miercuri, 13 martie 2013

Miercurea fara cuvinte - “Kittens”

foto : Jo Graetz
 

80 de comentarii:

  1. Superb pisoiasul! Asa a fost si matusa lui Mishu! Tare frumoasa fotografia! Sa ai o zi de miercuri usoara si pufoasa ca si blanita pisoiului! Happy WW! pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate ne-o arati si noua...o matusa atat de frumoasa merita admirata :)
      pup si eu Minnie,happy ww!

      Ștergere
  2. Numai tâmpenii visez în ultimul timp! Parca vad ca la noapte visez pisici...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta inseamna ca nu vei mai visa tampenii :P
      sa stii ca acum mi-am dat seama...mi-e dor de povestile tale cu pisici :)

      Ștergere
  3. Amândouă "blănoasele" sunt frumoase! şi ce bine se înţeleg. Faină poza!

    O noapte frumoasă, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in sfarsit a observant-o cineva si pe "blanoasa" mai mare :))

      o noapte buna si tie draga Alex!:)

      Ștergere
  4. Pisoiul ca pisoiul,dar doamna........bunicica !..

    RăspundețiȘtergere
  5. :)))) Mai, eu nu am vazut pisicul ! Serios! Abia dupa un timp cind am recitit titlul mi-am pus intrebarea 'de ce' si cautai...pluralul si-n poza!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte fain desenul.Pisoiul este total, de fapt, intreaga compozitie e bine realizata.Cele doua personaje seamana la ochi, cred ca machiajulul tippei da aceasta senzatie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. au aproape aceeasi expresie :)
      doua frumoase "imblanite" :)

      putin mai devreme am trecut pe la tine si l-am vazut pe micutul-mare Tommy...e superb! :)

      Ștergere
  7. Dar ăla e mâţ sau pui de tigru că prea furios se uită.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e un mat cu temperament de tigru :))
      o zi perfecta si tie Liviu! :)

      Ștergere
  8. Ehe....blanite si blanite....:))
    Adorabile!
    Pop si zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-as dori si matul si caciulita,recunosc :))
      te pupacesc si eu!

      Ștergere
  9. Inedit, frumos (şi blănos)!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. categoric da :)
      eu iti multuesc de trecere,Doru...am admirat ghioceii de la tine...sunt deosebit,deosebit de frumosi!

      Ștergere
  10. Ce mâţic ... "asortat" cu stăpâna şi căciuliţa! Nu m-ar mira să miaune împreună -inclusiv căciula"

    RăspundețiȘtergere
  11. doua frumuseti... cu expresii foarte... speciale :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună scumpo!
    Un pufișor superb!
    O zi frumoasă îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  13. Seamana perfect unul cu altul :-) frumosi si rasfatati, langurosi si dornici permanent de cuibarit langa o persiana cu inima calda ;-)
    Te pup draga mea draga. Sa si o zi minunata! Happy ww!
    ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. langurosi da...cat despre cuibarit...:)
      eu zic ca l-ai auzit cum toarce :)
      te pupacesc si eu draga mea draga!
      vesela sa-ti fie si tie ziua!

      Ștergere
  14. Mieunicii ăștia mă subjugă. Azi noapte, ai noștri au avut chef de joacă și m-au trezit nonstop, dar crezi că-i pot pedepsi, când se uită cu ochișorii aceia și torc și se rostogolesc?! Astea-s micile nostre kittens! Faină poza, bine aleasă. Să ai o zi splendidă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ni-e dor de vremea cand ma trezea din somn pisicuta mea :)
      mii de bucurii iti doresc alaturi de micutii tai jucausi :)
      pup draga Mirela,vesela sa-ti fie ziua! :)

      Ștergere
  15. Doua mitze! :))
    O zi frumoasa sa ai Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. categoric da :))
      frumoasa sa-ti fie si tie ziua Melly,multumesc! :)

      Ștergere
  16. Frumoasă compoziţie, dar expresia doamnei nu-mi place!
    pup, o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce simpatic e pisoiasul! Dulce foc! Happy ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un puf dulce,da :)
      o zi d emeircuri zambitoare iti doresc si eu! :)

      Ștergere
  18. Vaaai cat de dragut e pisicul! :D Poza pe de-a-ntregul e frumoasa pentru ca deh! n-o putem ignora pe dama. Dar tot pisicu' ramane baza. :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. clar el e centrul atentiei,ea e doar un accesoriu :))
      happy ww!

      Ștergere
  19. Desi nu simt o dragoste desavarsita pentru pisici, uneori ma fascineaza :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Se asorteaza... Pisoiul nu prea e incantat de sedinta foto. :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Poza ar ilustra foarte bine experienţa de la fizică cu punerea în evidenţă a electricităţii statice : de atâta mângâiat pe blană, supebul animăluţ s-a...încărcat electrostatic, iar căciulii de blană, de pe capul stăpânei, i s-a făcut părul...măciucă ! Oricum, poza ne-a..."electrizat" şi pe noi, în totalitate ! :)))
    O Happy MfC..."electrizantă" !

    RăspundețiȘtergere
  22. Două pisicuțe :)...ce bine le stă. Happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  23. "Pisica" mare este un model reusit, dar aia micå face imaginea de top :-) Vreau si eu una asa, genul de tigruletz ;-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. crezi ca eu nu as vrea? :))
      dar si caciulita aia imi place teribil :))

      Ștergere
  24. Foarte eusit desenul!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  25. Mîngîie tu pisica şi alint eu frumuşica.
    Bine ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stai linistit,nici prin cap nu-mi trece sa alint "frumusica" asa ca...deal! :)

      Ștergere
  26. De ea nu zic nimic, dar tigratelul este superb!

    RăspundețiȘtergere
  27. trăiască cotoiu'! :)

    bună seara pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vivat!sa traiasca!

      buna sa-ti fie si tie seara ben,un pupic pentru Edison! :)

      Ștergere
  28. Happy WW! Si eu prefer sa mangai pisicuta! :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Prefer blana naturală, adică a pisoiului :)

    RăspundețiȘtergere
  30. hihihi...super-idee!...pacat ca nu am si modelele ! :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Na, acum vreau si eu un pisoi si o caciula de blana!

    RăspundețiȘtergere
  32. Dulce si foarte pufos motanelul! :)
    Am si eu o foto cu motanelul propriu...ceva oarecum asemanator...dar e pe Facebook :)
    O seara placuta, Pandhlora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu-I asa? :)

      din pacate eu nu am cont pe FB:(
      o noapte buna iti dores si eu Elly,multumesc!

      Ștergere
  33. Pisooooi!!! Cred ca a simtit mirosul vulpii de pe capul doamnei si vrea sa scape! :)
    Somn usor!
    Cu drag,

    RăspundețiȘtergere