sâmbătă, 2 martie 2013

Microscopică - George Toparceanu

Când pleca odată la război un om,
I-a strigat o cioară dintr-un vârf de pom:
- Du-te la bătaie, pentru ţară mori,
Şi-ţi va da nevasta un copil din flori.
Omul,
Auzind acestea, n-a mai vrut să plece,
Deci a fost la urmă, fiindc-a dezertat,
Condamnat la moarte şi executat.

Cine crede tot ce-i spui
Este vai de capul lui.

40 de comentarii:

  1. Si iata cum esti din nou prima in blogroll...;). Problema rezolvata...
    Sa nu te pui cu ciorile. Mori execuat....;)
    Pooop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat? tocama ce ma hotarasem sa trec pe wordpress :))
      sper sa se fi rezolvat definitive...se pare ca ciorile mi-au pupat noroc :))
      te pupacesc si eu! :)

      Ștergere
  2. Topârceanu este un filozof în versuri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dacă e să te procopseşti cu prunci din flori, nu-i musai nevoie de război. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. "Unui om odată,
    într-o dimineață
    îi muri o rață.
    Nu mult însă,
    dup-o săptămână
    îi muri și soacra,
    tot de moarte bună!
    MORALA;
    Așa e viața,
    orice-ar fi să fie,
    dup-o întristare
    vine-o bucurie!"

    G.T.

    O zi bună, Pandhora! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur sa te revad ben :)
      Toparceanu se pare ca avea acea rara capacitate de a vedea partea plina a paharului :))
      trec destul de des sa-l vad pe Edison,sa stii :)

      Ștergere
  5. Si mie imi place Toparceanu!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur sa aflu asta Melly :)
      o seara placuta iti doresc si eu!

      Ștergere
  6. Te invit sa-ti privesti blogul ca pe o oglinda. http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=8047261083590693467#overview/src=dashboard

    RăspundețiȘtergere
  7. o sa ma gandesc la asta dar,in mod logic blogul este o oglinda pentru fiecare dintre noi,este evident ca reflecta ceea ce ne place,ne preocupa,ne starneste interesul...
    cred ca pentru a parea ce nu esti si a mima prin intermediul blogului o personalitate pe care nu o ai iti cere un efort mult prea mare a carui utilitate eu una nu o vad...
    iti multumesc oricum pentru invitatie draga Zorro,care apari doar ca sa dispari :)
    poate ca ar fi interesant daca ai incepe chiar tu :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha ! Ha ! Datorita acestui schimb de comentarii, am avut impulsul de a-mi cauta blogul pe o harta imaginara comica a Internetului aici, http://map-o-net.com/ (unde pui adresa blogului tau si dai click) si am avut cea mai mare supriza sa observ ca blogul meu se afla intr-un colt al unei regiuni "Canada" imaginara !! Incercati si voi sa vedeti ce va iese. Harta e total simpatica !!

      Daca doriti sa vedeti cam unde va plasati pe o harta ceva mai "serioasa", puteti incerca aici, http://internet-map.net/ insa aici nu cred ca recunoste bloguri mici individuale, ci doar grupul mai mare Blogspot.com, sau Wordpress.com, sau alte platforme mai mari unde aveti blogul dvs. Va las pe voi sa cautati si sa aflati unde se afla domeniul gov.ro ,unde are site-urile guvernul Romaniei !! Ha ! Ha ! Guvernul SUA se afla intre site-ul Bing (similar cu Google) si site-ul matrimonial Match.com !!

      Ștergere
    2. :))
      plinde surprise ca de obicei...o sa incerc si eu,m-ai facut curioasa :))

      Ștergere
  8. Bună scumpo!
    Îmi place Topârceanu!
    Îți doresc o primăvără frumoasă și plină de iubire!
    Weekend cât mai plăcut!
    Cu drag!

    P.S. în sfârși îmi apar postările tale în lista de lecturi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi place :)
      frumoasa sa-ti fie si tie primavera draga Elena,pup si eu!
      da,am observant ca aproape au ajuns la zi...sper ca defectiunea sa nu reapara...
      w-end placut!

      Ștergere
  9. Ce-mi place Topîrceanu, acum știu ce-ai vrut să apui azi în comentariul de la mine, apropo de Topârceanu: ne-am gândit la el, dar din altă perspectivă. Abia acum am ajuns acasă, azi am fost musafir, m-am răsfățat. Te pup, o seară minunată, dragă Pandhoraa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi place sa fiu musafir :)
      pup si eu Mirela,o seara placuta iti doresc! :)

      Ștergere
  10. :))) super!
    PS: noua fotografie a ta (profil blogg) este deosebita! imi place mult! pupici draga mea draga. sa ai un weekend de vis!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga mea draga,daca a venit primavera am zis sa schimb si eu ceva :)
      pup si eu,o seara faina iti doresc cu tot dragul...in curand va fi primavera si la tine! :)

      Ștergere
  11. Plina de invataminte fabula lui Toparceanu! Nu stiam ca a scris si asa ceva. Mi-a placut :)
    O seara placuta, Pandhora draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca te-a facut sa zambesti,sper ca te simti putin mai bine,insanatosire grabnica iti doresc!
      placuta sa fie si seara ta draga Elly,multumesc!

      Ștergere
  12. ... dar ti ma crezi pe mine cand îti spun ca îmi esti draga, nu? "))
    pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Neasemuitul Topârceanu ...
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  14. Astazi chiar ca a fost ca în Toparceanu! :))
    "A ieşit un pui de muscă
    Să-şi usuce labele"
    ... dar a fost super! :))
    Un pic mai cald daca era nu mai veneam acasa! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in concluzie, primavera a ajuns si la tine :)
      la noi nu prea a fost soare azi dar ma bucur ca te-ai plimbarit tu :))

      Ștergere
  15. Morala super adevarata !
    Weekend plăcut și primavaratic iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  16. Ha, ha! Topârceanu, mereu fain şi hazliu, dar şi plin de vorbe înţelepte.Când eram copil, tare-mi mai plăcea să-i citesc poeziile. Acum le recitesc cu plăcere.
    O duminică frumoasă, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dupa cum vezi,si eu la fel :))
      frumoasa sa-ti fie si tie duminica draga Alex,multumesc!

      Ștergere
  17. Tiberiu si Ben......mi-a placut;)))))))

    Cami

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur sa aflu continuarea lui "C" :)

      bine ai venit Cami,te mai astept! :)

      Ștergere
  18. Ce ti-e si cu ciorile astea!:))
    Faina poezioara!
    Toparceanu e plin de invataminte:)
    Am luat la cunostinta.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intelepte,nu ?:)
      frumoasa sa-ti fie si tie seara draga angi,pup! :)

      Ștergere
  19. hahaha...
    Am citit poeziile lui Toparceanu cu cea mai mare placere, indiferent de varsta...

    RăspundețiȘtergere
  20. Ha, ha... Nu o stiam, dar e tare simpatica si plina de invataminte!

    RăspundețiȘtergere