miercuri, 6 martie 2013

Idolul si Ion Anapoda

17 comentarii:

  1. L-am văzut şi înainte de revoluţie şi după (cu Dan Puric). Faină piesă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sincer,nu am vrut sa vad varianta cu Dan Puric pentru ca aceasta varianta mi se pare perfecta si vreau sa ramana asa...Leopoldina Balanuta e exceptionnala!

      Ștergere
  2. Tiberiu : nu am publicat comentariul asa cum mi-ai cerut...
    nu contest ca lucrurile stau asa cum spui dar intre calitatea omului si cea a artistului nu exista intotdeauna semnul egal...
    acest fapt,din punctul meu de vedere,nu ar trebui sa atinga actul artistic...
    pe de alta parte nici unul dintre noi nu cunoaste adevarata motivatie a gestului lui...privim din afara un fapt fara sa-i cunostem fondul...
    la moartea mamei mele nu am plans,sa-ti spun cum se uitau rudele noastre la mine?ce sens ar fi avut sa le explic cat de mult ma durea si continua sa ma doara faptul ca mama mea nu mai e si ca imi lipseste crunt de mult?
    totul se reducere la perceptie dragul meu Tibi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Magistrala Leopoldina Balanuta... !
    Este o seara culturala ! :)
    Tocmai am venit de la film: "Pozitia copilului". Recomand cu toata caldura ! Te imbratisez, Pandhora si iti urez noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc de recomandare Nicole,si noi vrem sa vedem filmul...
      da,cu adevarat magistrala!

      Ștergere
  4. Draga mea, la mine nu merge!
    Asta e, alta tara alt program!
    Pacat ca nu o pot vedea pe Leopoldina, daca citesc în comentarii! Chiar nu stiu piesa asta!
    pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.trilulilu.ro/video-cultura/george-mihail-zamfirescu-idolul-si-ion-anapoda-muz

      poate reusesti aici...e deosebita :)
      la inceput sunt reclama,nu le lua in seama...
      te pupacesc,somn usor draga Minnie! :)

      Ștergere
  5. Fantastic!
    Mi-a placut tare mult. Multumesc de amintiri...;)
    Seara faina, pop!

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu is cam anapoda, ca multa lume :)
    da' actorii sunt minunati cu totii!

    RăspundețiȘtergere
  7. Leopoldina a fost una din cele mai mari actrițe ale scenei românești și nu numai, că și în filme a fost excepțională.
    O zi superbă îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt foarte de accord cu tine,asa gandesc si eu!
      o zi minunata iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
  8. Da, si eu am vazut-o la tv...atunci, la vremea ei si chiar un fragment, in reluare, acum cca. o luna si ceva...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-a placut grozav de mult atunci,imi place atre mult si acum :)

      Ștergere
  9. Ha ha ha...cum suntem noi stereo, dar în altă cameră un difuzor.
    :))
    Idolul şi Ion a fost minunea primă care m-a introdus în MIRACOLUL SCENEI!
    Se întâmpla prin 83 sau 84 la Mangalia!
    Mi-aduc aminte cu deosebită emoţie:(.....
    Pe atunci în piesă era Mişu Fotino!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am vazut variant cu Mihai Fotino dar sunt sigura ca nu a putut fi decat de exceptie...
      stereo e un system foarte bun! :)

      Ștergere