joi, 19 aprilie 2012

Anna Oxa & Fausto Leali - Ti lascerò

21 de comentarii:

  1. Dacă ar exista o melodie care să definească mai bine viaţa mea...de până acum, aceasta ar fi. Ascultând-o, aproape că am intuit versurile ce urmau... într-un fel, mai bine nu înţelegeam limba :)
    Pandhoră, m-ai emoţionat. Ştii tu de ce.
    Te îmbrăţişez cu drag. Întotdeauna.

    RăspundețiȘtergere
  2. te imbratisez draga Oana si eu cu acelasi drag >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună scumpo!
    Superbă melodia,aș asculta-o non-stop!
    O după amiază frumoasă ca sufletul tău îți doresc!
    Cu mare drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga Elena...ma bucur ca melodia ti-a ajuns la suflet...
      o seara frumoasa iti doresc cu tot dragul >:D<

      Ștergere
  4. de cele mai multe ori las muzica sa vorbeasca pentru mine...a facut-o si de data aceasta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca am spus cu totii mai mult sau mai putin:

      "ti lascerò crescere
      ti lascerò scegliere
      ti lascerò anche sbagliare
      ti lascerò..."

      Ștergere
  5. eeeee, iata o contibutie la "ora de stress" de miercurea viitoare...

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa melodie! Ma bucur ca am trecut pe la tine.O seara placuta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu ma bucur ca ai facut-o Mirela :)
      placuta sa-ti fie si tie seara :)

      Ștergere
  7. :) ce bucurie mi-ai facut!
    ti lascio un grande bacio:). noapte faina...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un bacione anche da me :)
      faina si plina de muzica sa-ti fie si tie noaptea :)

      Ștergere
  8. Minunată muzică, balsam pentru suflet. Mulțumesc, Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
  9. O alta poveste pe alte ritmulri...mai italiena.:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu ştiu de câtă credibilitate se pot bucura italienii ăştia, în general cam..."Don Juani", mi scusi, cam..."Don Giovanni"... :)))
    "Io ti lascerò...tu mi lascerai..." Suspicios cum sunt din fire, mă tem să nu fie la mijloc doar un..."lasă-mă, să te las !" :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Mi-a plăcut mult melodia!!!

    RăspundețiȘtergere