luni, 18 martie 2013

Pink Mondays - Ceva dulce?

Sa aveti cu totii o saptamana pink! :)

mai multe gasiti la karmapolice

38 de comentarii:

  1. >:D< O saptamana minunat de pink !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce drăguţe sunt prăjiturelele încât nu le-aş mânca.

    RăspundețiȘtergere
  3. Prajiturelele le sar, la fel si ceaiul, dar serviciul este adorabil!
    O saptamana frumoasa si cu spor draga mea! pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adjudecat,al tau sa fie! :)
      pup si eu Minnie,linistita sa-ti fie si tie saptamana! :)

      Ștergere
  4. Cand e vorba de prajituri nu lipsesc niciodata!
    Un inceput de saptamana insorit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu!!! :)
      o saptamana perfecta iti doresc si eu draga Sorin!

      Ștergere
  5. Mi-e si frica sa gust ceva, ca sa nu stric frumusetea asta de masa! :-) HMMMM.. imi inchipui cat de delicioase sunt pralinele! Asta da o viata-n roz!
    Imbratisari draga mea draga. Sa ai o zi minunata!
    ♡♥♡♥♡♥♡♥♡

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pup draga mea,stii ca ma bucur cand pot sa te rasfat,chiar daca doar virtual :)

      Ștergere
  6. Bună scumpo!
    Arată super...iau din fiecare câte puțin!
    O săptămână frumoasă și dulce îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e cel mai bine asa :)
      pup draga Elena,o saptamana usoara iti doresc!:)

      Ștergere
  7. -Pandhi, eşti din ce in ce mai sadică cu mine! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stii doar ca tin la tine! :P

      Ștergere
    2. Ştiu, ştiu! Probabil că d-aia mă torturezi cu imagini d-astea... Ai idee ce inseamnă pentru o pofticioasă ca mine poza aceea de mai sus? :D
      Acum, spune tu, unde să găsesc eu aşa ceva? De un' să cumpăr, mmm? Şi repede, până nu mor de poftă!
      :)

      Ștergere
    3. cu cat mai multi pofticiosi cu atat mai bine :))
      pup draga Blue,cum altfel decat dulce?:)

      Ștergere
  8. Pandhora a postat o poză aşa de mică încât, chiar şi dacă o măresc, prăjiturelele astea minunate abia dacă îmi încap pe o măsea!Cred că vrea să le păstreze pentru ea! :)))
    Happy Pink Monday!

    RăspundețiȘtergere
  9. imi vine sa intru in ecran si sa le pap pe toate..stay pink!

    RăspundețiȘtergere
  10. Am luat un cadout! Iti spun ce am primit cand il desfac....;)
    Pop si seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce bine arata!
    Seara placuta Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  12. Una pink cu vantu-n plete si flori de cires dupa urechi!:)
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt atat de dragalase ca as cam ezita sa le mananc :)
    Dar una tot am sa iau :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am mai luat una azi...e greu sa faci abstractie,sunt irezistibile :))

      Ștergere
  14. Acum la ceas de noapte, rozaleele prajiturele vin sa-mi bintuie poftele! Taman ce le pusesem pus in cui!

    RăspundețiȘtergere
  15. Minunate toate !!! Si ce detalii ? Cuburi de zahar cu boboci de trandafir ... Ma inviti la ceai ?

    RăspundețiȘtergere