vineri, 1 martie 2013

Reflexii in Oglinda - Gothic

 
mai multe gasiti la SoriN

49 de comentarii:

  1. Foarte frumoasa ilustrata... Macar pentru privirea lu' tanti aia, si ce ascunde ea in limbajul corpului, mi-as fi dorit sa traiesc putin si in anii aia. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai ilustratia asta e contemporana. Ca sa vezi daca ti-ar place cu adevarat sa traiesti la vremea sotilor Percy Bysse si Mary Shelley ar trebui sa contemplezi imaginile doamnelor aflate in ilustratiile efectuate chiar in acea epoca...drept sa spun mie imi place mai mult body-language-ul doamnelor si domnilor din alea decat din asta de mai sus, dar pe de alta parte stiu ca era mai periculos de trait atuncea, ca oricand, de altfel in orice trecut, indiferent de body language-ul interesant al diferitelor doamne si domni din acele epoci diverse, asa ca nu ma prea avant eu sa fiu un fan prea entuziast al calatoriilor in timp, mai ales in trecut, mai ales ca am citit mai recent si cartea Timeline de dl Michael Crichton despre niste tineri de azi care au calatorit in Franta sec 14 si m-am speriat, pe cand inainte, cand citisem doar Calatoria unui yancheu la curte Regelui Arthur de dl Mark Twain, si vazusem si filmele Back to the Future si ala romantic Somewhere in Time, si crezusem ca era mai vesel si haios sa calatoresti asa in timp in trecut.

      Ștergere
  2. O adevarata arta a bantuirii!:)
    Te pop!

    RăspundețiȘtergere
  3. Faina grafica , reusita.

    Din pacate nu am prin calculator nimic care sa corespunda temei ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Din punctul meu de vedere este ca o... felicitare de Craciun! Sclipirile de la flacara lumanarilor aceasta imi inspira! :) E foarte fain! Pe de alta parte, parca astept sa vad, in bezna din spatele ei, pe... Dorian Gray!
    Zi senina iti doresc!
    Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...chiar ma gandisem la ceva in genul minunatului Dorian Gray dar nu am gasit nimic potruvit...
      pup si eu Diana! :)

      Ștergere
  5. ...să ai o primăvară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Misteriosă și frumoasă reflexie! Dragă Pandhora, îți doresc o primăvară frumoasă, cu multe bucurii și sănătate, iar soarele să strălucească pe strada ta și cerul să-ți fie senin! Te îmbrățișez! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc de urari draga Mirela,minune sa-ti fie si tie primavara!:)
      pup! :)

      Ștergere
  7. Mi-ar fi placut sa traiesc in acele vremuri... Foarte frumoasa imaginea...
    Sa ai o primavara minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi-ar fi placut sa fi trait in acea perioada,mi-ar fi placut mult :)
      minunata sa fie si primavara ta Vienela,multumesc! :)

      Ștergere
  8. Bună scumpo!
    Frumoasă imagine!
    Primește din partea mea un buchet de ghiocei
    și o primăvară superbă îți doresc!
    Cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ghioceii sunt minunati,multumesc Elena :)
      primavara sa-ti fie si tie bucurie,ti-o doresc cu tot dragul! :)
      pup!

      Ștergere
  9. Delicată!
    O zi minunată, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. perfect adevarat :)

      o primavara vesela iti doresc draga Anastasia,pup!

      Ștergere
  10. Oare de ce imaginea aceasta îmi aminteste de... ?
    http://www.youtube.com/watch?v=RkZkekS8NQU
    Sa ai primavara fericita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ERA cu Ameno e in acord perfect cu imaginea,daaaaaaaa :)
      fericita,vesela si colorata sa-ti fie si tie primavara draga mea Minnie!
      te pupacesc draga mea! :)

      Ștergere
  11. Aduc încântătorul înapoi şi nu numai din politeţe ci mai ales că merită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. primesc incantatorul inapoi mai ales ca tu spui ca merita! :)

      Ștergere
  12. Feminitate din belșug în acea oglindă...o primăvară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt foarte de acord cu tine :)
      frumoasa sa-ti fie si tie primavara,multumesc! :)

      Ștergere
  13. Tare-mi place cum îţi schimbi mereu, look-ul. Mereu surprinzătoare şi adorabilă. Zi minunată! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga Tibi,complimentul tau imi face placere :)
      minunata sa-ti fie si tie ziua! :)

      Ștergere
  14. Superba lucrare! Nu-mi dau seama cum e realizata, dar cert e ca rezultatul e uimitor. :)
    O primavara calda si colorata sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. are un farmec aparte,usor dark,usor prafuit...si mie imi place in mod deosebit...
      vesela sa fie si primavara ta! :)

      Ștergere
  15. Primavara de vis sa ai! Si o vesnica Primavara in suflet! Spiritul tanar sa-ti ramana si viata frumoasa sa-ti fie!
    Un Martisor virtual pentru tine si un buchetel de ghiocei!
    Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc de frumoasa urare Diana :)
      primavera sa-ti fie in fiecare zi!
      te imbratisez si eu si ma grabesc sa ajung la tine ca sa ma bucur de martisor si ghiocei :)

      Ștergere
  16. eleganta, seducatoare si deosebit de frumoasa, printesa ta gotica. Pupici si imbratisari pentru o zi minunata de 1 Martie. Sa ai parte de o primavara plina cu bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. are acel ceva care o face seducatoare intr-un altfel :)
      o primavera care sa ajunga curand si la tine draga mea draga,pup!

      Ștergere
  17. Sublima si incantatoare imagine!Iti doresc o primavara minunata, cu multe realizari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Iulisa,o primavera incantatoare iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  18. Oglindă,oglinjoară cine-i cea mai frumoasă prințesă gotică din blogosferă ?
    O primăvară însorită îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cine sa fie cine sa fie? :)
      minunata sa fie si primavera ta,multumesc E.! :)

      Ștergere
  19. La multi ani de Martisor, draga Pandhora! Sa ai o primavara frumoasa, infloritoare!

    Frumoasa reflexia aleasa pentru azi. Eu iti ofer, pe pagina mea...ghiocei!

    O seara frumoasa! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga Alex,o primavera de vis iti doresc si eu...trec acum pe la tine ca sa ma bucur de ghiocei! :)

      Ștergere
  20. Superba realizare! Un extraordinar simt al detaliului, o lucrare plina de gratie si mister.
    O seara frumoasa si o Primavara minunata, iti doresc, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu ca te incanta tot ce tine de gothic,ma bucur ca alegerea mea ti-a facut placere :)
      la randul meu iti doresc ca primavara sa-ti aduca doar bucurii!

      Ștergere
  21. Femeie frumoasa-reflexie frumoasa!
    Pupici de martisor iti trimit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o primavera cu mult soare iti doresc si eu angi cu tot dragul! :)

      Ștergere
  22. pentru mine este o reflexie comuna ..nimic deosebit,doar mi-a sarit in ochi decolteul adanc si cruciulitza..............mda

    Un ghiocel de martisor:)

    C

    RăspundețiȘtergere
  23. multumesc pentru ghiocelul martisor :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Eleganta si rafinata! Excelenta alegerea!

    RăspundețiȘtergere