miercuri, 6 martie 2013

Miercurea fara cuvinte - Ce ziceti de niste bruschete?


 
 
 
 
 


 


67 de comentarii:

  1. Acum nu stiu daca am scris sau nu? Mi-a dat eroare! :(((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta e singurul comentariu pe care l-am gasit...

      Ștergere
    2. Spuneam ca sunt grozave! Acum ma duc cu gandul la ele la culcare! O sa visez "gustis"! :))
      pup, noapte buna!

      Ștergere
    3. te astept dimineata la o portie proaspata de bruschete :)
      somn usor draga Minnie! :)

      Ștergere
  2. Vai de mine!
    Nu zic nimic. Ma asez confortabil si pap....:))
    Arata delicios!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si bine faci! :))
      eu sunt topita dupa ele dar pe cele din ultima imagine nu le-am incercat...mi se par grozave!

      Ștergere
  3. la ora asta? neeee.
    aştept dimineaţa că ţin la silueta mea :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La ora asta???? Pai eu ma pregatesc sa dorm... zau asa:))! yum!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulţam fain. Sunt bune la miezul nopţii.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  6. Dacă mă inviţi o să vin... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mmmmm! Ce bine arată toate! Îmi închipui ce gustoase sunt. O să mă gândesc mâine toată ziua la ele.
    O noapte bună, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai treci si maine...o sa fel la fel de proaspete! :)
      noapte buna draga Alex! :)

      Ștergere
  8. Sa zic, sa nu zic? Hai ca zic: nu ma brusca! :) Mananc portocala acum, pentru ca nu ajung la bruschete! Sunt prea sus! :) Stiu ca-s bune! Daaaa... offf!
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))
      buna dimineata si o zi gustoasa sa ai draga Diana! :)

      Ștergere
  9. le ador. asta-i cea mai buna gustare de-a mea duminica. si-o bere (mai nou). :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna dimineata! Ce bine am sosit :-) hmmmm cat sunt de delicioase! Multumesc!
    Sa ai o zi minunata, draga mea draga!
    Happy ww ♡♥♡♥♡♥♡

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pofta buna!poti trece de cate ori vrei...sunt aici toata ziua! :)
      pup si eu draga mea draga! :)

      Ștergere
  11. Bună scumpo!
    Arată super,cu siguranță sunt și gustoase!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te asigur ca da! :)
      frumoasa sa-ti fie si tie ziua,multumesc Elena,pup! :)

      Ștergere
  12. ce sa zicem decat ca arata bestial de apetisant... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. serveste-te cu incredere,sunt cat se poate de proaspete! :)

      Ștergere
  13. Zicem că...pas de data asta, așa , cât o fi de ziua mea azi. Dar reținem rețeta și imaginile și le devorăm, bruschetelea astea mniam mniam, altă dată! ;)
    Te pup, o zi cu soare în suflet, Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tocmai azi nu ar trebui sa-ti refuzi nimic! :)
      pup si eu draga Mirela,bucurie sa iti fie intraga zi! :)

      Ștergere
  14. Buna dimineata ! >:D<
    In teologia scolastică, a treia zi a facerii lumii este ziua căderii îngerilor ( miercurea !)
    Eiiii, azi , ma arunc cu toata pofta in aceste bruschete. Minunata "cadere" ! :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-am nascut intr-o zi de miercuri dar bruschetele merita cum bine zici aceasta "cadere" :))

      Ștergere
  15. Vai, ce bine arata! Le ador! Am incercat si eu de cateva ori acasa! Nu prea mi-au iesit mie ca la restaurant, dar au mers. Trebuie sa mai exersez :))!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici ale mele nu arata chiar ca cele de aici dar de bune mi s-au spus ca au fost...mmm :)

      Ștergere
  16. Iubesc bruschetele!! Nu numai pentru ca sunt delicioase, dar si pentru ca le pot face chiar si eu, binecunoscut dezastru in bucatarie. :)) Diseara fac si eu o runda de bruschete cu ciuperci, sunca si cascaval. :D
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce sa zic?Delicios! ...mmmmm...
    O zi frumoasa, pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  18. Zic ca mi-e foame si ar fi cazul sa ma duc sa-mi iau pranzul.

    RăspundețiȘtergere
  19. Mmmm...ce bunătăți și ce bine arată! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  20. Văd că unii au dat iama în bruschete încă de astă-noapte. A mai rămas ceva şi pt mine? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce sa le faci...pofticiosi! :)
      categoric da,am adus "marfa" proaspata! :)

      Ștergere
  21. As zice ca imaginile acestea ma tortureaza infiorator!

    RăspundețiȘtergere
  22. Si mi-e o foameee !!! Dar mai trebuie sa astepte, ca rosiile inca-s in stadiu de rasaduri iar smochinele apar prin august :) Ceva cu roca si o smochina uscata plus branza de capra si suncuta o sa incropesc deseara :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mmm...noroc ca nu stai mai aproape ca ma invitam la masa :))

      Ștergere
  23. Vai ce poftă mi-ai făcut!

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce bine arata! Noroc ca nu miros ca dadeam in monitor! :))
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  25. Norocul meu ca am mancat.Toata lumea se chinuie cu diete si tu pui bunatatile astea sa inghitim in sec?

    RăspundețiȘtergere
  26. acceptam pentru ca arata tare bine!!!

    RăspundețiȘtergere
  27. Ce să mai zici?
    Doar taci și înghiți!
    În sec!

    RăspundețiȘtergere
  28. sunt extraordinare bruschetele, sunt usor de preparat, chiar am avut si eu o reteta pe blog. reteta e mult spus ci doar modul de preparare
    arata super

    RăspundețiȘtergere
  29. Felicitari pentru postare! Sunt atât de apetisante fotografiile..!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o daaa...mie imi spui? :)\
      buna sa-ti fie si tie ziua,multumesc! :)

      Ștergere
  30. Zic sa'mi lasi si niste retete daca tot imi faci pofta:x :)) La multi ani :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu drag Zdwuby :)
      la multi ani si tie si la multa veselie primavera asta!

      Ștergere
  31. Pandhora...comentariul meu de aici a disparut... :(
    Nu e cumva la spam?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu...chiar nu e...
      asta e singurul comentariu pe care l-am gasit de la tine la postarea asta :(
      uneori problemele astea cu blogul ma dispera si ma fac sa vreau o pauza...ufff...
      ma mai gandesc la asta...

      Ștergere