duminică, 10 martie 2013

Life in Pictures - Toronto - Nou si Vechi

mai multe gasiti la Costin

38 de comentarii:

  1. Iar cel mai vechi e soarele care luminează totul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. fiecare timp cu amprenta lui. am vizitat toronto acum ceva ani buni si mi-a placut mult :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi-a placut mult fiind primul oras de peste ocean atat de mare pe care l-am vazut...am fost impresionata de zgariie-nori :)

      Ștergere
  3. Cred ca sunt de "moda veche"!
    Tot acele cladiri "vechi" sunt mai frumoase, emana caldura si personalitate! Cea noua este rece si austera în înaltimea ei de beton si sticla!
    De multe ori am ajuns la concluzia ca m-am nascut într-o era gresita! O duminica faina draga mea! pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cam asa simt si eu...
      cladirile vechi par a trai in timp,cele noi raman inghetate in timpul present...
      faina sa-ti fie si tie duminica Minnie,pup!

      Ștergere
  4. Vechiul intotdeauna e special;)
    Faina imagine!
    Te poupacesc si faina sa-ti fie ziua!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce combinatie! Foarte interesant unghiul!
    Duminica placuta draga mea Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  6. fain contrast :)
    duminică frumoasă :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună scumpo!
    Superbă imagine!
    Prefer vechiul că este mai cald și mai primitor!
    O duminică excelentă îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elena,o duminica perfecta iti doresc la randul meu,pup! :)

      Ștergere
  8. excelenta...imi place lumina calda ce invaluie totul...
    o zi frumoasa, pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se insera si lumina era cu adevarat calda si blanda...
      multumesc Nicole,o zi frumoasa iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  9. La americani se pare că acest contrast e un fel de semnătură arhitecturală. Trebuiau păstrate, așa că le-au încadrat, da, le-au făcut parte din nou! Frumoasă temă ai ales azi. O zi minunată, dragă Pandhora! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Mirela :)
      o zi minunata iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  10. Recurgând la o expresie consacrată, de reportaj radiofonic, pot spune că imaginea conţine (chiar la...propriu !!!) un "arc peste timp" : trecere între vechi şi nou. Se pare că se "poartă" aşa-ceva şi pe la marile metropole ale Lumii (Noi sau...Vechi !), adică..." şi pe la case mari", de unde să se mai inspire şi edilii noştri...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da,chiar da,expresia este cu adevarat potrivita :)
      cat despre inspiratie,ai nostri edili aleg sa duca lipsa de asa ceva :(

      Ștergere
  11. O imagine bine realizata plus un titlu foarte inspirat !
    Weekend plin de zâmbete!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Sorin! :)
      o duminica placuta iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  12. colega mea de banca din liceu - Odette, locuieste în Montreal si ma invita de ani de zile sa o vizitez... Pe cât de ispititoare sunt imaginile canadiene, distanta ma sperie! :)
    "E o alta lume... daca nu vezi cu ochii tai, nu intelegi decat jumatate din ceea ce vezi in fotografii" mi-a spus Odette.
    Frumoasa fotografia ta. Ti-e gandul la ai tai dragi... se vede!
    te imbratisez. O duminica minunata iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. colega ta are mare dreptate...
      eu nu am vazut Montrealul dar stiu de la fratele meu ca este cu mult mai frumos decat Toronto,are ceva din frumusetea vechilor orase europene...eu zic sa primesti invitatia prietenei tale,vei fi mai mult decat incantata s afaci cunostinta cu aceasta atat de altfel alta lume...
      si da...mi-e dor de ei :)
      te imbratise si eu >:D<

      Ștergere
  13. O zi buna !
    Frumoasa imaginea . >:D<

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumoasa imaginea:) Am auzit ca si orasul este, dar nu am ajuns sa pot afirma cu exactitate:)
    O seara frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti confirm eu ca este si iti doresc sa ajungi si tu sa-mi confirmi ca am avut dreptate :)
      frumoasa sa-ti fie si tie seara,multumesc! :)

      Ștergere
  15. Asa cum sunt prezentate se completeaza parca si se mandresc una cu cealalta.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. impletirea face parte din prezent,da...
      frumoasa sa-ti fie si tie seara angi,multumesc! :)

      Ștergere
  16. Este un oras frumos. Alta lume... Sa nu le ducem noi grija, canadienii se pricep la arhitectura mai bine ca multi altii. :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Sa stii (de fapt ai vazut) ca si pe mine ma fascineaza vechiul si noul... :)
    Interesant peisajul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cladirea veche reprezinta Old City Hall (Primaria Veche) inaugurata in 1899 si care in zilele noastre a fost in pericol de a fi demolata pentru a face loc unei noi constructii, Eaton Center,a fost salvata datorita protestelor locuitorilor orasului Toronto si nu numai ale lor...
      in fata Primariei se afla Piata Nathan Phillips loc in care vara au loc tot felul de intalniri si spectacole in aer liber (eu am prins in ziua aceea un spectacol in care pe scena evoluau niste chinezi care cantau ceva sfasaitor de trist)...
      iarna piata functioneaza ca patinoar si este extrem de frecventata...

      Ștergere
    2. Deci si ei au probleme cu demolarile si de investitii in cladiri de birouri in detrimentul cladirilor istorice.
      La vremea mea am vazut prea putine poze din Canada, stiu doar ca toata lumea emigreaza acolo :)

      Ștergere
    3. asta da,toata lumea emigreaza in Canada...cu siguranta stiu ei de ce :))

      Ștergere