duminică, 17 martie 2013

Life in Pictures - I wish...



Am primit reclama asta de la Ella,mi-a placut teribil de mult...voua? :)

 

24 de comentarii:

  1. mi-a placut pietroiul de pe deget. daca nu-l avea, poate ar mai fi dormit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmmmm... I wish, indeed! Si nu e vorba de copitatul din vis! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca m-as trezi asa, as sti ca am murit....:))))
    Super!
    Pop!

    RăspundețiȘtergere
  4. Faina!
    Tipa a fost de milioane, iar el ... ce sa mai spun! :))
    Duminica placuta draga Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ha, ha! Este faină reclama! Cam mare buimăceala tipei, când se trezeşte cu aşa "prinţ" fermecător dimineaţa!

    Mi-am amintit de varianta românească (parcă era la Bergenbier) cu tipul care se trezeşte dimineaţa, legat de pat, aude cântat vesel în baie, dar descoperă lângă el nişte chiloţi roşii imenşi! Asta da uimire! :-)

    Dminică frumoasă, Pandhora dragă!

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) haioasa! absolut haioasa!

    o duminica minunata, draga mea draga!

    RăspundețiȘtergere
  7. Şi mie îmi place teribil de mult.
    E un fel de povestea porcului, dar cu un cal care se transformă în George Clooney :))
    Revenind la crunta realitate, eu nici să economisesc nu reuşesc, darămite să visez la actori sexy.

    RăspundețiȘtergere
  8. :-)) vise frumoase si un început de såptåmanå cât mai ușor

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-a placutttttttt:)))

    dar si asta
    http://www.youtube.com/watch?v=UR4mlLiyjYo
    :))))))))
    Cami

    RăspundețiȘtergere
  10. A visa visare! :)) E haios clipul, dar cand e continuarea?! :) Sau... isi cumpara casa, au copii, muncesc pe branci si... nu merita o continuare?! :)
    Imi plac protagonistii!
    Visurile sa ti le-mplinesti si sa ai tot ce-ti doresti!
    Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu asa un vis frumos parca nici nu-ti vine sa crezi ca te-ai trezit :))
      pup si eu Diana,o saptamana de vis iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere