vineri, 29 martie 2013

Reflexii in Oglinda - Padurea Oglindita


mai multe "Reflexii in Oglinda" gasiti la SoriN

64 de comentarii:

  1. He he :) Bucuros de cunoştinţă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Se reflecta fain brazii in ochelari, interesanta fotografia ...Foarte original...

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe fotografii !!!
    Mă bucur pentru alegerea făcută.
    Pădurea se reflectă și în ochii tăi cu voia bună împreună!

    RăspundețiȘtergere
  4. iti sta tare bine cu imaginea padurii oglindita in ochelarii de soare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga Erys!
      o padure e din Bucegi cealalta din Maramures :)

      Ștergere
  5. Interesantă perspectva. Şapca e de mare ajutor. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună dimineața în casă nouă! Mă încântă atât doamna aceasta, care ne privește galeș, cu ochi exotici și minunați, de sub cozoroc, cât și ametistul și smaraldul cu care ți-ai pavat noua casă bloggeristică. Te felicit, o zi splendidă, dragă Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine ai venit in casa noua Mirela! :)
      multumesc de apreciere,nu e chiar ce am cautat dar am vrut o schimbare...oricum,nu e definitiva :)
      multumesc si pentru aprecierile la adresa mea...cat despre ochi...soarele e cel care ii face cu siguranta sa para exotici :)
      o zi perfecta iti doresc si eu draga Mirela,multumesc! :)

      Ștergere
  7. Pădurea oglindită e mai prejos decât strălucirea ochilor tăi ! :) Ai chipul unui om bun.
    Să ai zile frumoase, Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc de gand bun Zina :)
      frumoase sa-ti fie si tie zile draga Zina! :)

      Ștergere
  8. ce frumoasa esti! ce ochi minunati - dovada ca prima data i-am admirat, apoi... am citit titlul si m-a bufnit râsul :) într-adevar padurea se oglindeste foarte clar, dar este în dejavantaj. Frumusetea primeaza ;)
    o zi minunata draga mea draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea draga :)
      daca tu spui ca ochii mei sunt minunatii trebuie sa-ti reaminntesc ca eu ador albastrul clar al ochilor tai si in plus zambetul ghidus :)
      sper ca macar anul viitor sa ne revedem la "ochi" :)

      sunt doua paduri...una in Masivul Bucegi si cea de a doua in Maramures :)
      te pupacesc draga mea draga! :)

      Ștergere
  9. Frumoasa si visatoare ! Asa imi spune reflexia de azi ! Pup si iti doresc distractie placuta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Nicole,daca "ochiul" tau zice :)
      w-end placut iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  10. Frumos (şi nu este numai de complezenţă)!

    RăspundețiȘtergere
  11. Wellcome back.
    Prima poza este foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
  12. Încântătoare priveliște! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Imaginile cu Pandhora au ceva aparte, chiar...ciudat : când le privesc, parcă ele întotdeauna se uită la mine. :))) Prima poză, cu acea caschetă de camuflaj, şi cu acei ochelari tot de camuflaj, mă duce cu gândul la..."Afrika Korps". :))) Cea de-a doua e în..."bleu-gendarme", dar sunt alţi ochelari de soare, sau de...brazi! Numai pădurea e aceeaşi, deh, codrul - frate cu românul, iar peisajul se reflectă magnific nu numai în lentile ci şi în suflet !
    Excelente refexii, excelent..."subiect" en plein-air!
    P.S.: uitasem esenţialul : Excelentă noua culoare a blogului.Aceasta te captivează şi îţi ţine atenţia trează ! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga Marco pentru aprecieri,ma bucur ca iti place noua imagine a blogului meu :)
      padurile sunt d efapt doua,una din Muntii Bucegi,cea de a doua din Maramures :)
      si da...va privesc in ochi,adanc pe fiecare dintre voi :)

      Ștergere
  14. Imi plac la nebunie fotografiile cu reflexii in ochelari. De cand cu rubricuta asta, am prins drag de reflexiile in ochelari. :))
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. atunci hai sa le vedem si pe ale tale! :)
      frumoasa sa-ti fie si tie ziua,multumesc!

      Ștergere
  15. Ce curajoaså ;-) ... incantatå de cunostintzå... frumoasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Ella,incantata sunt la randul meu de frumoasa fata blonda pe care am intrezarit-o printre fotografiile de pe blogul tau :)

      Ștergere
  16. Frumoase si padurile, frumoasa si tu! Prima foto este preferata mea :)
    Schimbarea la fata a blogului e foarte inspirata si te felicit. Trandafirii de dinainte ma "urmareau" intr-un mod straniu. :) Sunt mai prietena cu geoemtria ;)
    O seara placuta, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elly,ma bucur ca ti-au placut reflexiile din aceasta saptamana :)
      am vrut de mult sa schimb interfata si in acest moment am simtit nevoia de culoare asa ca...am ales culoarea :)
      o seara placuta iti doresc la randul meu,multumesc! :)

      Ștergere
  17. ciao!
    da ce faci draga!?
    tare faina esti!
    popop!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce frumos sa vad brazii in prima poza. Original!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ti-am mai spus ca arati bine, ca esti frumoasa, stiu ca o data ti-am spus ca semeni cu mama mea. Acum as vrea sa iti spun ca ai o privire deosebita, blanda si taioasa in acelasi timp. Imi place padurea vazuta prin ochii tai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Vienela :)
      faptul ca semen cu mama ta ma emotioneaza,mamele sunt atat de speciale pentru noi toti...
      cat despre priirea mea...da,sunt un om bland dar inflexibil cand trebuie spre surprinderea unora :)
      padurea...da,stiu ca o iubesti :)

      Ștergere
  20. Padure dar si mult soare in reflexia ta! Ai surprins si frumusetea zilei in micile lentile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. au fost zile si locuri diferite si da,amintir frumos insorite au fost :)

      Ștergere
  21. Nu pot sa am decât cuvinte de admiratie!
    Sa-ti fie seara bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  22. Fotografii excelente!
    O seara cât se poate de placuta!

    RăspundețiȘtergere
  23. Prima-mi place foarte mult! eşti o frumoasă! :)
    faină reflexia! o seară frumoasă, draga mea! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Anastasia :)
      frumoasa nu ma vad dar daca tie iti place ce ai vazut eu ma declar multumita :)
      o noapte buna iti doresc,pup!

      Ștergere
  24. incredibil ce frumos se vad brazii in ochelarii tai de soare...si ochisorii aia frumosi ce reflecta soarele...

    RăspundețiȘtergere
  25. Mie imi plac ambele portrete ! Al doilea mi se pare oarecum asa mai "oriental" (in sensul mai mult cultural de secol 19 al acestui termen), cred ca din cauza ca exista acel fond rosu in jur, si pt ca fiind mai de aproape se vad mai bine detaliile machiajului care subliniaza conturul ochilor. Nu stiu cat e si meritul fotografului, al luminii specifice din jur, al contextului probabil relaxat de vacanta, dar este si naturaletea cu care te uiti tu la eventualul privitor si probabil si realitatea inconjuratoare, plus desigur, esti probabil si fotogenica dar si asa obisnuita cu mediul fotografic ! (Cred ca exista inca ff multe persoane asa in jurul lumii care au o teama sau o stanjeneala a se lasa fotografiate, nu atat din modestie sau pudicitate, dar chiar asa poate ca o urma reziduala a unei superstitii mai vechi si destul de comuna mai multor culturi in care se credea inca prin sec 19, poate si inc sec 20 pe alocuri, ca cuiva i se poate captura sau fura o parte din suflet daca se lasa fotografiat, asta fiind poate si o teama naturala fata de relativ noua "tehnologie" a fotografiatului...nu stiu prea multe dar am sa mai caut sa vad daca pot sa aflu ceva in legatura cu asta)

    RăspundețiȘtergere
  26. ma bucur ca m-ai privit in ochi draga Rudolph pentru ca eu asa obisnuiesc,sa privesc simplu oamenii in ochi...multumesc pentru aprecieri :)
    in fata obiectivului ma simt bine poate pentru ca nu eu il iau in sama pe el ci el pe mine :))

    p.s
    fondul rosu e "asigurat" de tricoul prietenului meu :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Am gasit ceva aici, http://www.answers.com/topic/magic-and-superstition

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. s-a scris mult,s-a fabulat si mai mult pe marginea acestui subiect...in fond fotografia este o scurta dar intense "inghetare" a timpului...sufletul ar putea fi "prins" in aceasta plasa timpului...ar putea oare? :)
      totul e magie...sau poate nu :)

      Ștergere
  28. Eu abia am zarit brazii reflectati in ochelari! In schimb, am vazut imediat un zambet frumos, care iti lumineaza frumos chipul!
    Frumoase fotografii! Weekend frumos, draga Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga Alex,multumesc :)
      un w-end perfect iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
  29. Frumoasa lui mama! Fotografiile sunt superbe... dar nici tu nu esti mai prejos!
    Iti doresc sa ramai vesnic tanara si frumoasa! Te pup draga mea! >:d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Minnie,multumesc! :)
      acelasi lucru ti-l doresc si eu cu tot dragul,te imbratisez >:D<

      Ștergere
  30. Arati foarte bine in amandoua, dar o prefer pe prima. Nu stiu cand e facuta, dar pare a fi primavara...daca nu calendaristic, macar in privirea ta... :) Ah, trebuia sa spun ceva si despre padure? Eh...da-o-ncolo...paduri am mai vazut. :))
    Imi place mai mult noul look al blog-ului. Tema veche blura putin scrisul, facandu-l mai greu de urmarit in anumite portiuni. Foarte luminoasa noua tema.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am o slabiciune pentru violet si m-am gandit ca odata cu primavara si mai ales pentru ca luna viitoare blogul meu implineste 3 ani,se impune o schimbare...daca e si pe placul vostru,si mai bine :)
      multumesc pentru compliment Catalin :)
      da,e vorba de o primavara, in prima la Busteni acum 4 ani si de o vara in Maramures acum 3 ani,cat despre privire...rar este iarna in ochii mei :)
      sigur,"padurea oglindita" e factorul de legatura :))

      Ștergere
  31. Mai...ce mai pot sa zic decit ca ma alatur corului general si ca admir o femeie frumoasa cu niste ochi absolut superbi!
    Si reflexia padurii e excelenta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc malalt :)
      nu o spun ca sa na alint dar nu m-am simtit niciodata frumoasa dar femeie,da :)
      cele doua paduri iti multumesc pentru apreciere :)

      Ștergere
  32. Lasă pădurea...într-adevăr văd aici o Femeie frumoasă!
    Îmbrăţisări, Pandhoră, cu zâmbete de primăvară!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma intreb daca se vede cat de usor rosesc :)
      multumesc Oana,iti intorc de o suta de ori o suta imbratisarile >:D<

      Ștergere
  33. Te simti bine in fata aparatului, se simte :) Si iti sta grozav cu sapca verde :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Dani,multumesc si da,de cele mai multe ori ma simt bine in fata aparatului de fotografiat :)

      Ștergere