duminică, 31 martie 2013

Medieval fight


16 comentarii:

  1. Asta nu este reclama aia veche? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))
    Ce misto sarea portarul....
    Eu pe Totti mi l-as pune pe noptiera sa-mi vorbeasca toata ziua in dulcele dialect roman!
    Poop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca-l prinzi si reusesti sa-mi povestesti,da?:)))
      te pupacesc si eu!

      Ștergere
  3. :))))) excelenta reclama la Pepsi! faina lupta! :) ideea filmarii este formidabila!
    te pup daga mea draga. sa ai o duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este un filmulet cu adevarat fain,antrenant si care vorbeste fain doar prin imagini dovada ca este o reclama bine facuta :)
      pup si eu draga mea draga,Paste Fericit!

      Ștergere
  4. Trebuie sa recunosc ca nu am mai vazut reclama! Este foarte frumos realizata, chiar daca nu sunt eu asa fan reclame si nu sunt absolut deloc fan Pepsi! :))))
    O duminica frumoasa draga mea! pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un motiv in plus sa te bucuri de ea...e cu adevarat bine facuta si cu siguranta,chiar daca nu te convinge sa bei Pepsi,te binedispune :)
      un w-end in care toate sa se implineasca asa dupa cum iti doresti draga Minnie! :)

      Ștergere
  5. foarte bine regizata... reclama cu siguranta e realizata cu concursul unor cineasti.
    nici eu nu sunt bautoare de cola, oricare ar fi marca
    cu toate astea poti sa intelegi ca dependenta te face sa indrazneti mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Am revazut clipul acum cu placere. Cred ca nici protagonistii din reclama nu prea consuma licoarea respectiva in viata de zi cu zi. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine te-am regăsit scumpo!
    Te-ai mutat în casă nouă după cum văd!
    Frumoasă reclamă!
    Duminică frumoasă îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine ai revenit Elena! :)
      ma bucur ca iti place noua mea casa :)
      o duminica perfecta iti doresc la randul meu!

      Ștergere