunt natural romantici, ideea lor de afecţiune fiind realizarea treburilor casnice sau încercarea de a fi obraznici în dormitor.
Dar asta nu înseamnă că sunt mai puţin iubitori. Ei doar îşi exprimă sentimentele în moduri diferite faţă de femei.
Studiul a arătat că în timp ce femeia îşi arată dragostea prin ascunderea gândurilor şi sentimentelor negative, bărbaţii contribuie la o căsnicie de succes acordând mai mult timp treburilor casnice comune sau iniţiind sex.
Femeile îşi alintă, îmbrăţişează şi sărută soţii mai puţin dacă nu sunt chiar atât de îndrăgostite.


Asa sa fie? :)

sursa: sexgen.ro

38 de comentarii:

  1. ...daca stau sa ma gandesc bine, da ! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar vrei să-i pui pe jar pe unii? :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. :) interesant studiu! trebuie tinut totusi cont si de temperamentul oamenilor, nu doar al poporului, ci chiar si al individului.
    O seara faina, draga mea draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. normal ca da,dar e fun sa-ti poti imagina ca lucrurile pot fi atat de simple :))
      te pupacesc si eu dorindu-ti un inceput de saptamana cat mai usor acum dupa ce vacanta s-a terminat!
      >:D<

      Ștergere
  4. Pare sa fie adevarat :))

    Daca ar fi dupa mine , la cat sunt de "rece" as saruta-o din an in Pasti,sau foarte rar :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. of of :))
      lasa lasa,din cate am citit, toata ziua esti la cumparaturi asa ca...tandrete maxima daca tinem cont de ce se spune in studiul respectiv :))

      Ștergere
  5. Astia au facut studiu si pe mine ;)
    Cu femeile asa e...si daca e si geamana..
    Barbatii, nu stiu. Da mi e greu sa cred ca daca barbatul face piata sau initiaza sexul e indragostit....
    Tot de gura femeii face ce face...
    pop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. geamana sunt si eu...stii doar :))
      cineva imi spunea ca sunt invaluitoare ca o liana :))
      oi fi,na...ce sa spun eu acum? :))
      pup si eu geanina!

      Ștergere
  6. Hmmm...! Depinde de temperamentul fiecaruia, as zice. Sunt femei care stau "calare" pe ei si-i tocesc cu "pupaceli" si sunt femei care par mai distante dar cand se apuca de "pupaceli" o fac bine de tot. Sunt barbati carora ele place sa fie "pupaciti" non-stop si sunt unii care nu sunt amatori, considerand ca e un fel de... hartuiala... mai ales cand "pupacelile" nu au finalitatea dorita de ei...
    Un fel de concluzie: cred ca studiul este fals. Dar, ce stiu eu? Nu sunt "om de stiinta" :)

    O seara frumoasa iti doresc! ;) :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. evident ca un studiu serios trebuie sa tina seama de o serie de caracteristici aplicabile majoritatii oamenilor...eu am luat acest articol ca pe un amuzament ceea ce si consider ca e :))

      faian sa-ti fie si tie seara Diana,multumesc! :)

      Ștergere
  7. Studiul ăsta e făcut la mişto. Există destui bărbaţi pupăcioşi foc, care nu caută neapărat o partidă de sex. Iar o femeie îşi poate iubi foarte mult partenerul (nu neapărat soţul), fără a-l sufoca cu gesturi de alint.
    Nici măcar nu-ţi trebuie cine ştie ce experienţă de viaţă pentru a afla asta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. evident ca nu poate fi luat in serios,dar pentru amuzament e tocmai bun :)

      Ștergere
  8. Poate că îmi bag coada unde nu trebuie, dar eu, care am deja un doctorat la activ, te rog să-mi permiţi să miorlăi şi punctul meu de vedere, văzut bineînţeles, prin cătarea ochiului meu de motan.
    Eu, în afara subiectului din teza de doctorat, i-am studiat şi pe bipezii mei. De 15 ani fac acest lucru! Deci, în cunoştinţă de cauză, cu fundamentare şi cercetare baghiştiinţifică, îţi răspund la întrebare:
    Nu este aşa!
    Cei care au făcut studiul, probabil că sunt studenţi, şi, deci, habar nu au pe ce lume se află! :)
    Părerea mea este că cei de la Universitatea din Texas ar trebui să studieze teza mea de doctorat, adică, ce îngroapă pisica. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trebuie facut ceva pentru ca parerea ta sa ajunga la "urechile" celor de la Universitatea din Texas :))

      Ștergere
    2. Ajută-mă, te rog, în această privinţă. Eu m-aş descurca şi singur, dar nu cunosc limba americănească şi nici engleza. Singura pe care-o ştiu este pisiceasca. Ştii câte plocoane i-am adus lui Ifim ca să-mi traducă teza de doctorat?

      Ștergere
    3. Ifim merita orice plocon :))

      Ștergere
  9. vreau sa stiu daca el ma iubeste...si dupa cum spui, cam da :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu pot da exemplul personal de la mine din casa unde mama mea a fost dintotdeauna, de cand tin eu minte si pana si azi, vizibil fizic afectuoasa cu tata (la nivel decent in ochii mei desigur, dar inclusiv pupaturi, nu doar mangaieri cu mana), si eu am observat ca lui tata parea sa ii faca placere acest lucru...adica efectiv se lumina tot la fata. Plus desigur ca am contabilizat ff riguros si aspectul ca mama parea sa il atinga in mod afectuos pe tata in mod semnificativ mai des decat ma mangaia pe mine personal pe cap sau pe obraz.

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu sincer cred ca barbatii tind sa fie mai distrati si mai lenesi decat femeile (desi desigur ca or exista exceptii), asa ca normal ca le face placere sa fie atentionati in mod cat mai concret ca sunt apreciati si iubiti, adica trebuie chiar sa ii bati pe umar, adica sa ii atingi direct, astfel incat sa le atragi atentia mai bine, si sa te apropii de ei, si sa le zici in cuvinte concrete si simple, in mod rar si clar, (sau uneori si prin alte semne-gesturi echivalente, nu numai la cei surzi, e OK si la altii), "imi place de tine si azi, in acest moment", ca altfel daca nu le atragi atentia si nu le zici, pur si simplu ei nu au de unde sa stie, si nu toti, (de fapt chiar probabil ff putini dincolo de luna de miere, dupa parerea mea), vor fi motivati sa intrebe ei de-a lungul timpului, "iti place de mine azi ?" (eventual si "crezi ca imi sta bine cu acesti blugi astazi sau trebuia sa-mi pun kilt-ul ?").

    RăspundețiȘtergere
  12. Cred ca asa e. :)
    Adica...la cat de mult sex initiez eu, iubest teribil de intens. :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Bună scumpo!
    Prefer să nu comentez!
    Îți doresc o săptămână ușoară și plină de bucurii!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. pup si eu Elena,o saptamana usoara iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  15. Cred ca sunt de acord cu Diana!
    Dar Baghi este de nota 10! :)))
    O saptamana usoara sa ai draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. il iubesc pe Baghi definitiv :))
      pup Minnie,usoara sa-ti fie si tie saptamana,multumesc! :)

      Ștergere
  16. He he. :)
    Eu ştiu că mă iubeşte şi ştiu că şi ea ştie că o iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu una NU cred, pt. cå la mine sårutul si imbråtzisatul fac parte din momentele in doi, rar la vederea altora, dar asta nu inseamnå cå nu-l iubesc, eh.... asta se simte, nu se aratå. Chestia cu aråtatul, in ochii mei, inseamnå nesigurantzå, neincredere si uneori chiar falsitate :D Este strict pårerea mea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. temperamentul fiecaruia dintre noi face in primul rand diferenta...
      consider articolul un motiv de amuzament efect pe care sper ca l-a avut si asupra ta :)

      Ștergere
    2. Cu sigurantzå a fost amuzant si chiar dezvåtut in caså ;-), unde zici cå au sårit aman2 pe mine, precum cå este bine asa din cand in cand så dovedesti iubirea si prin gesturi sau vb. si in våzul altora .... facand bine pt. psihicul lor, zic ei :D

      Ștergere
  18. Nu stiu, nu prea cred. Sau cine stie?
    Am mai citit o data. Credeam ca e un studiu al cercetatorilor englezi :)) Au luat-o si americanii pe urma lor :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Daca lucrurile ar fi atat de simple, ce frumoasa ar fi lumea, ce usor si curat ne-am rezolva problemele. Sunt mult mai multe chestii de care trebuie sa tinem cont.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. evident ca da,articolul asta e de fun,e pra superficial ca sa fie luat in serios :)

      Ștergere