vineri, 22 martie 2013

Reflexii in Oglinda - Castelul de la Ruginoasa


Dacă doresti sa participi ,publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip ,pe care tocmai le-ai "vazut in oglinda ta ",(poate fi si cea retrovizoare) si inscrie articolul la
 "Reflexii in Oglinda"

53 de comentarii:

  1. Interesant! Dar acum spune-mi si ce este! Trasura regala sau.. ?!!
    pup draga mea! Zi usoara sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasă caleașcă ! Ce plăcut ar fi să faci o plimbare la Șosea cu ea ! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am plecat deja în călătorie... Mulţumesc, draga mea!
    O zi cât mai plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa reflexie!
    O zi frumoasa Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  5. Faina!
    La Firenze anul trecut , un nene m-a invitat la o plimbare cu trasura....:)
    L-am refuzat, da anul asta nu mai refuz...:))
    Pop!

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar mi-ar place o plimbere la sosea, cum spune si Zina si pe marginea soselei sa fie doar copaci infloriti!
    Reusita reflexie!

    RăspundețiȘtergere
  7. minunat...ce caleasca si cate amintiri or fi incapand in ea!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vremuri de mult apuse, dar care starnesc o incantare la fel de mare. :)
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cålåtorie in lumea... viselor, cu o asa caleascå :-)
    O zi bunå

    RăspundețiȘtergere
  10. Caleaşca e de poveste. Nu se închiriază pentru nunţi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din fericire nu...e totusi caleasaca lui Cuza dar doritori cu siguranta s-ar gasi :)

      Ștergere
  11. Ce bine că se mai păstrează asemenea piese! O zi bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sie u am fost inacantata sa o descopar...
      o seara faina si tie iti doresc!

      Ștergere
  12. Ai crede că e de jucărie văzând-o așa, ca în vitrină, curată și perfect întreținută. Ai găsit o reflexie de epocă, ți-a priit călătoria pe meleaguri moldovenești! Un start vesel pentru weekend îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat,calatoria mi-a incantat ochii si nu numai.oricum de abia asteptam sa impartasesc aceste imagini cu voi :)
      un w-end fain iti doresc si eu Mirela cu tot dragul! :)

      Ștergere
  13. Ce bine sta acolo caleasca! Asa, cam ca masinutele de colectie ;)
    Foarte frumoasa foto!
    Si ziua sa-ti fie tot frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa...exact asa! :)
      frumoasa sa-ti fie si tie seara Elly,multumesc!

      Ștergere
  14. Fain se reflectă castelul !
    Excelentă fotografia !!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Mi-ar placea sa vad o caleasca in realitate, una originala din care sa curga povesti fermecatoare.

    RăspundețiȘtergere
  16. Mă întrebam: unde-i castelul? pînă l-am văzut ascuns, în reflexie :)

    RăspundețiȘtergere
  17. "Fiecarui pas al tau
    I se cade o caleasca"...zice Nichita Stanescu. Cuvinte de iubire, spre iubire.
    E absolut fascinanta caleasca!Pune imaginatia la treaba.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. absolut potrivite versurile lui Nichita pe care il iubesc :)

      Ștergere
  18. fotografia, prin reflexia obtinuta (cu sau fara voie) este ca o poarta spre basm... invita la visare sau mai bine zis, confera iluzia trecerii în trecut. Zau, parca ar fi o invitate la o calatorie în trecut - Se încumeta cineva sa urce în caleasca? :) eu da... pentru "mici nebunii" sunt întotdeauna disponibila! ;))
    te pup draga mea draga. Weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ai uracat in caleasca calatoriei in timp...sunt si eu acol,sa stii :)
      te pupacesc si eu draga mea draga,w-end linistit iti doresc si eu!

      Ștergere
  19. Tu ne oferi o plimbare in timp cu o caleasca ! In reflexie am zarit si castelul! Fotografia ta spune o frumoasa poveste ! Te pup si iti doresc un weekend fabulos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru mine povestile sunt intotdeauna frumoase :)
      pup si eu Nicole,un w-end perfect iti doresc si eu!

      Ștergere
  20. a. Se pare că stilul castelului este tot...neogotic.În loc ca la porţile Castelului să fie caleaşca, acolo stă o...maşină, simbol al progresului tehnic ! Tot vehicul pe 4 roţi, dar cu mai mulţi ... cai-putere...
    b. Reflexia luminii pe vitrină generează o dâră lungă, o..."trenă" prin aer, de parcă vehiculul chiar se deplasează cu viteza bidiviilor înaripaţi. Nu am fost la Ruginoasa, dar cred că trăsura a fost chiar la dispoziţia lui Vodă Cuza (are gravată stema Principatelor Unite) deoarece câţiva ani la rând, el a trebuit să se deplaseze des la cele două capitale ale Principatelor Unite : Iaşi şi Bucureşti. Este o piesă bine restaurată şi conservată.Mi se pare foarte elegantă şi delicată.Nu m-ar mira ca să fi fost construită la Viena.
    O seară bună cu amintiri plăcute!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ca un adevarat calator incercat Marco Polo stie ce spune :)
      pertinente absolut toate observatiile tale si da...caleasca i-a apartinut lui Cuza Voda! :)

      Ștergere
  21. mi se pare interesant o sa caut pe net pt ca pina acum spre rusinea mea nu am stiut despre acest castel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a fost resedinta lui Cuza Voda si tot acolo se retragea Doamna Elena cand se amara foarte tare din cauza infidelitatilor sotului ei...

      Ștergere
  22. Frumoasă "limuzină" mai avea Vodă! Bine ai surprins-o în poză.
    O seară frumoasă, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
  23. Frumoasa alegerea ta ,dupa atat timp e tot eleganta si atragatoare,imi place!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc de apreciere Sorin! :)
      o seara faina iti doresc si eu!

      Ștergere
  24. Trasura lui Cuza! Cum de s-a pastrat atat de bine, cum de nu au distrus-o oamenii, asa cum fac ei de obicei?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sincer,nu stiu sa-ti spun dar ma bucur ca s-a intamplat asa...uneori oamenii par sa inteleaga greutatea trecutului...

      Ștergere
  25. te referi la Palatul Sturza de la Miclausani?

    RăspundețiȘtergere